Publikováno Leden 22, 201312 r Ahoj , pozoruji již delší dobu že při zařazeném 3 , 4 nebo 5 stupni kdy chci přidat jvíc plynu (skoro až na podlahu) tak se z motoru ozve takový zvuk jako by tam něco zarezonovalo , jde do od vzduchového filtru . Zkusil jsem jet na zkoušku bez filtru a ten zvuk byl hodně silnější , s filtrem je to tlumenější . Že by zanesený filtr , ten byl měněný cca před 10 000 Km , už se někdo setkal s tímto jevem ???
Leden 23, 201312 r Autor No třeba na 4 cca 60Km/h a prudce a sešlápnu plyn a hrrrrrrrrrr dokud se jakoby motor neustálí na vhodných otáčkách x rychlost .
Leden 25, 201312 r Co myslíš, jet 60km/h na 4 a dát plný.. no toto nedělám, když vím že chci rychle přidat,zrychlit,předjet,tak lepší v 60 hodit 3 a pak do plna.
Leden 28, 201312 r Děkuji všem za pomoc (388zhlédnutí) , závada odstaněna . LOCK super ....a čo tak napísať čo to bolo
Leden 30, 201312 r krásné, tak jsi nám dal satistiku tvého příspěvku a ? To se tady nedělá , žádat o rady a pak jen suše napsat, vyřešeno a zamknout ... hleď to napravit
Leden 30, 201312 r Autor Vormen je blízko , hoši zbystřete své slechy a šlápněte Fabii na plyn . Určitě nejsem jediný komu to dělá (respektive dělalo) .
Leden 30, 201312 r nerobme z toho hádanku ...inak sa to môže druhý krát obrátiť voči tebe..dáš otázku s problémom a niekto ti otázkou odpovie..to by si nechcel..či??
Leden 30, 201312 r Autor ... taková ptákovina a co to nadělá kraválu ... rezonovala mi nasávací trubka co je před fitrem
Březen 2, 201411 r Som rád že s tým niekto prišiel, fotka bude vítaná :-) Ja som nejaké cvrlikanie pod kapotou po pridaní plynu riešil už dávnejšie. Keď som sa uistil že to fakt nebudú ventily a jazdilo to tak viac než 50 tisíc tak som to riešiť prestal ale aj tak by ma to zaujímalo. Bola to tá kovová rúrka čo je pod plastovým krytom? Ktorý motor presnejšie?
Březen 18, 201411 r Ahoj, začalo mě něco taky od motoru hučet a rezonovat, a to vždy kolem otáček 2000. Nakonec to vypadá na odvařený přední výfukový tlumič. Dám vědět jak to dopadlo.. Jinak měl jsem rovněž úpně uvolněnou trubku nasávání vzduchu, tu jsem dotáhl. Dále byl poškozený vlnovec - vyměněno, ale rezonance trvají, takže veselo.. :-) Mám HTP 51kw r.2009..
Březen 21, 201411 r no vlnovec také nemám dobře navařený, rezonuje lehce nad 3t ot a pak výrazněji nad 3,5-do 3,8t
Březen 22, 201411 r No v autorizovaném servisu mě řekli, že mě dali jiný vlnovec, než jsem měl, protože škoda ho samostatně nedodává a v takových případech doporučuje vyměnit celý pření díl výfuku, takže pak by se zbytečně měnil i přední výfukový tlumič. Bohužel tento "jiný" vlnovec dost změnil zvukový projev auta, přibyly rezonance jak jsem psal a navíc volnoběh už není tichý a bez vibrací, sic nejsou silné. Také mě děsí, že po delší jízdě, jak vypnu auto, tak je slyšet lupání v místě vlnovce jako kdyby měl problém se změnou teplot a tedy i tozměrů...
Březen 23, 201411 r Při studenem motoru mi to dělá take - když kolem 2000 otáček dupnu na plyn az na zem, tak se taky ozve hodne hrubej az rezonujici zvuk motoru. Po důkladném zahrati to zmizí. .
Březen 24, 201411 r Jestli dupeš studenému motoru až na zem.. Tak se nediv, že to vydává divné zvuky .. Proč myslíš, že se mají motory plně zatěžovat a vytáčet až po úplném zahřátí na provozní teplotu?
Březen 24, 201411 r Studenýmu motoru se nemá dupat na nic - jenže šedivá jest teorie, zelený (a někdy až žlutej!!!) je strom života.... Takže někdy se tomu dupnutí na přazky u studenýho motoru nejde vyhnout...
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.