Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Ahoj , pozoruji již delší dobu že při zařazeném 3 , 4 nebo 5 stupni kdy chci přidat jvíc plynu (skoro až na podlahu) tak se z motoru ozve takový zvuk jako by tam něco zarezonovalo , jde do od vzduchového filtru . Zkusil jsem jet na zkoušku bez filtru a ten zvuk byl hodně silnější , s filtrem je to tlumenější . Že by zanesený filtr , ten byl měněný cca před 10 000 Km , už se někdo setkal s tímto jevem ???

Vloženo

krásné, tak jsi nám dal satistiku tvého příspěvku a ? To se tady nedělá kol1, žádat o rady a pak jen suše napsat, vyřešeno a zamknout ... hleď to napravit :rtfm:

  • o 1 rok později...
Vloženo

Som rád že s tým niekto prišiel, fotka bude vítaná :-)

Ja som nejaké cvrlikanie pod kapotou po pridaní plynu riešil už dávnejšie.

Keď som sa uistil že to fakt nebudú ventily a jazdilo to tak viac než 50 tisíc

tak som to riešiť prestal ale aj tak by ma to zaujímalo.

Bola to tá kovová rúrka čo je pod plastovým krytom? Ktorý motor presnejšie?

  • o 3 týdny později...
Vloženo

Ahoj, začalo mě něco taky od motoru hučet a rezonovat, a to vždy kolem otáček 2000. Nakonec to vypadá na odvařený přední výfukový tlumič. Dám vědět jak to dopadlo.. Jinak měl jsem rovněž úpně uvolněnou trubku nasávání vzduchu, tu jsem dotáhl. Dále byl poškozený vlnovec - vyměněno, ale rezonance trvají, takže veselo.. :-) Mám HTP 51kw r.2009..

Vloženo

No v autorizovaném servisu mě řekli, že mě dali jiný vlnovec, než jsem měl, protože škoda ho samostatně nedodává a v takových případech doporučuje vyměnit celý pření díl výfuku, takže pak by se zbytečně měnil i přední výfukový tlumič. Bohužel tento "jiný" vlnovec dost změnil zvukový projev auta, přibyly rezonance jak jsem psal a navíc volnoběh už není tichý a bez vibrací, sic nejsou silné. Také mě děsí, že po delší jízdě, jak vypnu auto, tak je slyšet lupání v místě vlnovce jako kdyby měl problém se změnou teplot a tedy i tozměrů...

Vloženo

Jestli dupeš studenému motoru až na zem.. Tak se nediv, že to vydává divné zvuky  :doh .. Proč myslíš, že se mají motory plně zatěžovat a vytáčet až po úplném zahřátí na provozní teplotu?

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...