rdrahota Vloženo 5. Květen 2010 Sdílet Vloženo 5. Květen 2010 Ahoj všichni, jelikož jsem podobné téma nenašel, vytvářím nové... Mám OII 2.0 TDI a po nastartování mi píská ventilátor topení(chlazení), při rychlosti 1 to je nejlépe slyšet. Někdy to ale přestane. Pokud ventilátor vypnu (na 0), tak to ztichne. Nemáte někdo ponětí, jestli to je nějaké ložisko, případně jak ho promazat/vyměnit? Díky moc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MachiSSS Vloženo 14. Září 2010 Sdílet Vloženo 14. Září 2010 Já mám ten sám problém na Octavii I, nemáte prosím někdo podobnou zkušenost? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cizap Vloženo 14. Září 2010 Sdílet Vloženo 14. Září 2010 Nechcel sem se rozepisovat znovu tak jsem chcel vlozit odkaz na novy forum kde sem o tom napsal dosti. ale pac to admin nepovoluje (rivalita?? jde nam prece o to poradit si ne?), mrkni na nove forum do OII interier, tam je tema piskani vetraku a mam tam popis opravy i foto jak ho demontovat atd. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mane Vloženo 24. leden 2013 Sdílet Vloženo 24. leden 2013 Dobrý večer, prosím o pomoc. Při jízdě se mi ozývá z ventilátoru pískavý zvuk. Nevím jak se mám dostat k ventilátoru, případně ho promazat. Ten zvuk je nesnesitelný. Děkuji za radu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PetaBa Vloženo 24. leden 2013 Sdílet Vloženo 24. leden 2013 Mám úplně stejný problém, je potřeba sundávat palubní desku, abych promazal, vyčistil popř. vyměmil ventilátor na straně spolujezdce? Děkuji za echo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VAG BoBo Vloženo 25. leden 2013 Sdílet Vloženo 25. leden 2013 (editace) Promazat to nepomůže, výměna! Je pod přihrádkou u spolujezdce, sundat přihrádku a vyšroubovat ventilátor topení. Editováno: 25. leden 2013, autor: VAG BoBo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sol.luk Vloženo 25. leden 2013 Sdílet Vloženo 25. leden 2013 opravdu nepomůže nějaký lubrikant ? Taky se hlásím do party, ten zkurvený zvuk je fakt hrůza ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VAG BoBo Vloženo 25. leden 2013 Sdílet Vloženo 25. leden 2013 On by pomohl, ale vcelku není kam ho nastříkat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kapl Vloženo 26. leden 2013 Sdílet Vloženo 26. leden 2013 Podle mých zkušeností je jakýkoliv pokus o promazání chybný a je jen škoda vynaloženého úsilí. To platí i pro Fabii i OI - jakékoliv promazání vydrží jen dočasně, protože ventilátor je nerozebiratelný a navíc, když ho násilím "nevratně" rozeberete tak zjistíte, jak vypadají kluzná ložiska vybroušená směsí prachu, otěru z uhlíků a maziva... Tedy když začne ventilátor pískat (což je převážně v zimě než se prohřeje a přestane pískat, ale stejně hlučí), existuje pro toho kdo jezdí denně jen jediné řešení a to výměna: - buď za nový, který nesmyslně drahý (ale vždy použít jen origo, žádnou Čínu) - nebo zánovní z vrakoviště - vybraný pokud možno co nejnovější dle vylisovaného data výroby a vyzkoušení lehkosti otáčení A pak budete překvapeni, jak je zase ventilátor tichý... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sol.luk Vloženo 26. leden 2013 Sdílet Vloženo 26. leden 2013 no právě že mi to začalo dělat až teď v zimě, v létě jsem si toho nevšiml.... no každopádně má moje kreditní karta zlomené srdce, skrz auta... dvouhmota a teď ještě shánět větrák ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VAG BoBo Vloženo 29. leden 2013 Sdílet Vloženo 29. leden 2013 Jsem do Fabie koupil zánovní za 500 Kč a do Octavie za 800 Kč z vrakače i z účtem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
luky mechanik Vloženo 29. leden 2015 Sdílet Vloženo 29. leden 2015 ahojte chalani tak pekne rozobrat pokial sa da a injekcnou striekackou napustit kde sa da prevodovy olej ten vydrzi a je po probleme Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stringo Vloženo 24. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 24. Červenec 2015 (editace) Jako bonus přikládám postup, jak promazat ložiska ventilátoru, bude to zajímat hlavně ty, co jim začne pískat ventilátor. Neříkám, že to musí pomoci všem, záleží jestli nejsou ložiska úplně v háji, ale já to udělal pře 4-mi roky, kdy se mi ventilátor poprvé "rozpískal" a až nyní se opět ozval, takže se to hodilo a udělal jsem to hned při jedné práci PROMAZÁNÍ LOŽISEK VENTILÁTORU 1. demontovat schránku spolujezdce - povolit 5x torx, odpojit hadici klimatizace a konektory airbagu a osvětlení schránky 2. demontovat spodní kryt palubní desky spolujezdce - povolit 2 vruty a sundat polstrování 3. povolit 1x torx a sundat výdech ventilace 4. demontovat ventilátor - otočit za páčku ve směru šipky a ventilátor "vypadne", chce to trochu šikovnosti a vysunout ho úplně ven, já osobně jsem nepřišel na to, jak snadno odpojit konektor, ale není to vůbec nutné řešit 5. vyčistit obal ventilátoru - já tam měl prach a dokonce i listí, takže jsem vše vysál a vyčistil hadrem 6. vyndání vlastního ventilátoru - odpojit černý konektor, sundat gumovou průchodku a šroubovákem zatlačit 3 gumová zajištění, je třeba je zamáčknout a zastrčit směrem dolů, potom celý ventilátor vyndáte z toho krytu 7. promazání ložisek - všechno co nejlépe očistit (pouze kam se dostanete, moc se toho už rozebrat snadno nedá) a ložiska promazat, já používám silikonový sprej pro vysokootáčková zařízení, je lepší v tom, že tomu nevadí voda, ani teploty, zase se na to chytá víc prachu, ale to jsem měl i při prvním rozebrání, že ložiska byla zasviněná, takže prostě nějaký mazací přípravek - WDčko nepomohlo, zkoušel jsem ho a pískalo to pořád 8. zpětná montáž - provede se opačným postupem POZOR: při prostrčení kabelu ventilátoru a vlastního vložení ventilátoru do krytu, musíte zase ty gumová zajištění vrátit do zajištěné polohy, to se zase udělá tím šroubovákem a to tak, že se po maximálním nastrčení ventilátoru na kryt podeberou ty zajištění šroubováčkem a nadzvednou se až vyskočí ven z drážky a vylezou, jinak by ventilátor vypadl ven!!! Snad to také někomu pomůže Editováno: 24. Červenec 2015, autor: Stringo 6 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LucasCZE Vloženo 25. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 25. Červenec 2015 Taky jsem to delal. Body 1 a 3 nejsou nutne. ;-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.