Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo (editace)

inac teraz ma napada ,,, vam sa zapina ventilator ked mate zapnutu klimu? lebo jeden ventilator ide stale.... a druhy je potom na co? nie na klimu ?? a mne idu naraz len ked mi praskne poistka... dik

Editováno: , autor: Lukas1450
Vloženo (editace)

Ten ventilátor, je tam pouze na dochlazení chladiče klimy. Za jízdy ho vůbec nepotřebuješ, jen Ti to nepojede klima při nějakém delším stání, nebo pomalé jízdě, to už mám vyzkoušeno. Já ten větrák kupoval nový, páč byl v háji. Zkus ho odpojit jen samozřejmě na zkoušku

Editováno: , autor: SUP1
Vloženo (editace)

zajtra idem po novy motorcek 8D1 820 511 B snad uz bude fungovat a bude sa dat vymazat chyba ... chlapci mam k vam prosbu ty co mate climatronic bez zavad... mozte sa mi pozriet na to ci aj vam ked sa dostane motorcek do ˇˇkrajnej polohyˇˇ ci este chvilocku prekakuje motorcek ?? V68 alebo V 71 pretoze cital som na tom PL fore ale nedozvedel som sa ci to ma tak robit motorcek alebo nie ... dakujem tu prikladam video kde je vidiet ako preskoci 

   7 sekunda ....  dakujem ...  Editováno: , autor: Lukas1450
  • o 4 měsíce později...
Vloženo

Dobry vecer chlapi potrebuju poradit.Prestal se tocit vetrak od topeni,ale climatroniku ukazuie,ze se toci dle nastavene teploty.Nemuze to byt tim ,ze mne nateklo do Supa na podlahu u spolujezdce?Dekuji za radu

Vloženo

Normálka, už jsem to dělal na pár autech, na Supu to umí taky zazlobit. Bohudík, to má Sup vymyšlené dobře a je tam dobrý přístup. Vymontovat kastlík spojujezdce, a jsi u ventilátoru. Odpojit konektror. Jsou tam 3 malý šroubky snad č.6 nebo 5,5. Odšroubovat, otočit a ventilátor je venku. Dále opatrně vypáčit ty gumové západky z obalu ventilátoru a vytáhnout samotný motorek(opakuji opatrně, je to plastový, když to urveš, tak to můžeš zahodit). Většinou se netočí tím, že už jsou na konci uhlíky, ale vždycky je tam rezerva, třeba 25%. Uhlíky jsou přitlačovány pružinkami, které vyndáš a lehce malinko víc napružíš. Nenapružovat moc. Rovnou zkus ventilátorem zatočit, musí mít lehký chod. Pokud ne, chce to wédéčkovou proceduru-stříknout a zatočit, stříknout a zatočit, takhle několikrát (jsou tam kluzná pouzdra). Lehce, ale jen opravdu lehce stříknout i do těch uhlíků (pružinek), správně se to nemá, ale moje praxe se osvědčila, tý kotvě na rotoru to nevadí. A je to...

  • o 8 měsíců později...
Vloženo

Ahoj. Mám otázku. Dnes jsem byl v servisu škoda na diagnostiku a naslo to jednu chybu climatroniku. Kamarád mi řekl že není nakodovaný climatronik a ze nepůjde odtranit chyba. Co se delo s climatronikem? Hrabal se někdo v tom že to neni nakodovaný. Toto by se asi nemelo stávat? A jak se nakoduje clima? Jinak chlazeni climy funguje jak má ale rekl že je treba doplnit chladici nedium. Chladí tak že bych s toho nedostal rýmu. Poradi mi někdo jak vyřešit tento problem. Diky

Vloženo (editace)

No sice jsi u Superbů, ale to je fuk, pohoda.

Už to, že jsi byl ve škodovce na diagnostice je chyba, vyhozený prachy do větráku.

Toť vše, čus...

Editováno: , autor: SUP1
Vloženo

Tak dík za odpověď cekal jsem lepší. Peníze jsem nevyhodil protože tak dělá muj kamarad - spolužák a majitel Servisu. A řekl mi ze ti neni nakodovane. Clima chladi a běží. Ale je tam ta chyba. Netušíš jak to kodovat?

  • o 1 rok později...
Vloženo

Ahoj prosimvas ktery drat z climatronicu predfl ovlada vyhrivani zadniho okna? Prestalo mi fungovat . Rele pri zapnuti necvakne. Chci zkontrolovat drat ktery to ovlada ale nemuzu ho zaboha najit ani v prirucce. V diag zadna chyba neni. Dekuju

Vloženo

Zdar, především výhřev zadního okna neovládá climatronik a nelze ho ani diagnostikovat. Změní při zapnutí výhřevu spínač výhřevu barvu na žlutou? Pokud ne, bude problém v napájení.

Tady máš velice přehledné schema, všetně barev kabelů, čísla příslušných pinů i relé

post-79770-0-42048400-1450158701_thumb.j

post-79770-0-89321200-1450158705_thumb.j

Vloženo

Pokud Ti spínač po zapnutí svítí oranžově (kontrolka K10), tak Ti musí fungovat i relé. Vyplývá to ze schematu.

Tím pádem si ulehčíš spoustu práce a hledej pouze chybu od spoje A82 (někde v palubovce-to najdeš). Především začni tím, jestli je na skle napětí (+12V)

Pokud ano, je vše v pořádku a je poškozené samotné sklo (Stačí, aby někdo vozil něco ostrého na zadním platu a sedře se vrstva).

Dále změř na samotném vyhřívání ukostření (hnědý kabel). Pokud není, tak řádně ukostřit. Pokud je sklo v pořádku a ukostření také, tak je chyba v bílém (plusovém kabelu)

  • o 2 měsíce později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...