Publikováno Leden 30, 201312 r Zdarec,mám dotaz:teď jak bylo -15 a více mi při neohřátém motoru nešlo turbo(sednu a jedu,nenechal jsem chvíli klapat),po chvilce jak se motor trochu ohřál tak začalo jít.Když jsem nechal chvíli klapat na místě (jedno cígo)tak to bylo vpohodě.Otázka zní jestli nízká teplota má vliv třeba na ohřátí bimetalu ve váze vzduchu,nebo je závada někde jinde.Teď,když je kolem 0 tak to nedělá.VAG nemám. Nebo je lepší nechat chvíli klapat,ale lonskou zimu to nedělalo ani při -20.
Leden 30, 201312 r Měl jsem tady borce co měl vodu v podtlakových hadičkách vcelku nepatrné množství, ale při takové teplotě zamrzla a padalo to do nouzáku. To byl oříšek, na tohle přijít.
Leden 30, 201312 r Autor Hadičky jsem měnil nedávno,jinak se auto chová normálně,stačí mít krátce nastartováno a turbo funguje jak má.Asi budu muset sehnat někoho z Vagem.
Leden 30, 201312 r re: milan1971. cca před rokem jsem dával na repasi turbo. byl napečený karbon na hřídelce a bylo to přidřené. po ohřátí turba se udělala provozní vůle a "nějak to chodilo". klučina auto dost honil a pak zastavil.... nenechal chvilku klapat na volnoběh (a turbo ochladit) a tím pravděpodobně ten napečený karbon. navíc mu auto bralo turbem olej, tak to řešil 15w40 - nastala poprava.
Leden 30, 201312 r Autor Turbo nechavám chladit.olej to nebere dělá to jen při-10 a níž,když nastartuji ajedu hned.Stačí po nastartování nechat 2min. klapat a taky o.k.Jednou týdně protahuji nad 4000otáček,aby se klapky nepřidřely. Nemohla by to dělat váha vzduchu?,třeba začíná jít do kytek. Upraveno Leden 30, 201312 r od milan1971
Duben 4, 201411 r Ahoj jsem tu nový ale mám podobný problém,jen za studena skočí do nouzáku,turbo se čistilo před nedávnem tím to snad není,Co pomohlo díky
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.