Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Nikdo žádné odpovědi? To jsem myslel ze se tady aspoň něco dozvim když SOU tady takoví borci :-)

ake auto,motor?

Škoda octavia 1.9 TDI 81kw 2001 motor asv

Upraveno od lubik85

ano mozes oni sa lisia iba tym plechovym prstencom co ma na sebe novy typ uz ho nema

Tak děkuji za radu kdyby náhodou někdo nějakou připomínku tak příště

Rozdíl mezi ventilem N75 a N18 prý není žádnej (mám namysli ty úplně stejný ventily co mají akorát jinou barvu kloboučku - bílou a černou, né ty hranatý plechový). Aspoň tak nám to tvrdili na školení emisí na naftové motory (speciálně jsem se na to ptal). Říkali, že oba ventily měli rozebraný a oba na nějaké svojí speciální diagnostice proměřovali a žádnej rozdíl nezaznamenali, tudíž, že jsou záměnné. Schválně jsem to pak zkoušel doma na své Š Octavia 1.9 TDI 66kw ALH a prohodil jsem je mezi sebou a nic mimořádnýho se nedělo, vše fungovalo naprosto normálně. Pak jsem stejně odmontoval (vyřadil) EGR ventil, takže mám teď ventil N18 jako záložní, kdyby se pokazil N75 k turbu.

n18 horsie reguluje ako n75 ale ako zaloha postaci aj ta n18 docasne

jj pravda oba fungují uplně stejně sám sem přehodil ale nic nespozoral vše fungovalo jak má jenom čísla jsou jiná na každém ventilu jinak se mi zdá že nic jiného

prostě bych to viděl tak když se někomu rozbije ventil třeba n75 tak bych tam hodil jakýkoli na oct 1 se stejnou koncouvkou a je to !

každý funguje stejně akorád asi každý dává možná jinej trošku tlak jinak nic

n18 neskorsie s reguluje je tam potom velka spicka!odskusane v logu

Upraveno od sparcp gti

  • 4 týdny později...

Nedávno me v tahu na trojku kolem 2500 otacek prestalo auto táhnou, ale po ubrani a opětovném přidání plynu zase zacalo. V paměti bylo uloženo toto 17958(p1550) tlak v sacim potrubi regulacni diference. Po vymazani tam již nic není, ale auto je linejsi. Ventil N75 mi obcas hrozně hlasite cvakal i jen po zapnutí zapalování. Muze ta chyba mít souvislost s tim ventilem? Mam motor AGR

  • 3 týdny později...

Ahojte, 

 

prikladam výpis chyb z Vagu - motor, auto klepe ako traktor, slabšie ťaha. Poradte, ktorým smerom sa uberať.

 

01265 - ventil zpetneho vedenia vyfukovych plynov N18, 31-00 prerusenie nebo skrat na kostru

01262 - magneticky ventil plniaceho tlaku, 31-00 prerusenie nebo skrat na kostru

01269 - ventil pre zacatek vstriku N108, 31-00 prerusenie nebo skrat na kostru - sporadicka

 

Dakujem za kazdu radu. 

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.