lubik85 Vloženo 1. Březen 2015 Vloženo 1. Březen 2015 Nikdo žádné odpovědi? To jsem myslel ze se tady aspoň něco dozvim když SOU tady takoví borci :-) Citovat
lubik85 Vloženo 1. Březen 2015 Vloženo 1. Březen 2015 (editace) Škoda octavia 1.9 TDI 81kw 2001 motor asv Editováno: 1. Březen 2015, autor: lubik85 Citovat
sparco gti Vloženo 1. Březen 2015 Vloženo 1. Březen 2015 ano mozes oni sa lisia iba tym plechovym prstencom co ma na sebe novy typ uz ho nema Citovat
lubik85 Vloženo 1. Březen 2015 Vloženo 1. Březen 2015 Tak děkuji za radu kdyby náhodou někdo nějakou připomínku tak příště Citovat
zdeans Vloženo 2. Březen 2015 Vloženo 2. Březen 2015 Rozdíl mezi ventilem N75 a N18 prý není žádnej (mám namysli ty úplně stejný ventily co mají akorát jinou barvu kloboučku - bílou a černou, né ty hranatý plechový). Aspoň tak nám to tvrdili na školení emisí na naftové motory (speciálně jsem se na to ptal). Říkali, že oba ventily měli rozebraný a oba na nějaké svojí speciální diagnostice proměřovali a žádnej rozdíl nezaznamenali, tudíž, že jsou záměnné. Schválně jsem to pak zkoušel doma na své Š Octavia 1.9 TDI 66kw ALH a prohodil jsem je mezi sebou a nic mimořádnýho se nedělo, vše fungovalo naprosto normálně. Pak jsem stejně odmontoval (vyřadil) EGR ventil, takže mám teď ventil N18 jako záložní, kdyby se pokazil N75 k turbu. Citovat
sparco gti Vloženo 3. Březen 2015 Vloženo 3. Březen 2015 n18 horsie reguluje ako n75 ale ako zaloha postaci aj ta n18 docasne Citovat
lubik85 Vloženo 8. Březen 2015 Vloženo 8. Březen 2015 jj pravda oba fungují uplně stejně sám sem přehodil ale nic nespozoral vše fungovalo jak má jenom čísla jsou jiná na každém ventilu jinak se mi zdá že nic jiného Citovat
lubik85 Vloženo 8. Březen 2015 Vloženo 8. Březen 2015 prostě bych to viděl tak když se někomu rozbije ventil třeba n75 tak bych tam hodil jakýkoli na oct 1 se stejnou koncouvkou a je to ! Citovat
lubik85 Vloženo 8. Březen 2015 Vloženo 8. Březen 2015 každý funguje stejně akorád asi každý dává možná jinej trošku tlak jinak nic Citovat
sparco gti Vloženo 8. Březen 2015 Vloženo 8. Březen 2015 (editace) n18 neskorsie s reguluje je tam potom velka spicka!odskusane v logu Editováno: 8. Březen 2015, autor: sparcp gti Citovat
Johnyy Vloženo 5. Duben 2015 Vloženo 5. Duben 2015 Nedávno me v tahu na trojku kolem 2500 otacek prestalo auto táhnou, ale po ubrani a opětovném přidání plynu zase zacalo. V paměti bylo uloženo toto 17958(p1550) tlak v sacim potrubi regulacni diference. Po vymazani tam již nic není, ale auto je linejsi. Ventil N75 mi obcas hrozně hlasite cvakal i jen po zapnutí zapalování. Muze ta chyba mít souvislost s tim ventilem? Mam motor AGR Citovat
Anton Lutica Vloženo 26. Duben 2015 Vloženo 26. Duben 2015 Ahojte, prikladam výpis chyb z Vagu - motor, auto klepe ako traktor, slabšie ťaha. Poradte, ktorým smerom sa uberať. 01265 - ventil zpetneho vedenia vyfukovych plynov N18, 31-00 prerusenie nebo skrat na kostru 01262 - magneticky ventil plniaceho tlaku, 31-00 prerusenie nebo skrat na kostru 01269 - ventil pre zacatek vstriku N108, 31-00 prerusenie nebo skrat na kostru - sporadicka Dakujem za kazdu radu. Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.