Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo (editace)

Ahoj,

Mám octávku 1.6 75kw rv.. 2002. Když jsem se dneska odpoledne vracel domů cca asi 10km zpozoroval jsem, že se auto nějak zacukává, jakoby nemělo benzín ( v nádrži je tak 20l) ... při sešlápnutí plynu auto chcípalo a po pár sekundách se zas rozjelo. Rozsvítila se mi zároveň kontrolka ASR po celou dobu jízdy. Před barákem mi auto chcíplo, bez problému nastartovalo, ale už jsem nezacouval. Chvíli se auto dusilo a najednou chcíplo, pak už jsem nenastartoval.. Asi napopátý auto zas chytlo ale nereagoval plynový pedál. Zkoušel jsem odpojit váhu vzduchu, vzuchový filtr je v pohodě a svíčky dva týdny nový. Neslyšel jsem zvuk palivového čerpadla při první poloze starování, zkusil jsem tedy vyměnit pojistku ale stále nic. Nesetkal se někdo s podobným problémem ? Děkuji

Editováno: , autor: Suky
Vloženo

Tak diagnostika neřekla nic... zkusím ještě odpojit lištu motoru a uvidím jestli bude stříkat benzín...

Netušíte někdo kolik může stát palivové čerpadlo?

Vloženo

Když mě odešlo čerpadlo, tak to na diagnostice páni odborníci taky hned nezjistili, musely pak změřit jeho tlak a tlačilo málo.. Na 1.6 AKL 74kw mně vyšlo čerpadlo okolo 3tis. i s prací, ale nebylo origo.

Vloženo

Děkuji.

V pondělí bych měl mít k dispozici pumpu na půjčení tak uvidím.

Ještě mě napadlo, jestli by to teoreticky nemohl být imobilizer, že blokuje přívod paliva z pumpy? Je možný ho nějak otestovat?

Děkuju

Vloženo

Zhasne Ti po otočení kličku kontrolka imobilizéru? pokud ano tak je imo OK.

Pokud by bylo něco špatně tak se  závada  uloží do paměti :kol-47:

Vloženo

Tak jsem vyměnil palivové čerpadlo a auto startuje! Takže jedna věc vyřešena.

Po nastarování si auto chvíli drží 1 tis otáček a pak začinají kolísat, jdou až na nulu přičemž vše v autě zhasíná a pak se najednou vrátí na 1 tis. občas to i chcípne, dnes se chystám vyčistit škrtící klapku a palivový filtr.

Nemá někdo tušení co by za tím mohlo být?

Díky

Vloženo

Provedena výměna palivového filtru, a auto stále chcípá... Po odpojení váhy vzduchu auto nastartuje a drží otáčky, ale jakmile začnu přidávat plyn tak chcípá, po chvíli plyn neraguje vůbec.

Netuší nikdo co by to ještě mohlo způsobovat?

Vloženo (editace)

ja som mal taketo stavy pred dekarbonizaciou. auto cukalo na jednotke, pripadne malo fakt ze nestabilne otacky na volnobehu a bola absolutne lenive. po dekarbe motor bez problemov a motor uplne ako vymeneny. nehovoriac o tom, ze o pol litra zliezla spotreba

Editováno: , autor: patrikcevela
Vloženo

Suky: mě na podivné pocukávání pomohlo zkontrolovat sání, VAG nic nehlásil, ale v té pružné, jakoby vlnovcové plastové hadici sání vzduchu byla malá dírka, kterou to pak jak se klepal motor a auto, přicucávalo vzduch a řídící jednotka z toho blbla. Po utěsnění té dirky bylo najednou vše ok. Neříkám, že to je přesně tvůj případ, ale hoď na to oko. ;)

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...