Ladislav Mikyska Vloženo 21. Únor 2013 Sdílet Vloženo 21. Únor 2013 cau prosim o radu...mam octavku tdi 66kw r.v 2002 motor alh....jde mi o to ze kdyz jedu tak 130Km/H tak se mi auto hodi do nouzaku a vubec nejede (jako by bez turba),ale neni to pokazde je to jen nekdy +- 2x z 10ti pripadu... vim ze by to mohl delat ventil N75,podtlakova banka a nebo jen hadicky... Nemate nekdo s tim to problemem zkusenosti???? at nekupuju nejakou zbytecnost a bude to neco jineho...P.S. vag zadnou chybu neukazal dekuju za rady.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VAG BoBo Vloženo 21. Únor 2013 Sdílet Vloženo 21. Únor 2013 Když to spadne do nouzáku tak VAG nepíše žádnou chybu? Co máš za VAGa? Jinak kontrola ventilu N 75 hadiček, netěsnost na sání nebo zanesené turbo případně KO. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ladislav Mikyska Vloženo 28. Únor 2013 Autor Sdílet Vloženo 28. Únor 2013 tak vymeni jsem hadicky a zatim klid... ale nastal dalsi preoblem ..dneska jsem pucil znamemu auto a hned jak do toho sedl dal tomu na prdel (prej co to slo) motor sebou zacal hazet a vubec to nejelo..po badani jsem sahl na podtlakovou banku a ta se snazila zvednout tem kolicek k turbu (snad vite co myslim) a kdyz jsem ji prstem pomohl tak se zvedla tak cca o 1centimet a autro se bohu dik rozjelo normalne...jen tak na nahodu jsme to zkusily znova a kdyz vytocim jednicku do 4 tis. otacek udelato znovu (jen jednicka)...tak se chci zeptat co to muze byt podtlakova baka a nebo naklapeni lopatek v turbu.zadna jina pricina me nenapada...dekuju za vsechny rady Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wojnar Vloženo 1. Březen 2013 Sdílet Vloženo 1. Březen 2013 Když budeš čistit turbo, stejně budeš měnit baňku. Bez toho to zas bude polovičatá práce. Takže vyměň prvně baňku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TommyJost1990 Vloženo 2. Březen 2013 Sdílet Vloženo 2. Březen 2013 mám podobnej problém když jedu auto cukne a je v nouzaku takže když došlápnu pedál na podlahu tak akcelerace nic...Známej mi říkal že je to váha vzduchu může to být? Dík Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin Karasz Vloženo 5. Březen 2013 Sdílet Vloženo 5. Březen 2013 Vyzkoušej odpojit hadičku co jde do baňky co ovládá naklápění lopatek a foknout do ní, jestli v baňce není dírá. Pokud to bude OK, tak si zkus chytit rukou tyčinku z baňky co jde do turba (ovládání naklápění lopatek) a někdo ať Ti sešlápne plyn na podlahu do momentu než vyletí otáčky na 4.000, pak ať plyn pustí. Tyčinka by se měla pohnout dolů a měl by být slyšet pískavý zvuk turba. Pokud ne, tak by ještě mohli být přidřené lopatky v turbu (jejich naklápění). Pak je dobré zkontrolovat, jestli není někde nějaká netěsnost v systému sáni, např. u chladiče.No a samozřejmě podívat se co píše diagnostika. Problém s váhou vzduchu se chová trochu jinak - auto nechce jet od určitých otáček a to podle stavu váhy vzduchu. Váha vzduchu řídí dávkování paliva. Její hodnoty se dají zkontrolovat v diagnostice, ale ten co to kontroluje musí znát správné hodnoty při určitých otáčkách. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TommyJost1990 Vloženo 14. Duben 2013 Sdílet Vloženo 14. Duben 2013 Egr ventil zsarany jak jetel...tak sem nakonec ventil vyndal fakt pakarna:D a zasraný byl jak komín.. takže uvudíme zda to bude v pohodě. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.