Kolardo Vloženo 1. Březen 2013 Sdílet Vloženo 1. Březen 2013 Ahoj kluci, chtěl bych poradit ohledně ochranného rámu do auta... Doufám, že nevadí, že nemám přímo škodovku, hledal jsem, kam si o pomoc napsat a toto se mi zdálo jako nejlepší možnost. Chtěl bych ochranný rám do auta, abych se mohl amatérsky účastnit závodů do vrchu atd. dalším důvodem proč chci klec do auta je, že po našich silnicích jezdí plno kreténů a já chci mít ve svém autě pocit bezpečí... kámen úrazu je, že auto by mělo sloužit i pro běžný provoz a tak by rám neměl nijak výrazněji překážet, aby se dali využívat i zadní sedačky... mám kombajna, takže myslím, že by se tam rám vlezl, aniž by nějak překážel posádce... nevíte někdo jak by se to dalo vyřešit, popřípadě nějaké fotky, jestli už to tak někdo má? o vzhled mi nějak nejde.. bude to chudě vybavené, odlehčené auto..... díky za rady... Dále se potřebuju zbavit hudby do auta Zesík 1600W Basák 1000W 2X REPRO SONY 3 PÁSMO 2X300W REPRODUKTOR BLAUPUNKT 600W KAPACIT. TOXIK 1FARAD CENY DOHODOU Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jozzi Vloženo 1. Březen 2013 Sdílet Vloženo 1. Březen 2013 Nejswm si 2x moc jisty zda ohrany ram , klec je dovolena pro normalni provoz po pozemnih komunikacich Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kolardo Vloženo 1. Březen 2013 Autor Sdílet Vloženo 1. Březen 2013 díky, to mě nezajímá, celé připitomělé zákony... když mi páni politici zaručí, že nechcípnu, až do mě v protisměru vlítne náklaďák, tak se můžem bavit o tom, co je a není povoleno nic měné díky za reakci K. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Honza9007 Vloženo 30. Březen 2013 Sdílet Vloženo 30. Březen 2013 a ten rám/klec tě má před popisovaným náklaďákem ochránit? ochranný rám, aby k něčemu byl, tak ti bude v autě "překážet" a všechny jsou dělané tak, aby bylo auto vyztuženo za předními sedačkami v oblasti B-sloupků. Stačí chvíli hledat na internetu a najdeš XY firem, které se výrobou ochranných rámů do aut zabývají. Stačí tam zavolat, ale asi tě všichni budou považovat za blázna; a to hned ze tří důvodů: 1) ochranný rám do kombíka (ok, to se dá ještě zkousnout) 2) takový ochranný rám, aby se auto dalo ještě používat k běžnému ježdění (to už je horší) 3) ochranné rámy nejsou homologované pro běžný provoz; existují vozy s běžnými RZ/SPZkama na AmaterRallye se závodním rámem (např. dle přílohy "J" FIA-předpisů), ale zpravidla jsou na místo určení přivážená na podvalu a nejezdí po normálních silnicích - závodní trať (např. uzavřená silnice z důvodů konání závodů) se nepovažuje za "normální" silnici ale aby byla zodpovězena tvá otázka... jezdit s kombikem závody do vrchů je stejně absurdní, jako si myslet, že ochranný rám může být běžnou součástí vozidla způsobilého pro provoz na pozemních komunikacích Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.