tec Vloženo 21. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 21. Srpen 2006 Ahoj majstri. Od cca 3300ot. vyššie s plným plynom mi auto dymí čiernym dymom. Nie je to bohviečo, keď potrebujem predbehnúť, stupím tomu a za mnou kúrňava. No zase, videl som už aj horšie lokomotívy, ale aj tak je to nepríjemné. Zaujímavé na tom je, že to robí na čipovanej RJ. Na sériovej zanecháva len taký opar, ktorý vidno v noci vo svetlách za mnou idúceho auta. Mám dva vážiče, jeden nový, "chudobný" a jeden starý, ten dáva viac vzduchu. Na ten starý viac dymí aj čip, aj sériová RJ. A práve na starý vážič vychádzajú merania v tolerancii (má byť 800-1000 a dáva tak 820-845) a na ten nový nie, nedosahuje, alebo len tesne predpísané min. hranice, dáva nejakých 745-800) Mám logy sk. 10, 11, 8 a 3 na cipe s oboma vážičmi a na sériovej RJ s oboma vážičmi, ale...nejak som markantnú diferenciu nenašiel a zase sa moc ani nevyznám. Nájdem len zjavne odlišnú hodnotu. Prečo to dymí, čím to je? Je nejaký dôvod, príčina, iná závada, prečo by váhy dávali málo vzduchu? Lebo myslím, že aj ten starý dáva pomerne málo, aj keď v tolerancii. Je nový vážič na hovno? Ď. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
The Driver Vloženo 26. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 26. Srpen 2006 (editace) zkus ten nový vážič odmontovat a pokud se dým ztratí - je to jasné - nový vážič dává málo vzduchu nebo to muže být naopak...ten starý je v háji...zkus 1. a pak 2. vyndat a pořádně to projeď!!!protočit motor...- aby se to sladilo... dej vědět jak to vypadá Editováno: 29. Srpen 2006, autor: The Driver Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Matrix Vloženo 30. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 30. Srpen 2006 Zanešené trysky to být nemůžou ??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fesoj Vloženo 15. Září 2006 Sdílet Vloženo 15. Září 2006 Načipováním se upravuje množství vzduchu a paliva do válce. Je normální že když tam toho přidáš a to musíš aby to mělo větší výkon musí to i trochu více zadymit. Něco za něco. pokud to není ovšem markantní dým. Všimni si nejaké 81kw ta dymí taky víc než 66 kw. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Palo Vloženo 15. Září 2006 Sdílet Vloženo 15. Září 2006 Načipováním se upravuje množství vzduchu a paliva do válce. Je normální že když tam toho přidáš a to musíš aby to mělo větší výkon musí to i trochu více zadymit. Něco za něco. pokud to není ovšem markantní dým. Všimni si nejaké 81kw ta dymí taky víc než 66 kw. tak já se na tohle zrovna chytal ptát kluků v Plasích, také se mi zdá, že 66kW kouří méně než 81kW, tak že normál? Hmm, dobré vědět Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Píďa Vloženo 23. Září 2006 Sdílet Vloženo 23. Září 2006 měl jsem taky čipované vozítko měl jsem 110 koní v oktě čipnutou na 140 koní a když jsem tomu šlápnul tak to zadýmylo jak tatrovka. ale kamarád to nějak přes řídící jednotku upravil (tvrdil že to mělo co do čínění s dávkováním paliva, ůdajně bylo hodně nakrmeno proto hulilo nepsálené palivo) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek Otmar Vloženo 20. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 20. Říjen 2006 at si to hulí,hlavně když to frčí.Já mám 81kW tdi,dávám přísady do nafty a když jí přeložím tak hulí.Jsou horší co hulí víc,uvědomte si že je to nafta ta bude hulit víc vždycky a navíc mají diesly jen oxidační katalisátor a ten vám to rozhodně nepochytá.Jinak když jedeš v normálu není to určitě vidět tak to neřeš. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
najag Vloženo 26. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 26. Říjen 2006 Nacipovanim, teda zmenou programu RJ uprava motoru nekonci. Bolo by to velmi jednoduche, niektore firmy to vsak robia. Treba upravit aj tlaky v turbine, jej charakteristiku, upravit ventily a pod. Mnozstvo dymu v otackach je jasnym dokazom, ze motor dostal iba zmenu RJ, vstrekuje sa vela paliva, ale zbytek utek,na ostatne uz odbornik nemal a to je malo, aj ked to malo nestalo. Velmi casto takou upravou skonci rychlo aj motor a potom to stoji ozaj nemalo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dimec Vloženo 27. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 27. Říjen 2006 Ten kour muze byt 1.Muze byt v haji ventil EGR 2.Muze byt nekde v hadici dirka 3.Neodborny chip kde je zvednute mnozstvi nafty a neni doresene turbo respektive tlak turba. 4.Spatne trysky 5.Vaha vzduchu Chce to udelat logy na Vagu kanal 3,10,11 a hod to sem.jeste dej i kanal 15. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.