Přejít na obsah

tec

Uživatel
  • Počet příspěvků

    6
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení tec

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Ahojte. Prosim vas o radu. Zakazdym, ked sa vylamu plastove voditka, sponky na kolajnickach pre ovladanie okien vo dverach, musim kupit cele zasr..e "kolajnicky", mechanizmus, samozrejme bez motorceka nastastie. NEDAJU SA ZOHNAT TIE POHYBLIVE PLASTIKY SAMOSTATNE? Nemate nejaky zdroj, ci zlepsovak, fintu..? Vsak ak to ma cenu nejakych 5 Korun, tak myslim, ze nielen ja by som to uvital aj za stovku, keby sa to dalo splasit? Dakujem.
  2. tec

    Čierny dym

    Ahoj majstri. Od cca 3300ot. vyššie s plným plynom mi auto dymí čiernym dymom. Nie je to bohviečo, keď potrebujem predbehnúť, stupím tomu a za mnou kúrňava. No zase, videl som už aj horšie lokomotívy, ale aj tak je to nepríjemné. Zaujímavé na tom je, že to robí na čipovanej RJ. Na sériovej zanecháva len taký opar, ktorý vidno v noci vo svetlách za mnou idúceho auta. Mám dva vážiče, jeden nový, "chudobný" a jeden starý, ten dáva viac vzduchu. Na ten starý viac dymí aj čip, aj sériová RJ. A práve na starý vážič vychádzajú merania v tolerancii (má byť 800-1000 a dáva tak 820-845) a na ten nový nie, nedosahuje, alebo len tesne predpísané min. hranice, dáva nejakých 745-800) Mám logy sk. 10, 11, 8 a 3 na cipe s oboma vážičmi a na sériovej RJ s oboma vážičmi, ale...nejak som markantnú diferenciu nenašiel a zase sa moc ani nevyznám. Nájdem len zjavne odlišnú hodnotu. Prečo to dymí, čím to je? Je nejaký dôvod, príčina, iná závada, prečo by váhy dávali málo vzduchu? Lebo myslím, že aj ten starý dáva pomerne málo, aj keď v tolerancii. Je nový vážič na hovno? Ď.
  3. Ahoj. Na cipovanej RJ mi auto 3x zaradom "vyplo". To ani nebol nudzak, ale nulak. :-) Robieva to vo vysokej rýchlosti na dialnici na plny, resp. temer plny plyn, ked ho obcas prehanam. Staci vyp/zap klucik a ide sa dalej. Na seriovej RJ sa to zatial nestalo. Moze to mat suvis s cipom? A aky? Vraj je to G79 (snim.pol. plyn.pedalu) a sporadicka. Ď.
  4. Ahojte. Da sa zamenit povodna RJ c. 038906018BC BOSCH 0281001755 z Octavia r. 98, 66kW za RJ 038906012H BOSCH 0281010129 z Octavia r.03, 66kW? Dakujem.
  5. tec

    N18

    Ahoj. Na teste akčných členov N18 necvakal. (1H090662722/98) Štava v intervaloch do neho išla, ale ventil nebolo počuť. Motor nebežal, bol zapnutý len kľúčik. Nemá sa to robiť pri bežiacom motore? V bloku 3 na voľnobeh na NEAKTIV dal hodnotu 385-390 mg/H a 0%. Mal by mať tuším 420-560. V poli AKTIV dal hodnotu 205-215 mg/H a 99%. Tam je hodnota OK, mala by byť 170-340. Je ten ventil vadný, keď počuteľne necvaká a keď má takéto hodnoty? Čo sa z tohto dá vyčítať? Dá sa ten ventíl čistiť? Ako? Ďakujem.
×
×
  • Vytvořit nový...