Ahoj majstri. Od cca 3300ot. vyššie s plným plynom mi auto dymí čiernym dymom. Nie je to bohviečo, keď potrebujem predbehnúť, stupím tomu a za mnou kúrňava. No zase, videl som už aj horšie lokomotívy, ale aj tak je to nepríjemné. Zaujímavé na tom je, že to robí na čipovanej RJ. Na sériovej zanecháva len taký opar, ktorý vidno v noci vo svetlách za mnou idúceho auta. Mám dva vážiče, jeden nový, "chudobný" a jeden starý, ten dáva viac vzduchu. Na ten starý viac dymí aj čip, aj sériová RJ.
A práve na starý vážič vychádzajú merania v tolerancii (má byť 800-1000 a dáva tak 820-845) a na ten nový nie, nedosahuje, alebo len tesne predpísané min. hranice, dáva nejakých 745-800) Mám logy sk. 10, 11, 8 a 3 na cipe s oboma vážičmi a na sériovej RJ s oboma vážičmi, ale...nejak som markantnú diferenciu nenašiel a zase sa moc ani nevyznám. Nájdem len zjavne odlišnú hodnotu.
Prečo to dymí, čím to je?
Je nejaký dôvod, príčina, iná závada, prečo by váhy dávali málo vzduchu? Lebo myslím, že aj ten starý dáva pomerne málo, aj keď v tolerancii.
Je nový vážič na hovno?
Ď.