Přejít na obsah

Octavia III RS / RS 230 / RS 245 / RS 4x4


PTiCA

Doporučené příspěvky

Zdravím vespolek,

 

při poslední návštěvě myčky mě napadl v souvislosti s naším oblíbeným modelem naprosto prozaický dotaz: Co RS limuzína se zadním křídlem a kartáčová auto-myčka?

 

Typicky se jednou za čas stavím v Globusu a čistota je vyřešená (ruční mytí a leštění jelenicí už mám za sebou). Nemá s těmi kartáči problém zadní křídlo, nebo nemá naopak obsluha myčky problém s křídlem - že nechtějí auta s příčníky je tam dost důrazně napsáno. 

 

Díky majitelům jakýchkoliv aut s křídly za jejich zkušenosti.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

myčky bych se nebál, měl jsem křídlo horní i dolní kdysi na Feldě, jó jedna myčka mě za něj trochu nadzvedla, ale bez poškození, na O II i O II FC jsem měl toto orig.  také bez problému, jen pod ním zůstávalo mokro.... ale to i pod převisem prolisu SPZ....

 

kamarád s O II RS běžně jezdil do Globusu na myčku, jen zase mokro pod spojlerem.... nyní mám na O III to malé orig. lízátko a bez utření vody se to neobejde, ale takových míst je na autě mnohem víc....

 

po vyjetí z myčky vždy microutěrkou utřu zrcátka aby tam nezaschly kapky, které pak v noci vadí, sklo pod stěračema a lišty stěračů, prahy - rámy dveří (do O II toho nateklo trochu míň, něž do O III), nákladovou hranu kufru při otevřeném víku kufru, rám víka kufru - hlavně zespodu, aby to při jízdě nevytékalo ven ty zbytky vody... a pak převis SPZ a někdy i zadní nárazník, když se nedosuší...  :kol-47:

Editováno: , autor: Hravec
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak uz na zimakach....myslíte ze to byla dobra volba ty Hawky v kat 17" rafku? Myslím ze to nevypada spatne

Hawk su siroke 7" - a nema RS v TP minimum 7,5"x17"?

 

přátelé, byť jsem vlastnil již opravdu velkou řádku aut, tak do myčky s auty, která mám alespoň trochu rád, prostě vůbec nejezdím. 

jj, bol som jeden jediny raz v mycke na OMV - a bezpecne naposledy (auto ostalo samy "hologram"). Nastastie to bolo len s Favoritom - ale aj toho mi bolo potom luto...

Editováno: , autor: Cjoctavian
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

dělal na G7, takže by to mělo být stejné i na OCT3. i start stop se povedl vypnout, stopky jsem opravdu neřešil, ale jestli se to povedlo rusákovi, tak tam tenhle výběr bude na 100% taky.

každá jednotka může být jiná.. např u RS kolem MR2011, třeba nešli aktivovat cornery aby reagovali na blinkry, musel se např přehřát SW té jednotky...

člověk z okolí s nickem Ráfek se prý staví, tak můžu odzkoušet na dalším stroji.

Editováno: , autor: kokta7
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mě spíš připadá než stopky super ta funkce u elektrických sedadel, že po vypnutí zapalování a otevření dveří poodjede sedadlo dozadu (měl jsem chvíli Alfu 166 a bylo to super, tam se sedadlo vytočilo o kousek i šikmo do boku)....

 

píše se tam, že jde zapnout zrychlené vyhřívání předního i zadního skla (bod 10) a jinde se píše že i zpětných zrcátek (společné se zadním oknem)

 

v bodu 11 se píše to, na co se ptal Bicista - tedy vypnutí zadního světla v kabině....

 

dále považuji za užitečné volné místo v nádrži....

 

hodně zajímavá funkce zapnutí varovných blinkrů (jinde se píše denního osvětlení a je to i na videu) při zatažené ruční brzdě.. při stání... Němci píšou vypnutí světlel pro denní svícení s aktivovanou parkovací brzdou... pak si vyber...

 

a co je ocenitelné je paměť vyhřívání obou předních sedaček pro další nastartování... (ono to funguje standardně, ale jen na určitý čas - např. při tankování, ale jen u řidiče)

 

a také milá věc, odstranění AV pásma na Columbusu, které je stejně k ničemu...

 

 
- už se nedivím, že ti kluci šikovní byli první na oběžné dráze....
Editováno: , autor: Hravec
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

dobré, tak Němci jsou asi ještě chytřejší než Rusové...

 

super pro šetření xenonů je možnost aktivovat funkce Coming Home (CH) a Leaving Home  (LH) pro mlhovky

 

dále možnost stmívat světla (tzv. US funkcí parkovacího světla), kdy v závislosti na stupni zatmavení je nastaveno pohasnutí světla, ukazatel směru tedy bude víc vidět v denních a tlumených světlech (snad jsem to přeložil správně, tedy tak jak to má např Audi a LR)

 

také je zajímavá možnost přizpůsobit chování asistenta rozjedu do kopce

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...