Říjen 17, 201311 r viz ten odkaz, stáhneš netu, dáš na SD kartu a nahraješ do Amundsena nebo Columbuse..... viděl jsem i Amundsena a je to moc pěkné, srovnatelné se starým Columbusem.... to si nemyslím, trasa jse normálně prohlédnout.... je to k dokonalosti až dost dodělané, a hlavně hned je poloha a směr auta je daný, žádné motání kurzoru na mapě, pohodové průjezdy slabým signálem GPS, kdy si navigace bere data z auta.... fungující TCM a podobně... nové se nekradou, není důvod... v jiném autě nepojednou (možná nějaká smažka by to šlohla...) - také popsáno v sekci → Autohifi Upraveno Říjen 17, 201311 r od Hravec
Říjen 17, 201311 r no jak to funguje v OCT II, nebudu radši komentovat byl jsem v Praze a ukazovalo mě to že jsem v HK, byl jsem za Prahou ukazovalo mě to že jsem u Wroclavy pak se to seklo atd.... třeba tady už je to lepší Upraveno Říjen 17, 201311 r od kokta7
Říjen 17, 201311 r zvuk je dobrej, to doporucuju,.. ale kdybych se rozhodoval mezi zvukem a Bolerem,... BOLERKO vyhrava na plny care
Říjen 18, 201311 r no tak 8 tisíc je až až. To už ani líp, ani za míň nepojede. Ale na druhou stranu, když tomu takhle šlapeš na krk, tak těch 12 litrů není vůbec špatná hodnota. Ovšem na opak zase myslím, že za 6 se s tím asi jet vůbec nedá. Nejmíň jsem jel za 6,4 silnice 1. třídy 90-100km/h Tacho občas vesničky. Nedalo se jet rychle moc radarů Trasa MB-Rozvadov s rychlostí do 150km/h tacho 8,5 .... pak po Německu 180-250km/h to vylejzalo na 10,5l/100km
Říjen 18, 201311 r no jak to funguje v OCT II, nebudu radši komentovat byl jsem v Praze a ukazovalo mě to že jsem v HK, byl jsem za Prahou ukazovalo mě to že jsem u Wroclavy pak se to seklo atd.... třeba tady už je to lepší měl jsem Columbuse v O II i O II FC a nikdy jsem neměl problém, takže to co píšeš je na reklamaci, nikoli pravidlo a běžný stav!
Říjen 18, 201311 r Novinka v configu: RS packet challenge (alespoň se mi zdá, že to tam nebylo) Upraveno Říjen 18, 201311 r od Clint
Říjen 18, 201311 r i nezavisly topení bufík...clintíku no on už to jednou reklamoval, vyměnil autorizák gps anténu a dělá to znova, je tam poslední verze FW a map, takže tak... ten rs paket není špatný....
Říjen 18, 201311 r Tak je to neschopny servis. Rekl bych, ze jedinou opravdovou zavadou puvodniho Columbusu je, ze se jedna o navigaci "prenosnou" mnohem vice nez bezne prenosne navigace. Upraveno Říjen 18, 201311 r od mike_k
Říjen 18, 201311 r servis to není neschopny, otázka jak s nimi majitel té oktávky konverzoval a jak se k nim choval, známej je celkem arogantní takže tak.... prostě čím víc elektrických pitomostí, tím horší.. nejdříve mu odešlo natáčení xenonu, tak umřela jednotka... kdo si nakoupil ty nové elektrický kraviny typu lan assistant atd, tak může trpět ještě více.
Říjen 18, 201311 r netuším proč, mám v autě všechny kromě radaru, max spokojenost a záruka 4 roky, co víc se přát....
Říjen 18, 201311 r kokta7: Pri teto tve teorii by ale nejlepsi bylo koupit Skodu 120, kde je na elektriku jen vetrak a svetylko v kabine. Tyhle tve uvahy jsou imho zcela mimo realitu. V dnesnim aute je elektronika uplne ve vsem. Neotevres bez ni ani dvere. Takze nejaka elektronicka vybava navic vedle jiz existujicich deseti tisic jinych elektronickych soucastek zvysuje riziko poruchy o 0.0000nic.
Říjen 18, 201311 r tak nějak.... když je v autě už i optika nechtějme po autě aby bylo vše mechanické, mimochodem, to mechanické se vysere dřív než ta elektronika....
Říjen 18, 201311 r Navíc, když se vysype lane assist, nebo jiná podobná ptákovina, auto vesele jede dál. Není to bezpodmínečně nutné k běžné jízdě, na rozdíl třeba od EGR ventilů a podobně, kde to dokáže hodně znepříjemnit běžný provoz vozu.
Říjen 18, 201311 r No nějaká přímá úměra tam chlapci je, čím víc takových sračiček a asistentů o hovně (sorry), tím je větší šance, že se ně co podělá, to je logické. To, že dnešní auta jsou nacpaná elektronikou, to je fakt, ta je všude, v pračce, vysavači a za chvíli bude i ve splachování na hajzlu. To je holt pokrok. Ale, že se to "sere" víc, než by mělo, to je pravda, protože se to fláká a všeobecně se šetří na materiálech.
Říjen 19, 201311 r Jak píše Clint, takhle jsem to myslel. Někdo má kliku na jednotky kabely atd, někdo bohužel ne... Používá se co nejmenší průměr kabelu, elekronika tam posílá někde i více V než by se mělo apod, proto třebas často praskají žárovky....Na jednotkách se taky co nejvíce šetří, ty plošnáky a kondíky stojí dnes tak za ........ čím více jak se šetří, tak se i všude už pořádně neizolují kabely apod.... Záruku můžeš mít, ale jestli si auto platil ze svého a neplatil ti ho zaměstnavatel, tak by tě to mělo štvát, zrovna s rozsáhlou elektrikou moc autorizáci neumí. Pokud se ti to vysere na O3, tak počítej že ti auto klidně odjede do MB na 14 dní třebas nechtěl bych, aby mě tam nějaký zaměstnanec popojel TDičkem pár metru pak zase tak atd atd.... hold to je dnešní reklama, ale to je tak vše....
Říjen 19, 201311 r Dovolim si nesouhlasit skoro ze vším co jsi napsal, nicméně se mi to dal komentovat nechce... marný boj, ale jak bylo psano jelikož nejsem už dopředu predposrany ani paranoidní neminim jezdit stodvacitkou (ne rychlosti, ale Škodovkou)
Říjen 19, 201311 r nevím co děláš, nevím čím se živíš, ale takhle to prostě je. já taky 120 jezdit nebudu, ale kvalita všech elektrický součástek je děsná... P.S jinak pokud nechceš diskutovat, tak nemáš co na diskuzi dělat ale věřím, že na negativum se odpovídá hůře. Upraveno Říjen 19, 201311 r od kokta7
Říjen 19, 201311 r fakt ta šedá nevypadá vůbec zle... http://www.sportovnivozy.cz/47552-skoda-octavia-rs-combi-rs-20-tdi#zalozkaFoto
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.