Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Zdravím vespolek,

 

při poslední návštěvě myčky mě napadl v souvislosti s naším oblíbeným modelem naprosto prozaický dotaz: Co RS limuzína se zadním křídlem a kartáčová auto-myčka?

 

Typicky se jednou za čas stavím v Globusu a čistota je vyřešená (ruční mytí a leštění jelenicí už mám za sebou). Nemá s těmi kartáči problém zadní křídlo, nebo nemá naopak obsluha myčky problém s křídlem - že nechtějí auta s příčníky je tam dost důrazně napsáno. 

 

Díky majitelům jakýchkoliv aut s křídly za jejich zkušenosti.

Vloženo

příčníky jim kurví kartáče, proto je tam nechtějí. Křídlo na RS má aerodynamický tvar, oblý hrany a dobře určitě drží. Nevidím důvod, proč by nemohlo myčkou projet. Ovšem je to na ruční domytí, protože pod ním to bude stále šmucig.  

Vloženo (editace)

myčky bych se nebál, měl jsem křídlo horní i dolní kdysi na Feldě, jó jedna myčka mě za něj trochu nadzvedla, ale bez poškození, na O II i O II FC jsem měl toto orig.  také bez problému, jen pod ním zůstávalo mokro.... ale to i pod převisem prolisu SPZ....

 

kamarád s O II RS běžně jezdil do Globusu na myčku, jen zase mokro pod spojlerem.... nyní mám na O III to malé orig. lízátko a bez utření vody se to neobejde, ale takových míst je na autě mnohem víc....

 

po vyjetí z myčky vždy microutěrkou utřu zrcátka aby tam nezaschly kapky, které pak v noci vadí, sklo pod stěračema a lišty stěračů, prahy - rámy dveří (do O II toho nateklo trochu míň, něž do O III), nákladovou hranu kufru při otevřeném víku kufru, rám víka kufru - hlavně zespodu, aby to při jízdě nevytékalo ven ty zbytky vody... a pak převis SPZ a někdy i zadní nárazník, když se nedosuší...  :kol-47:

Editováno: , autor: Hravec
Vloženo (editace)

Tak uz na zimakach....myslíte ze to byla dobra volba ty Hawky v kat 17" rafku? Myslím ze to nevypada spatne

Hawk su siroke 7" - a nema RS v TP minimum 7,5"x17"?

 

přátelé, byť jsem vlastnil již opravdu velkou řádku aut, tak do myčky s auty, která mám alespoň trochu rád, prostě vůbec nejezdím. 

jj, bol som jeden jediny raz v mycke na OMV - a bezpecne naposledy (auto ostalo samy "hologram"). Nastastie to bolo len s Favoritom - ale aj toho mi bolo potom luto...

Editováno: , autor: Cjoctavian
Vloženo

nevíte náhodou někdo, zda má OIII RS někde v menu (možná i skryté) stopky? Buď jsem lama nebo tam fakt nejsou... ale viděl jsem již více videií, kde mají stopky v menu na maxi dotu...

Vloženo

U OIII, jde aktivovat jak protočení ručiček při startu tak Lap Timer, tak vypnutí signalizace pásů a snad i zrychlený výhřev zadního okna :kol-47:

 

A umí už to někdo tady z fóra nakodovat? 

Vloženo (editace)

dělal na G7, takže by to mělo být stejné i na OCT3. i start stop se povedl vypnout, stopky jsem opravdu neřešil, ale jestli se to povedlo rusákovi, tak tam tenhle výběr bude na 100% taky.

každá jednotka může být jiná.. např u RS kolem MR2011, třeba nešli aktivovat cornery aby reagovali na blinkry, musel se např přehřát SW té jednotky...

člověk z okolí s nickem Ráfek se prý staví, tak můžu odzkoušet na dalším stroji.

Editováno: , autor: kokta7
Vloženo (editace)

mě spíš připadá než stopky super ta funkce u elektrických sedadel, že po vypnutí zapalování a otevření dveří poodjede sedadlo dozadu (měl jsem chvíli Alfu 166 a bylo to super, tam se sedadlo vytočilo o kousek i šikmo do boku)....

 

píše se tam, že jde zapnout zrychlené vyhřívání předního i zadního skla (bod 10) a jinde se píše že i zpětných zrcátek (společné se zadním oknem)

 

v bodu 11 se píše to, na co se ptal Bicista - tedy vypnutí zadního světla v kabině....

 

dále považuji za užitečné volné místo v nádrži....

 

hodně zajímavá funkce zapnutí varovných blinkrů (jinde se píše denního osvětlení a je to i na videu) při zatažené ruční brzdě.. při stání... Němci píšou vypnutí světlel pro denní svícení s aktivovanou parkovací brzdou... pak si vyber...

 

a co je ocenitelné je paměť vyhřívání obou předních sedaček pro další nastartování... (ono to funguje standardně, ale jen na určitý čas - např. při tankování, ale jen u řidiče)

 

a také milá věc, odstranění AV pásma na Columbusu, které je stejně k ničemu...

 

 
- už se nedivím, že ti kluci šikovní byli první na oběžné dráze....
Editováno: , autor: Hravec
Vloženo

dobré, tak Němci jsou asi ještě chytřejší než Rusové...

 

super pro šetření xenonů je možnost aktivovat funkce Coming Home (CH) a Leaving Home  (LH) pro mlhovky

 

dále možnost stmívat světla (tzv. US funkcí parkovacího světla), kdy v závislosti na stupni zatmavení je nastaveno pohasnutí světla, ukazatel směru tedy bude víc vidět v denních a tlumených světlech (snad jsem to přeložil správně, tedy tak jak to má např Audi a LR)

 

také je zajímavá možnost přizpůsobit chování asistenta rozjedu do kopce

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...