Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Zdravím vás pánova na F1 mi zničeho nic začalo dělat ,že když se mi zahřeje motor rozblika se kontrolka teploty na palubce 3 x to pípne a v tom momentě přestane ukazovat palivo (ručička spadne na nulovou hranici) nevíte někdo nějakou radu?

Jinač auto je 1,2 40 Kw bez výbavy

Vloženo (editace)

Jako hledal jsem jak jsem mohl ,ale nikde jsem to nenašel :kol-32: ,ale že by byli KO budiky se mi nezda protože jak to je studene vše je ok Pomuže na to vag?

Editováno: , autor: Luďa
necituj předchozí příspěvky
Vloženo (editace)

Jinak ješte jsem pod tvym profilen nasel to tema akorat mame jeden rozdil že mi budik teploty ukazuje normalne takze zkusim odpojit budiky a opet pripojit a uvidime :D

Editováno: , autor: Luďa
necituj předchozí příspěvky a už vůbec ne svoje
Vloženo

Začínám tomu věřit pomalu se asi podívám kolik mě ta sranda vyjde :D a když už jsme u toho myslíte chlapi že bych tam mohl dát ty budíky myslím od roku asi 05 jsou takové pěknější já mám 03

  • o 1 rok později...
Vloženo

Zdravím. Když auto déle stojí 24hod+ normálně vše běží :) po nějaké době (je vždy jiná) spadne kontrolka paliva a začne blikat kontrolka vody. Měnila sem celí termostat i s čidlem a expandzní nádobku a koupila i novou autobaterii. Ale vše je stejné a už si nevím rady co to může být. Prosím o radu. Olej je v pořádku neubývá ani nepřibývá vše běží jak má až na to palivo a vodu :(

  • o 4 týdny později...
  • o 4 roky později...
Vloženo

Dobrý den .Fabia 1 1.9 tdi 74kw

Doufám že někoho nepopudím . Nenašel jsem zde nic podobného nebo jsem to nepochopil správně . 

Problém : Po cca hodině jízdy se mi rozbliká a rozpípá kontrolka teploty vody . Nejdřív jsem si myslel málo kapaliny , doplnil jsem . Když jsem byl v doplňování tak sem si zkusil šáhnout , protože při otvírání to nesičelo a nevyprsklo . Trklo mě že to není přehřáty . Kapalina byla horká né že né ale zase nic co by mě mělo opařit . Motor na omak taky teplý ale nijak závratě . Takže jsem to moc neřešil když se to stalo prvně dolil a jel dál vše bylo v pořádku . CCA týden nato se situace opakovala až nato že kapalinu jsem nedoléval ( nebyla potřeba bylo jí tam dost ) motor jsem pro změnu nechal běžet . Vlezl jsem zpátky do auta a všimnul si že mi klesla ručička nafty na nulu .Auto ale pojizdny jelo normálě dojel sem domu , vypnul nechal odpocinout hrabal jsem koukal jsem různě po konektorech a nikde nic povolenýho . Nastartoval a vše bylo zase v normálu .  O 3dny pozdeji se situace opakovala už jsem to neřešil dojel rovnou domu a když jsem jel tak jsem se chtěl mrknout nato jestli se nezvíšila spotřeba , nešlo listovat v počítači . Jelikož musím jezdit každý den s autem cca 50 km do práce a 50 km z práce je to už otravný nevíte někdo čím by to mohlo být . Ještě malé info ráno se mi to nestává ale to je tím že to do práce stíhám za cca 45-50 minut :D ale odpoledne při provozu 60-75 miut a to je ten krytycký čas . Takže jestli jste to dočetli až sem hodím sem zhrnutí protože by jste mohli na něco zapomenout : kontrolka teploty se rozbliká nato konto spadne nafta na nulu  a nejde listovat v počítači , po chvíli se to vzpamatuje a když vypnu a zapnu kontrolky zase je vše v pořádku co stím děkuji . 

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...