Přejít na obsah

Nestartuje 1.9 TDI PD


italik

Doporučené příspěvky

...jo v zimě po nastartování chvilku bílej kouř

No bílej kouř je normální, kord v zimě. (je to jen vysrážená voda z výfuku).

U mě to zakouří černě, a to bude asi špatně spálené palivo, takže mě napadají jen vstřiky, to se bude řešit příští týden.

Ještě prý hodně často pomáhá vyměnit těsnění vstřiků (takový O kroužky). vyjde to na pár korun a často to závadu odstraní.

U těch vsřiků mi to ukazovalo u jednoho jinou hodnotu než u ostatních. Nevíte o někom z Plzně kdo to má v malíku? A pozná přez diagnostiku jestli jsou to vstřiky?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

...dělala se opakovaně diagnostika v servisu a všechny svíčky preventivně, těm matlákům v servisech nevěřím, teď po záruce by měnili všechno jak o život, takže zatím nic jiného krom běžné údržby. Ten bílej kouř v zimě smrdí jak ávie, takže žádná voda.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

...no problém je že není moc co kontrolovat, nikde žádná louže nafty není a jinak to normálně funguje a i startuje, prostě to udělá občas. Když otočím klíčkem tak toho moc neslyším akorát tak klimu, a handsfee a rádio. Když jsem někam přijel tak ta pumpa v nádrži slyšet nebyla ale nevím jestli se má pouštět při každém otočení klíčku nebo jen po nějaké době stání. To by se na diagnostice nenašlo?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tohle nebude problem se hzavenim ani cidlem, PD startuje i v poradni zime bez hzaveni. Tady to vypada na dodavku paliva, jakoby nebyla nafta a muselo se cekat nez se dostane ke vstrikum.

Co vse se kontrolovalo a menilo, Michale ???

 

 

No, vzhledem k tomu, že moje žhavičky evidentně od výměny před tim nikdy nezažhavily (byly jen zanesený karbonem, po otření bez známek po zažhavení) a po výměně čidla startuje auto i normálně tak jako nikdy, tak u mě problém timhle postupem vyřešen... Dokonce na poprvý po opravě při přebírání auta motor naskočil tak rychle, až jsem se lekl :D Kdybych to měl popsat "vlastními slovy", před tím zněl nejlepší start po otočení klíčku jako: "Uh, uh, brm", teď: "Brm" :D Prostě nebe a dudy...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No, vzhledem k tomu, že moje žhavičky evidentně od výměny před tim nikdy nezažhavily (byly jen zanesený karbonem, po otření bez známek po zažhavení) a po výměně čidla startuje auto i normálně tak jako nikdy, tak u mě problém timhle postupem vyřešen... Dokonce na poprvý po opravě při přebírání auta motor naskočil tak rychle, až jsem se lekl :D Kdybych to měl popsat "vlastními slovy", před tím zněl nejlepší start po otočení klíčku jako: "Uh, uh, brm", teď: "Brm" :D Prostě nebe a dudy...

To byla reakce na to jeho startovani, tam je vylozene videt, ze to nema naftu a ceka se nez se nafta natlaci :) Aspon muj nazor..

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

...no problém je že není moc co kontrolovat, nikde žádná louže nafty není a jinak to normálně funguje a i startuje, prostě to udělá občas. Když otočím klíčkem tak toho moc neslyším akorát tak klimu, a handsfee a rádio. Když jsem někam přijel tak ta pumpa v nádrži slyšet nebyla ale nevím jestli se má pouštět při každém otočení klíčku nebo jen po nějaké době stání. To by se na diagnostice nenašlo?

Tak si vypni topeni, radio a poslouchej ;) Pri kazdym otoceni klicku do polohy zapnutych kontrolek musis slyset z kufru takovy zavrceni :) To se sepne palivovy cerpadlo a po nastartovani pak bezi trvale. Muze to byt pricina toho spatnyho startovani.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

diagnostika neni samospasa, pokud mlci a nic neprozradi, zameril bych se na tu dodavku paliva. Protoze kdyby bylo spatny cidlo otacek, nebo jakakoliv ele. cast co by obcas zazlobila urcite by se zapsala zavada. Tady na videu je videt jak auto pekne toci, ale nechce nastartovat a az po chvilce se pomalu probouzi a chyta, pak uz je kazdy start ok.

Vstrikovace jsou na PD castecne mechanicka zalezitost takze pokud neni zapsana zavada na elektronice vstrikovace jako treba pri spatny kabelazi v hlave ci spatnym kontaktu v zasuvce a je co vstrikovat do valcu musi to auto na otoceni startovat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, podobný problém už delší dobu řeším také já. Mám BXE a projev téměř stejný jako zde http://forum.skodahome.cz/topic/111236-startujeale-trva-nez-chytne-tdi-77kw/ .

Můžu přidat, že se to děje až když hladina paliva v nádrži klesne pod 3/4. Na přívod paliva jsem přidal zpětný ventil, ale problém stále trvá.

Za jakýkoliv další poznatek budu rád.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, 

již od nového auta O2FL (2010) mám problém se startováním, který spočívá v tom, že když auto stojí přes noc tak nejde nastartovat. Projevuje se to v zimním období (naposledy včera) a pouze OBČAS (párkrát do měsíce). Startér točí ale vůbec to nechytá, pak to vypíše na MFD závadu brzd, tlak oleje... tak to zkusím ještě dvakrát a nakonec to chytne. Všechny diagnostiky v autor. servisu (podvodníci největší) jsou ok, žhaviče nové, nikdo si s tím neví rady. Auto jinak funguje dobře až na tohle. Neřešili už jste to někdo? Během záruky to s touto závadou bylo v servisu a nikdy na nic nepřišli, teď po záruce chtějí měnit vstřiky (v desetitisících). Mám to i nahrané na video co to dělá. Už jsem s tím tak nějak smířenej ale přece:)

Michale, začnu trošku řečnickými otázkami, ale myslím, že by odpovědi na ně pomohly...

 

1) kde a jakou naftu tankuješ?

2) nezamrzla ti přes zimu nafta, resp. měnil se (alespoň preventivně) palivový filtr v motoru?

3) s odkazem na 1.otázku - při načerpání nekvalitní či znečištěné nafty je potřeba vyčistit nádrž, resp. protáhnout vedení paliva. Dělalo se?

 

Jak už píše Jakub, tak tohle vypadá a zní jako žádná nafta v okruhu. To, že to nikde pod autem neteče a ani diagnostika nic neukáže, nic neznamená. V tomto ohledu jsou počítače na prd a je třeba jít "starou" cestou.

Ještě mě napadly špatné tlaky ve válcích či nějaká mikroskopická trhlina v bloku či hlavě, ale to by jsi zase viděl např. na mizející hladině chladící kapaliny atp.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

...relé nikdo neměnil, prostě proto že pumpa je slyšet a v relé pokud není mokré což není nemá co zmarznout, navíc to dělá i teď když je teplo.

 

Jaká voda? Relé má pružné kovové kontakty spínané cívkou, pokud relé promrzne už tak pohyblivé nejsou. A pak tohle relé spíná induktivní zátěž(čerpadlo), jsou tam silné přechodové jevy, to těm spínaným kontaktům taky nepřidá, suma sumárum relé za 200kč a jak umí potrápit.

Kdyby to dělalo jen v zimě, taky bych relátko nepodezříval, ale jestli to dělá jen občas i za tepla, tak bych prvně šel po baterce a pak hned na relé.

Editováno: , autor: XTomos
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...