sreto23 Vloženo 12. Duben 2013 Sdílet Vloženo 12. Duben 2013 oplati sa priplacat za automaticku klimu? doteraz som jazdil bez klimy a az na par brutalne horucich dni som ju nepotreboval a ani teraz ju nemam v umysle pustat casto, len vyslovene kvoli mega horucavam. Som alergik a klima nie je moc vhodna pre alergikov, takze aj z toho dovodu je nejako velmi pouzivat nechcem. Niekde som pocul ze automaticke maju lepsie fitre ako manualne a tym su vhodnejsie( zdravsie), viete o tom nieco? Dik. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
_Denis_ Vloženo 13. Duben 2013 Sdílet Vloženo 13. Duben 2013 Nevím, jak v případě OIII, v případě OII byla manuální klima dostačující. Vše má svá pro a proti. Nastavit manuální klimu na 22°C znamená, že je v autě v létě spíše horko. Nastavit ji na méně, už zase cítíš, jak na tebe táhne studený vzduch. Navíc pořád musíš haprovat s ovládáním. Automatická klima mi je příjemnější v tom, že je vzduch "přirozenější" a na automatickou teplotu kolem 21°C je v autě příjemně, ani ne vedro, ani ne zima. Ovšem zase když na senzor zasvítí slunce, začne klima chladit, jak střelená a kolikrát ji je třeba automatickou regulaci vypnout. Navíc bývá dočasně (třeba do dalšího nastartování) poruchovější = občas jí "hrábne". Asi bych tedy doporučil automatickou, ale ani tou manuální neprohloupíš.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HjM Vloženo 13. Duben 2013 Sdílet Vloženo 13. Duben 2013 (editace) no u OII nebyla manuální, ale poloautomatická (Climatic) a automatická (Climatronic), až nedávno vypustili v celém koncernu ten poloautomat a dávají jen obyčejnou manuální, ten poloautomat byl v pohodě, člověk nastavil teplotu a moc se s tím nemuselo dál dělat, maximálně zvýšit nebo snížit rychlost větráku, v OIII už bude ta základní pouze manuální a tu bych nechtěl, tam se to bude muset moc korigovat a právě ze špatného nastavení klimatizace pramení ty rýmy apod., u automatické takové nebezpečí tolik nehrozí, pokud člověk dodržuje základní zásady používání klimatizace, to znamená zejména nechladit o víc jak 5-7 stupňů míň, než je venkovní teplota Editováno: 13. Duben 2013, autor: HjM 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bicista Vloženo 13. Duben 2013 Sdílet Vloženo 13. Duben 2013 Automaticka, bych rekl, ze dokaze usetrit i nejakou tu kapku paliva. Pac si kompresor zapina dle potreby.U manualu ti bezi porad jakmile AC aktivujes. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rodolfo Vloženo 13. Duben 2013 Sdílet Vloženo 13. Duben 2013 (editace) Tiez sa pripajam k automatickej, je aj 2 zonova, teda nejaky ten stupen sa da nastavit rozdiel medzi vodicom a spolujazdcom. V pripade mojej polovicky to bude asi aj nutne - v zime aj lete potrebuje viac stupnov ako ja Editováno: 13. Duben 2013, autor: rodolfo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
_Denis_ Vloženo 13. Duben 2013 Sdílet Vloženo 13. Duben 2013 no u OII nebyla manuální, ale poloautomatická (Climatic) a automatická (Climatronic), až nedávno vypustili v celém koncernu ten poloautomat a dávají jen obyčejnou manuální, ten poloautomat byl v pohodě, člověk nastavil teplotu a moc se s tím nemuselo dál dělat, maximálně zvýšit nebo snížit rychlost větráku, v OIII už bude ta základní pouze manuální a tu bych nechtěl, tam se to bude muset moc korigovat a právě ze špatného nastavení klimatizace pramení ty rýmy apod., u automatické takové nebezpečí tolik nehrozí, pokud člověk dodržuje základní zásady používání klimatizace, to znamená zejména nechladit o víc jak 5-7 stupňů míň, než je venkovní teplota No samozřejmě jsem mluvil o poloautomatu - to mi chceš říct, že při těch všech okatých úsporách OIII již vypustili i poloautomat a montují pouze manuální? Toto je fakt na hlavu postavené už... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Thief1 Vloženo 13. Duben 2013 Sdílet Vloženo 13. Duben 2013 Poloautomat bol vypustený už aj pri OII Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
_Denis_ Vloženo 13. Duben 2013 Sdílet Vloženo 13. Duben 2013 předpokládám ale, že až v posledních dekádách výroby před OIII, ne? Neboť v té době přišla o kde co, včetně měkčených tapeců vzadu, apod.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
chleidy Vloženo 13. Duben 2013 Sdílet Vloženo 13. Duben 2013 sreto23 - ....já osobně mám radši otevřené okno, klimu ocením pouze za deště, když se nedá větrat a na to mi stačí manuální...ale souhlasím, jak je uvedeno výše, že je trochu hůř regulovatelná a chce to cvik... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Thief1 Vloženo 13. Duben 2013 Sdílet Vloženo 13. Duben 2013 _Denis_: myslím že to bolo s príchodom MR2011 a prešlo to celým koncernom, dotknutý bol napríklad aj Passat. Ono je to veľká škoda, climatic mal teplotné čidla, ktoré regulovali teplotu aj v zime pri kúrení. Človek si to nastavil na 22°C a o nič sa nestaral. Určite to vypustenie bolo na základe zníženia výr. nakladov. Ale možno aj kvôli tomu, že väčšina zákazníkov nevedela o funkciach climaticu a brali ju ako obyčajný manuál (často sa s tým stretávam). Ja osobne by som si za climatronic priplatil, dnes to už nieje až taký balík peňazí ako v minulosti. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Popu Vloženo 13. Duben 2013 Sdílet Vloženo 13. Duben 2013 muj nazor je ten ze manual bohate staci,... je sice fakt ze kdyz budes chtit udrzovat nejakou teplotu, tak se budes muset o tu klimu porad starat a mackat cudlik ale v ramci moznosti fakt staci me by osobne manual stacil sam nemam zadnou automatiocka je spis hodne o komfortu, ze se proste o to nestaras,... poprve nastavis teplotu a tim to hasne zalezi uz na kazdym Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
memory2 Vloženo 13. Duben 2013 Sdílet Vloženo 13. Duben 2013 Manuální klimatizace je oproti autoamatický hotová tragédie. Udržení stálý teploty v autě je v první řadě mnohonásobně pohodlnější a v neposlední řadě taky bezpečnější. Udržení stály teploty ve vedrech může bejt s manuální klimou až stresující.Za ten komfort to rozhodně stojí podle mě. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HjM Vloženo 14. Duben 2013 Sdílet Vloženo 14. Duben 2013 _Denis_: myslím že to bolo s príchodom MR2011 a prešlo to celým koncernom, dotknutý bol napríklad aj Passat. Ono je to veľká škoda, climatic mal teplotné čidla, ktoré regulovali teplotu aj v zime pri kúrení. Človek si to nastavil na 22°C a o nič sa nestaral. Určite to vypustenie bolo na základe zníženia výr. nakladov. Ale možno aj kvôli tomu, že väčšina zákazníkov nevedela o funkciach climaticu a brali ju ako obyčajný manuál (často sa s tým stretávam). Ja osobne by som si za climatronic priplatil, dnes to už nieje až taký balík peňazí ako v minulosti. přesně tak, byla to celokoncernová záležitost, nechápu no, přijde mi to jako dost krok zpět, ten Climatic byl oproti manuálu opravdu někde jinde Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Honza9007 Vloženo 14. Duben 2013 Sdílet Vloženo 14. Duben 2013 oplati sa priplacat za automaticku klimu? doteraz som jazdil bez klimy a az na par brutalne horucich dni som ju nepotreboval a ani teraz ju nemam v umysle pustat casto, len vyslovene kvoli mega horucavam. Som alergik a klima nie je moc vhodna pre alergikov, takze aj z toho dovodu je nejako velmi pouzivat nechcem. Niekde som pocul ze automaticke maju lepsie fitre ako manualne a tym su vhodnejsie( zdravsie), viete o tom nieco? Dik. Pokud jsi alergik a v autě klimatizaci vyžaduješ, pak jedině automatickou. Má jinou funkci než manuální a je vybavena i protialergenovým filtrem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.