Přejít na obsah

Škoda Rapid Spaceback


Ady2410

Doporučené příspěvky

Těžko,asi by se musela překopat celá kastle,takto je to kvůli vyšší tuhosti a odolnosti karoserie vůči zkroucení. Kdo nakládá metrákový kusy,musí se ohlédnout někam jinam,nebo si pořídit zvýšenou (dvojitou) podlahu v kufru,což u OIII není problém. Tak co v tom zase šťouráš? Viděl jsi vůbec kufr OIII na vlastní oči?. :kol-32:  Navíc s tímto typem karoserie (Spaceback) to asi nebude kupovat někdo,kdo vozí nějaký těžký a velký krámy v kufru. Hledáš furt nějaký mouchy,když se ti to nelíbí,tak se obrať na konkurenci. Nikdo ti přece Rapida nevnucuje. Všelijakých aut je na trhu habaděj. Navíc se tady jen a pouze spekuluje - Spaceback jsi neviděl a naprostá většina členů fora taktéž ne.

Editováno: , autor: Pawouk
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

třeba by to šlo vyřešit tím,že by se do kufru položila vyplněná falešná podlaha,aby i vykládání těžkého nákupu z obchodňáku nebyla taková námaha a nemuselo se vynaložit takových sil jen k nadzvednutí aby šel nákup vůbec vyndat z kufru..neříkám..do všech těch jmenovaných se toho vleze hromada,ale co vykládka rodinných aut?? :kol-47: a kufr všech zmiňovaných jsem viděl..jinak bych o tom nepsal.. :kol-31: ne vždy bude vykládku z kufru zařizovat chlap..

Editováno: , autor: manfroto
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já zas naopak ten schod mám rád, třeba když vezu právě něco dlouhého, tak to krásně zaseknu o tenhle schod a nemusím řešit, že za dobu, co pustím tu věc a než zabouchnu kufr, tak mi to vyjede zas ven :) takhle se mi to zasekne a nepohne se to ani o cm :)

 

U Fabie mám hodně zapuštěný kufr, vozím nákupy z obchoďáku, kartony s vodou a nikdy jsem neměl problém s tím, že bych to z kufru nemohl vyndat :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ze Š 120? ne nikdy,začal jsem až favoritem..ale myslel jsem že dnes už žijeme v jiném století... :kol-28:  místo škrabky na led co tam stejně dlouho nevydrží,bych raději třeba do kufru přes šířku té hluboké hrany lištu v profilu trojúhelníku co zmírní vytahování těžkého nakupu,nejen silní pánové co zde oponují ale i ženy můžou rapida vykládat,nemyslíš?? :kol-31: je rozdíl v předklonu tahat směrem nahoru a šikmo vzůru směrem k sobě..

Editováno: , autor: manfroto
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je vidět, že jsi mě nikdy neviděl :D kdyby jo, tak bys neřekl, že tady oponují silní pánové (resp. já) :D a moje přítelkyně s tím taky nemá problém :) a jako správný gentleman když přijede přítkyně/manželka z nákupu, tak jí přece nenecháš tahat těžké kartony s pitím, ale dojdeš k autu a vytaháš do domů, ne? :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

zase to tvé ukaž, najdi, vyjmenuj 3-5 aut... co má nemá...nejsi tu spíš od toho aby jsi odpovídal na dotazy ty? bylo by to dobré řešení co jsem navrhl,ne? zatím s tím asi nikdo z dobrých automobilek ještě nepřišel,nevím...a gentleman jsem,neboj,jen když zrovna před rokem jsem byl v nemocnici tak mi manželka vezla,(páč nikdo jiný zrovna přijet nemohl) plnou tašku potřeb a zdravotních potřeb které potřebuji..a parkoviště není zrovna u okna pokoje co jsem byl,proto jedna ale velká taška,spíš sportovní bágl..už chápeš??

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak ti poradím - jdi a studuj techniku,staň se konstruktérem a můžeš vymyslet skelet karoserie dostatečně pevný a cenově dostupný,tak aby neměl schod v zavazadlovém prostoru a mohla ho třeba škodovka vyrábět. Jistě ti budou všichni vděčni. Ono to asi není jen tak,jinak by se to nejspíš vyrábělo. Takže jako obvykle kladeš otázky na nesprávných místech a na věci,které ti tady nikdo nemůže zodpovědět. Jeď tedy do výrobního závodu na exkurzi a nech si podobné dotazy na ni. Mimochodem,já tu nemám povinnost,abych někomu odpovídal na dotazy. Jak si na to přišel? To si tu pleteš s informační službou na lampárně hlavního nádraží.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pro mě i mé okolí je hrana kufru naopak výhodou. Já ji vnímám jako cargo element pro nejrůznější typy nákladů, co jen mohu kdy převážet. Rovná podlaha prostě není nic pro mě. A jako bonus beru ten prolis s uchycením pro výstražný trojúhelník! Je na fantastickém místě, ničemu nepřekáží a přesto je po ruce... tomu říkám simply clever :kol-47:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

musím se v tuto chvíli zastat manfrota... všichni se tu do něj navážíte, ale nikdo už pořádně nečtete třeba jeho první myšlenku v příspěvku..jen se navážíte a oponujete mu  :kol-43:

 

nakládací hrana je celkově u značky ŠKODA velká, a proto byla, je a bude terčem kritiky. Pro někoho neoprávněné, pro někoho naopak oprávněné. Ale vždy je třeba k tomu přistupovat tak, že je to daň za jistá konstrukční řešení vozidla a jeho bezpečnost. Technologicky je možné vyrobit na současná vozidla zadní dveře se zámkem zapuštěným v hraně, tj. bez zadní traverzy v nárazníku. Pak by ale šly bokem jiné věci a některá použitá řešení by byla mimo hru. Velkou roli v této vysoké hraně hraje např. i mulda pro plnohodnotné rezervní kolo, které je a bude u škodovky ve všech modelech!  :kol-47:

 

Manfroto: samozřejmě, že by šlo udělat nejrůznější vychytávky ve stylu lišty profilu trojúhelníkového, avšak v případě nutnosti využít plného objemu zavazadelníku, byla by tato lišta spíše komplikací, než pomocí. Stejně tak i použitý materiál - musel by být odolný vůči zatížení i otěru, ale zároveň lehký pro snažší manipulaci. Mnoho zákazníků by tutu "vychytávku" nevyužilo, spíš naopak. Jak již bylo řečeno někde výše, tak jistou kompenzací je instalace dvojité podlahy kufru, pokud je pro daný model dostupná. Popř. je možné si jí s trochou úsilí a manuální zručnosti vyrobit dle vlastních požadavků doma ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Take se musim Manfrota zastat. Nakladaci hrana je obecne u vsech Skodovek otresna. Stvalo me to na vsech trech, co jsem mel. Vzhledem k tomu, ze jezdim i autem, kde neni absolutne zadna, tak mam moznost posoudit ten ROZDIL. Samozrejme kazdy zvladne ten naklad nadzdvihnout, ale je to proste mene pohodlne. Pro me osobne to treba neni duvod (na rozdil od jinych veci) k zamitnuti takoveho auta, ale klidne si dovedu predstavit, ze pro nekoho jo.

Editováno: , autor: mike_k
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jedno to tak úplně není. Ty tady rozpoutáš bouři o hraně kufru a pak napíšeš toto? Mně by to docela zajímalo,jaká obdobná auta (nepsat nějaké odvozeniny od dodávek) mají ložnou plochu v úrovni nárazníku,samozřejmě bez použití nějaké mezipodlahy.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A jakéže to je auto?

 

Toyota Avensis Combi posledni generace

 

Jinak vim jiste, ze treba Opel Astra Combi (Touring Sport) to ma take. Takze jit to jde i u zcela normalnich aut. Ale jinak souhlasim, ze to neni klicove pro vyber auta (alespon pro vetsinu lidi).

Editováno: , autor: mike_k
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

rozpoutal bouři?? :kol-28: kdybych napsal že hlubokou hranu mají jen škodovky tak to pochopím..jen jsem podotkl s přáním do budoucna..a nadhodil jsem přípravek k usnadnění vykládky a rozjel jsi tu něco o překopání celé kastle a snížení tuhosti..

Jenže to s tím samozřejmě úzce souvisí.

mike,dík za info. Jen je to poněkud jinší kategorie,než Rapid a ani v ní to asi není úplně běžné. Nebo někdo ví o dalších? Ale srovnatelných s Rapidem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Toyotu Avensis jsem nezkoumal, ale co se týče Opelu, tak ti mají nejdementnější kufr, který jsem kdy viděl :) ano, nemají hranu, ale kufr je asi tak o 1/3 nižší, než mají škodovky. Víko dveří se otevírá tak vysoko, že při svých 197 cm tam lezu pomalu po čtyřech, protože výko se zastaví zhruba v úrovni mé brady (venkovní část výka) .. prostě Opel strašný. Nemluvě o Insignii, kde když vás někdo jenom ťůkne zezadu, tak měníte kompletně celý zadek, protože část nárazníku je v na výku kufra. Takže sice super rovná plocha, ale jenom na zadní části bych našel 1000 dementních řešení, které má škodovka 100% vychytané :) to jen tak zas moje zkušenosti s touto značkou auta :)

 

A radši dál nekomentovat, nechci tu rozpoutat OT :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mc2uba: Tak pri vyberu auta asi malo kdo resi, kolik se toho bude menit, kdyz ho nekdo naboura z takoveho nebo jineho uhlu. To mi prijde fakt irelevantni, zvlast v dobe existence pojisteni. :) Jinak mas ale pravdu ten Opel ma ten kufr opravdu mnohem nizsi, v podstate je stejne vysoky jako je u Skodovky s mezipodlahou. Avensis ho ma uplne normalni, ale samozrejme to je jina liga. Nicmene muj prispevek se tykal celkove vsech Skodovackych aut, ktere tu hranu maji obecne fakt vyssi nez konkurence. Ale znovu opakuju, ze to nepovazuju za stezejni pri vyberu auta, pouze je to prijemne, kdyz tam ta hrana neni nebo je mensi.

Editováno: , autor: mike_k
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...