Přejít na obsah

Po výměně turba už není takový výkon


LUK87

Doporučené příspěvky

Zdravím, mám možná pro někoho blbý dotaz. Problém se jedná na motoru 1.9TDi 81kW ASV a zkusím to popsat o co jde. Před rokem jsem si nechal čistit turbo a trochu i čipnout pro oživení koníků. Vše mi udělal jeden expert z Hradce Králové. Po tomto zákroku auto jelo jako drak a nevěřil jsem vlastním očím jak to perfektně jede, ale už tehdy mi bylo řečeno že turbo toho má dost a může mi kdykoliv odejít. Těsně před zimou to přišlo a měnil jsem s kamarádem turbo za repasované. Výměna byla provedena bez problémů a na první zkušenost s výměnou i dosti rychle. Včetně turba se ještě měnila váha vzduchu, ventil N75 a podtlakové hadičky. Po výměně těchto veškerých komponentů už auto nemá takový výkon co s tehdy čerstvě vyčištěným turbem a načipováním. 

 Ptám se tedy zda se muselo po takovém zákroku nějak sáhnout do jednotky a udělat nějaké úpravy či čip provést znovu? Jsou rozdíly v délce posuvného táhla co vede z podlakového ventilu a hýbe celým mechanismem lopatek? Musela se tato délka táhla upravit dle původního turba (seštelovat)? Prosím o každou radu.

 

Zárověň žádám zda tento článek čte Petr z Hradce Králové co čistí turba, aby se mi ozval formou zprávy, ztratil jsem na tebe kontakt :kol-32:  a hodila by se mi tvoje zkušenost. Děkuji Lukáš  :kol-28:

Editováno: , autor: LUK87
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Turbo jde chipnout? Jak víš, že jsi to měl chipnuté. Měl jsi to na brzdě a viděl jsi křivku před a po?

 

Viděl bych to tak, že když ti čistil turbo, tak ti to udělal formou výměny. Pak se mohlo stát, že ti tam dal jiné větší, nebo které mělo upravené tělo a větší lopatky a pak by auto mělo větší zátah. To turbo taky nemuselo být už v plné síle a pak ti odešlo. Pak jsi ho vyměnil a dal tam to co tam patří a větší výkon se ti najednou ztratil.

 

A není čištění turba jako čistění, na to pozor.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na brzdě jsem to bohužel neměl, ale to auto jelo podstatně lépe než teď. 180km/h tam bylo v cuku letu. Formou výměny to určitě takto neudělal, to bych poznal při výměně za to repasované které bylo totožné a určeno dle čísla pro tento motor. Dělal mi to tehdy jeden chlápek z Hradce na doporučení lidí tady na foru. Máš pravdu že turbo už nebilo úplně v dobrém stavu to mi taky při předávce auta bylo řečeno.

 

 

EDIT:

sparcp gti: A to je taky možné. To jsem nevěděl že jsou i takové rozdíly.          

Editováno: , autor: Wojnar
Necituj poslední příspěvek!!
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak když jsi to neměl na brzdě, tak nepiš nic o chipu, protože k tomu nemáš důkaz. Tohle téma se tu několikrát probíralo. Chipování někde na parkovišti je nesmysl. Pošlu ti super chip poštou a obálku musíš dát někam blízko k motoru aby to fungovalo.

 

Nechápu, že lidi pořád věří takovým nesmyslům.

 

Nechával jsem repasovat už desítky turbín ale jen ve firmě která to dělá XY let a dává na to záruku. A nikdy jsem neměl problém, že by mělo menší výkon. Dělají i úpravu turba, kde udělají repas, vyfrézují vnitřek těla, tím se tam vejdou větší lopatky a turbo má o něco větší výkon.

 

Přečti si prosím, jak probíhá dokonalé vyčištění turba.

Editováno: , autor: žralok
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...