Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

mechanik je vul , inak neviem čo tam toľko treba nastavovať že je to problém raz za 6 rokov urobiť 

3x nastavení sedadla a zrcátek, spárování klíčů se sedadlem, nastavení rádia, čas, uživatelská nastavení v Maxidotu, je toho dost a je to otrava.

U těch sedaček si to ani třeba nepamatuji, ty všechny polohy.

Nezáleží, jak dlouho je baterka mimo? Si nepamatuju, že bych opět  nastavoval sedačky a klíče... A navi chtěla jen čas a datum.

Tak určitě tam bude nějaký čas, než se vybijí kondenzátory v jednotlivých el. příslušenstvích.

Když u zamknutého auta připojím nabíječku nebo start kabely, tak mi to to chvíli v síti napětí udrží, ne?

V klidovém režimu auta jsou odebírány z palubní sítě mA, takže pokud připojíš nabíječku nebo kabely, tak se to chová jakoby tam akumulátor byl stále.

Ale jak docílit ten klidový režim. Když odemkneš auto a otevřeš dveře tak klidový režim ukončíš nebo ne?. 

na co budeš chtít docílit klidového režimu?

  • 2 týdny později...

Tu nabíječku mám taky, jak ji máš připojenou při výměně baterky?

Jsem z té baterky a potažmo dobíjení pořád nervozní, auto startuje ok, ale třeba když točím na místě volantem tak vnitřní osvětlení dost pohasíná - zdá se mi že více, než je běžné.

 

Jinak taky Vám občas při zapnutém zapalování bzučí jakoby trafo někde v místě alternátoru?

Tato nabíječka bohužel nelze použít jako náhradní zdroj.

Před 14 dny si psal, že to jde, co se změnilo?

Spíš koukám, že klučina asi trochu kecal, že? Obyč nabíječka samozřejmě ne, potřebuje odběr, resp. odpor akumulátoru, jinak je ve zkratu (běžně spíš vyhoří pojistka na nabíječce, pokud je jím vybavena, nebo taky může dojít k úplnému zničení).

Proto se přeci nejdříve připojuje k akumulátoru a poté až zapojí do 230V.

Jako nákradní zdroj jde použít normální běžný zdroj stejnosměrného napětí 12-14V. Nebo jakýkoli jiný akumulátor. Ale proč? Už to tady někdo psal: vykašlat se na nějaké paměti, normálně odpojit a vyměnit, paměti jdou přeci zadat znovu. Aspoň si to člověk procvičí

Budu se možná opakovat, ale výměna AKU je vcelku nenáročná operace i pro nezručného člověka a docela mě udivuje, kolik je lidí, co si s tím neví rady, dále kolik lidí vymýšlí hovadiny kolem např. s nějakými náhradními zdroji, potažmo ještě řešit nějaká smazaná data, atd. Svým způsobem jsem rád, aspoň se dobře pobavím :kol-31:

Upraveno od SUP1

tak když budu mít feldu nebo jednotkovýho supa tam nebudu řešit nějaký náhradní zdroj, spíš z lenosti cosi kde nastavovat už jen hodiny si radši ten zdroj připojím... ted jsem řešil toledo 2006 majitel vyměnil pouze baterii (nevím jak se to stalo nebo co se odehrálo) ale odešlo ABS a komfortka vag bez komunikace k těmto jednotkám  jako když jí odpojíš na ABS to vyhazovalo pojistku , když volal do seatu tak prej se to stát může, já se s tím setkal prvně ... 

  • 2 měsíce později...

No pořád mi akumulátor nedá spát, teď jsem nechal půl hodiny puštěné světla a rádio (zůstal klíček v zapalování po vypnutí motoru) a už to psalo baterie vybitá a všechno se po vypínalo, start pak ok, ale před tím jsem normálně jezdil. Teď několikrát i cesty nad 50 km na jeden start a přesto ta baterka prd vydrží, jo a při točení volantem na místě velmi silně pohasíná vnitřní osvětlení.
Teď nevím, na co se zaměřit spíš, jestli na baterku nebo na alternátor (který mimochodem na volnoběh lehce píská). Chystám v červnu/červenci velký servis, tak bych to chtěl v rámci něj vyřešit, tak bych chtěl servis případně nasměrovat.

Určitě preventivně vyměnit akumulátor, ev. pokud by byly pochyby, nechat ho změřit zátěžákem

Baterku jsem přes noc nabil, ale pohasínání vnitřní osvětlení při zátěži - nejmarkantněji při točení volantem trvá. Můžete vyzkoušet ostatní, jak moc vám pohasínají světla při točení volantem na místě?

Nechce se mi věřit, že by baterka byla za 2 roky v tahu, v FI jsem ji měl 7 let, druhou mám přes 5 let. Jako počítám s tím, že bude asi třeba nová baterie, ale jde mi o to, jestli není problém ještě jinde, tedy v dobíjení.

Jinak mám baterii Banner s kódem 5K0 915 105 F.

Zítra ráno vyzkouším a dám vědět zda mi pohasínají světla nebo ne,ale nikdy jsem si toho nevšiml.Mám z výroby AGM baterii a přitom nemám Start-Stop.

Jaký máš alternátor já mám 140A.

Alternátor 140A.

To je myslím, u všech SII stejné.

Já našel ve výbavě toto:

8GV = Alternátor 180A
 
(ale mám Start/Stop)

Zajímavé, u služebního SII 2.0 TDI CR 125 KW 4x4 DSG Ambition je jen 140 A, a nebo jsem špatně opsal kód, protože je to 8GU vs. 8GV.

Jo a taky je se start/stop, a paradoxně má baterku jen 68Ah.

Upraveno od Lancelot

Jenomže těch 68Ah stačí,protože to má určitě baterii AGM a ta je na větší zátěže než obyčejná.

Ráno vyjíždím z garáže točím volantem a dávám plný rejd na jednu i druhou stranu,protože se jinak nevymotám na silnici a nic mi nepohasíná jako tobě.

Tak jedině proměřit elektriku.

  • 1 měsíc později...

Neviete niekto, prečo mi interiérové svietidlá pri otvorených dverách zhasnú po 10 sekundách? ??

Ale při vytaženém klíčku, že?

Áno,ale veď to je jedno...

Aj keď otvorím auto...pri nastupovaní...

Mi to dělá, když je (asi) nízký stav baterie - navigace mi psala, že stav baterie je nízký a interiérové světla zhasínala po velmi krátké době, osvětlení nohou nefungovalo vůbec.

Onehda jsem auto uklízel, měl jsem ho asi 60 min odemčené a střídavě jsem měl otevřené dveře, neměl jsem puštěné rádio, vnitřní světla jsem vypnul. No po té hodině nešlo ani zapnout rádio (navigace), ani rozsvítit stropní lampičky., nesvítila ani schránka spolujezdce. Po zapnutí zapalování už ale vše fungovalo, nastartovalo to v pořádku. Během 14 dnů pojedu na servis, tak to budu řešit, protože předchozí SII to nedělal - pravda, ten byl v holobytu a nebylo tam tolik el. fičurek.

Lancelot - toto robia všetky Superby , aj tie čo sú na salone a nabíjané /12,7V v kľude/ tak zhasínajú rýchlo ... Asi si to BCMka šéfuje tak aby "dobre bolo" ,,, 

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.