Publikováno Duben 22, 201312 r Dnes jsem četl článek ,kde popisují technická data k novému Supu a dost mě zaráží ,že Sup po FL nedostane nové motory nebo alspoň ne naladěné na nové výkony. Resp. 1.4 (92kw) 1.8(118kw) 2.0tdi (103kw) Jen mě to trochu zaráží ,když už tedy dělají jak oni říkají ten "svěží vítr" tak zrovna motory by byly taky fajn si myslím.
Duben 22, 201312 r Bez lepsich motoru je ten FL uplne o nicem a Sup vypada vedle nove Oktavky trapně.
Duben 22, 201312 r A v cem by tomu pomohly nove neotestovane motory s novymi problemy? Pripadaji ti snad ty soucasne (uz jakz takz vychytane) malo moderni?
Duben 22, 201312 r no, raději osvědčené a vychytané auto, než horká novinka a tři prdele problémů, jak je u automobilek zvykem....
Duben 22, 201312 r Autor No asi takhle. Já mít možnost se rozhodnout mezi starým motorem 1.8 tsi 118kw a nebo novým 132 kw volba by byla jasná. To samé platí u nafty 103kw vs 110 kw . Debatovat o tom jestli jsou motory otestovaný nebo jestli se budou sypat mi přijde v dnešní době rychlého technického pokroku, kdy s tím stejně nikdo nic neudělá trochu úsměvné. Potom měli lidé zůstat u š120 nebo nejlépe u koňského spřežení aby se náhodou na elektronice nebo motoru něco nerozbilo . Jednou je tu nabízen modernější, vyspělejší motor a Superb jako vlajková loď značky dostane starší nářadí než auto stejné značky o třídu níž (OIII)
Duben 22, 201312 r Jenže nové motory MOB a MDB jsou vyvinuty pro platformu MQB. Nejspíš by se jim implantování do stávající podvozkové platformy SII finančně nevyplatilo. Počítá se s tím až u Rapidu. Mimochodem, nová 1.8 TSI má u OIII sice o něco vyšší výkon, než starší verze, ale je zase očesaná v točivém momentu na úroveň té starší generace... Vzhledem k tomu, co koncern s motory TSI předvádí, bych byl v tomto případě obezřetný.
Duben 22, 201312 r Autor Ano to bude ono ( jen ale nevím jak to myslíš s tím točivým momentem stará verze 250nm nová 250nm ?) Upraveno Duben 22, 201312 r od memory2
Duben 23, 201312 r memory2: No popravde ja nemyslim, ze by mezi temi starymi a novymi byl nejaky vyrazny rozdil. Znacna cast lepsich paramatru u novych je dana nizsi hmotnosti O3 oproti O2.
Duben 23, 201312 r memory2: to neni jen o motoru, ale o celém autě. Jedna věc je motor - majitelé 2.0TDI 103kW by mohli vyprávět a druhá je celý auto. Někdo jezdí víc, někdo míň, já třeba jezdím hodně a potřebuju auto, který netrpí porodníma bolestma, jako že jich bylo taky celkem hafo na sup2. To se ale netýká jen škodovky, ale vůbec všech aut....
Duben 23, 201312 r Ano to bude ono ( jen ale nevím jak to myslíš s tím točivým momentem stará verze 250nm nová 250nm ?) Ano,přesně tak. Trochu odlišný je jen rozsah otáček max. točivého momentu. OII 1.8 TSI 2.gen. = 118 kW/4500 - 6200 rpm; 250Nm/1500 - 4500 rpm OIII 1.8 TSI 3.gen. = 132 kW/5100 - 6200 rpm; 250Nm/1250 - 5000 rpm Upraveno Duben 23, 201312 r od Pawouk
Duben 25, 201312 r Já bych ho bral, ale minimálně s 70l nádrží, s tou 55l parodií na 60l nádrž, je nízký dojezd dost opruz.
Duben 26, 201312 r surky: Jo ten je opravdu paradni. Predpokladam, ze v pristi generace Supu ho nahradi nejaka uzasna 1.5ka s alespon tremi turby.
Duben 26, 201312 r Zatím nejsme u Forda a jeho 1.5 a 1.6 Ecoboostech...údajně by to mělo být nějaká verze 2.0 TSI.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.