Přejít na obsah

Škoda Rapid Sport


Pawouk

Doporučené příspěvky

Paradni,... jestli takhle fakt budou xeny vypadat,... nejenom ze to prida Rapiku na dravosti ale mozna i na imaginarne povyseni ve tride ;) ... a ta linka denniho sviceni taky pekna ;) nic zaoblenyho ale pekne ostry a to se k RAPIKU hodi ;)

 

   moc pekny ;)

Editováno: , autor: Lukason
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Studie Sport verze Rapidu má opravdu glanc! Tam si také dovedu představit cenu přes 400t. Takto by byl verzí sportovního auta, kterým Rapid má být, s motorizací a obsahem někde 1.4 nebo 1.6. S převodovkou manuál, i třeba DSG. Skvělá Fabia RS je přece jen hatchback, který víceméně vyniká ale oproti standardu jen motorizací a převodovkou a je mířena spíše pro dravé adolescenty. Rapid by však měl být dospělejší a také kultivovanější sporťák. Octavia RS by pak měla být ryzí sport se vším všudy, pro ty nejnáročnější a hlavně nejschopnější.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

„Se sériovou výrobou Rapidu Sport v tuto chvíli nepočítáme,“ uvedl na dotaz Novinek Vítězslav Pelc z tiskového oddělení Škoda Auto. Pelc však naznačil rozšíření nabídky sportovních doplňků pro současné modely Škoda.


„Všichni řidiči, kteří mají v oblibě individualizaci svého vozu, si již brzy budou moci vybrat z bohaté nabídky továrního tuningu v podobě sportovních paketů z kolekce Škoda Originálního příslušenství,“ uvedl.


http://www.novinky.cz/auto/303077-skoda-ukazala-nove-fotografie-rapidu-sport.html

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Studie Sport verze Rapidu má opravdu glanc! Tam si také dovedu představit cenu přes 400t. Takto by byl verzí sportovního auta, kterým Rapid má být, s motorizací a obsahem někde 1.4 nebo 1.6. S převodovkou manuál, i třeba DSG. Skvělá Fabia RS je přece jen hatchback, který víceméně vyniká ale oproti standardu jen motorizací a převodovkou a je mířena spíše pro dravé adolescenty. Rapid by však měl být dospělejší a také kultivovanější sporťák. Octavia RS by pak měla být ryzí sport se vším všudy, pro ty nejnáročnější a hlavně nejschopnější.

 

Kdyz Fabia RS stoji pres pul mega tak jak by mohl stat Rapid RS jen pres 400k.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud by se o něčem podobném uvažovalo, na 99% bych se nemýlil, kdybych odhadoval, že by měl motor 1.4 TSI z F2RS, tedy se 132 kW, také v konfiguraci s DSG, protože již jinde jsme bavili o tom, že manuál se k 1.4 TSI nevejde.

Cenovka by byla ale taková, že by takový rapid existoval hlavně na prospektech, ale v provozu už skoro vůbec... Můj tip 550 000 až 600 000 Kč v základním provedení, které by asi mělo snížení podvozek o 15 mm, možná i 18" kola, nějakou zajímavou barvu, jenže kdo by ho koupil? Bych ho určitě moc chtěl, ale za podobný peníz už jsou velmi slušné O3.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To si moc nemyslim. Dyt u toho motoru chce VW ukoncit vyrobu, nemluve o tom, ze u nej stale jeste neodladili, aby jezdil pouze na benzin a nikoliv i na olej  :) byt teda pry u jeho posledni varianty CTHE ke zlepseni doslo.

 Celkove si myslim, ze Rapid RS by mel proste minimum potencialnich kupcu. Budgetove auto za 600k neni uplne to prave, kdyz za ty penize uz mas docela slusnou Octavii i v lepsi vybave (vzhledem k tomu, ze Rapid v podstate zadnou moderni vybavu nenabizi a RS verze byvaji jeste dost ocesane).

Editováno: , autor: mike_k
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

mike_K: presne jak pises, RS verze mivaji jedinou vybavu a to ne uplne nejvyssi. Je to proto ze je lidi nekupuji jen kvuli vybave ale kvuli vetsimu vykonu a hlavne designu.Myslim ze prave rapid se na RS hodi nejvic ze vsech modelu skodovky. To auto si o to od pohledu rika.. uz samotny design a tvar auta je povedeny a po malych upravach z nej muze byt krasavec.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ale Fabie neni budgetove auto jako Rapid. Fabie je proste supermini auto a najdou se lidi, co chteji male a rychle auto. Jenze Rapid RS proste podle me nema potencialniho kupce. Dyt se staci podivat na majitele Rapidu zde na foru. 99% je ambition a uz ted zacinaji lidi remcat kdyz jim z tama odebrali automatickou klimu, ze se ani to Ambition nevyplati. Elegance maji jen dva a pul zamestnance Skodovky, kam pocitam i Mavericka, ktery akorat nechce prozradit, ze jim je. :) Kdo by si teda koupil to RSo za nejakych bratru 550-600k? Jasne nejakych par nadsencu by se naslo, ale aby se to Skodovce vyplatilo, tak musi byt cilova skupina vetsi nez par nadsencu.

Editováno: , autor: mike_k
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...