Červen 2, 201312 r Tady se plně ukázalo přísloví: Že nejsem tak bohatý, abych kupoval levné věci. Na takto drahém autě, pokud to tedy není vylítaná plečka z 2008 s 300 tis.km, bych nešetřil a připlatil, když už tedy chip chci, za skutečně kvalitní chip u některého z ověřených úpravců.
Červen 2, 201312 r to je pravda co říkáš,ale já jsem o tom Motorpowerovi vůbec nevěděl,o něm jsem se dočetl až tady na foru,jinak bych třeba vůbec nevááhal a jel bych rovnou k němu!já jsem před lety dostal docela dobré doporuččení na tu firmu Powertec Kladno a tak jsem jezdil s auty k nim,ale teď vím,že tam už nikdy nepojedu!
Červen 6, 201312 r Tak včera jsem byl u MOTORPOWERA a motor mám tedy upraven,na grafu jsou dvě křivky,ta slabší je to co jsem tam měl od POWERTECU Kladno a ta sylnější je od MOTORPOWERA.samy si můžete udělat názor co je lepší,ale myslím že graf mluví za vše.Jiank trochu na obranu Powertecu musím říct,že Motorpower říkal,že zas až tak špatně to neudělali,že jsou v republice daleko horší úpravci! Výkonstní grav MOTORPOWER.pdf
Červen 26, 201312 r To jvees69 : Kam jdeš na úpravu. Uvažuji taky o chipu akorát mám CBBB 125Kw a hodně lidí doporučuje TDIfun v Českém Těšíně. Sice cena je 10k, ale údajně to u něj stojí za to. Na válce před úpravou, diagnostika, poté úprava a znova válce s diagnostikou.
Červen 27, 201312 r Kolega wsharan má pravdu ;-) Motorpower prohlédne vůz, naměří sérii kde na grafu zjistí i kondici motoru a poté udělá soft na míru motoru. U mě si se softem hrál okolo 30 min. Pak se vrátí do jednotky a zpět jednotka do auta a naměří se výsledek. má brzdu i na 4x4. Nakonec se v autě se zákazníkem projede a zkontroluje hodnoty přímo za chodu. Vymaže chyby a jede se spokojeně domů
Červen 27, 201312 r GeorgeTDI : kolik mu zabere času úprava motoru celkově? Od příjezdu po odjezd? Kolik za to žádá?
Červen 28, 201312 r Do 3 hodin bohatě. Dá se auto na brzdu, odbrzdí - cca 30min Vyndá se jednotka a napojí na stole - cca 30 min Lazení softu - cca 30 až 50 min Pak se jednotka vrátí zpět do auta a naměří - 30 min Jede se domů. Cena jak píše wsharan 11 000,-
Červen 28, 201312 r Já mám supa 2,0TDi CBBB 125Kw a půjdu za Zdenkem (TDIfun) cena je 10k, recenze jen kladné a navíc mám to k němu pouze 10km :-D . Psal jsem i na DP tam je cena 17k. Jsem cumel jak puk. V cem je sakra rozdíl mezi těma dvěma? Georgi nemáš graf od MPower když Ti dělali auto?
Červen 28, 201312 r To Czuba: Jestli to máš blíž tam, tak je to jasné. Nevím jaký tam je rozdíl a v čem cenově. Jinak graf mám v tomhle tématu na stránce číslo 1. Tak se podívej ;-)
Září 6, 201312 r Osobně bych u motoru CFFB nahrál obsah pro CFGB a asi by to stačilo...nemluvě o tom, že tento zákrok nevyžaduje otevření jednotky. Jen je nutné auto bez kessy.
Září 6, 201312 r CFGB je 125kW verze, že? To jde nějak jednoduše nahrát? Upraveno Září 6, 201312 r od Lancelot
Listopad 17, 201311 r Chcete říct, že u 103kW motoru se nahraje soft pro 125kW verzi a pofrčí to bez problému?
Listopad 18, 201311 r tak to je supr .. a žádné problémy teda? Funguje jak má? Má pak výkon 125kW? Jediný rozdíl mezi těmito motorizacemi je tedy rozdílný software?
Listopad 18, 201311 r 3 jednotky z deseti aut jdou, ale je stím víc práce než s úpravou. Pokud jde o to nevyndavat jednotku a nejít na vyšší výkon, až 196PS, a nechat tupější charakter motoru, tak je to řešení, testoval jsem již dřív, ale u několika aut jsem narazil, ne sice na kessy / umím/, ale na vstřiky, a ESP v kombinaci s DSG. Než vykoumám nějaké konfigurace, mám úpravu hotovou. Pokud by o to někdo stál, nemám s tím problém. Ale vyhodnotit lze 100% až na místě, po aplikaci sw, nebo jasně specifikované výbavě a zaslání čísla jednotky snad také. Cena stejná, neb důležité je i ověření stavu vozidla, při jakékoliv ztrátě orig výkonu nemá cenu něco takového řešit, ale nejdříve dát auto do kupy. Také záleží za kolik to Ferda dělá, pokud jednotku skolí, umím ZACHRÁNIT. I když u něj to snad nehrozí, a je to sice nalejvárna, ale zato aspoň org softem. Krze záruku je to úplně jedno, testuji dopočet chks. Upraveno Listopad 18, 201311 r od motorpower
Listopad 21, 201311 r Jen přemýšlím "nahlas".... že bych si nechal ze 103ky udělal 125ku? Hmmm. Otevírat - neotevírat jednotku neřeším, požaduji HLAVNĚ šetrnost k DSG a také k DPF .... když i rozumným čiptuningem by asi šlo docílit rozumného toč. momentu (jen kolem 350Nm podobně jako 125kw série) a nízké kouřivosti kvůli DPF ... jo a KESSY mám Tak asi začnu šetřit do prasátka
Listopad 21, 201311 r Testují crc k typu jednotky...a to mi sedí...mě se jednotka hlásí jako 125 kw.... Kdybys to dělal tak bys věděl, proč je problém s kessy.
Listopad 21, 201311 r Testují crc k typu jednotky...a to mi sedí Jo, jinak by jsi to nezapsal....a kessy ti jít nemůže....proč ti psát nebudu.....přijdeš na to. Až budeš dělat, nebo jsi dělal, nějaké auto v záruce touto metodou, pošli VIN, a já zjistím jak je na tom se zárukou. Pochopitelně je potřeba předtím onlinit někde v servise.
Listopad 22, 201311 r Já vím proč, kdybych nevěděl tak bych asi ani nezvládl to co dělám(nikdy u mě nebylo auto z kessy s tím, že to budu zkoušet, protože vím, že to nepůjde)...a VINko si ověřím po online sám zda má záruku...
Listopad 22, 201311 r Mohu okomentovat pouze takto , další s Commanderem co ví úplně všechno. Pokud máš online, což pochybuji, tak zkus auto nakódovat.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.