mikkiste Vloženo 6. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 6. Říjen 2014 Já mám to samé. Mechanik mi to jen rozebral a znova složil a zatím žádný problém. Asi tam vznikla po čase nějaká netěsnost, kterou mi tím opakovaným složením vyléčil. Aspoň ale vím, že vývěva není v plné kondici a časem přijde na řadu :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mikkiste Vloženo 10. Březen 2015 Sdílet Vloženo 10. Březen 2015 (editace) Na netu jsem nasel paradni cenu nove vyvevy (2000,-), tak jsem ji hned koupil a rovnou vymenil. Uvidime, jestli se problem znova objevi. Tady je odkaz, kdyby nekdo chtel: http://www.cc-autodily.cz/cerpadlo-podltaku Editováno: 10. Březen 2015, autor: mikkiste Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stanislav Fáč Vloženo 5. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 5. Červenec 2015 nějaké novinky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Plzeňáček Vloženo 5. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 5. Červenec 2015 Mě pomohla výměna podtlakové pumpy. Dávala o 0,2 baru menší podtlak. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stanislav Fáč Vloženo 5. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 5. Červenec 2015 Můžeš napsat kolik stál. Já potřebuji na supa2 125Kw CBBB 4x4 2.0TDI Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Plzeňáček Vloženo 5. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 5. Červenec 2015 Kod motoru nevim, mame ale zrejme uplne to same auto, vyroba 2009, stala neco malo pres 4000, doklad ale nemam u sebe Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stanislav Fáč Vloženo 5. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 5. Červenec 2015 (editace) Děkuji Editováno: 5. Červenec 2015, autor: Stanislav Fáč Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rolbař Vloženo 5. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 5. Červenec 2015 řešil sem několik SII s podobnou vadou, jako první se přehrál SW ABS, to zabralo jen na nějakou dobu....většina měla vadný posilovač brzd, všechny nad 200 000 km, po výměně problém vyřešen. posilovač se dá odhalit docela snadno, po vypnutí motoru a cca 20min stání musí jít ještě 3x šlápnout na brzdu s pomocí podtlaku, pokud je pedál skoro nebo úplně tvrdí, je buď netěsnost v systému rozvodu podtlaku (dá se snadno vyloučit) a nebo vadný právě posilovač Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Plzeňáček Vloženo 13. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 13. Prosinec 2015 Opět svítím, pumpa i čidlo vyměněno. Je tohle Ferdo aktuální SW ABS? Tohle číslo řídící jednotky tu už proběhlo, ale moudrý z toho nejsem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferda25 Vloženo 14. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 14. Prosinec 2015 Ano software je poslední. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Plzeňáček Vloženo 14. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 14. Prosinec 2015 Ok díky... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dennis Paghi Vloženo 28. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 28. Listopad 2018 Zdravim. Som majitelom vozidla Skoda SuperB 2 r.v. 2/2009 3.6 FSI V6 CDVA sedan. Mam problem presne ako kolegovia pisali auto hlasi vypadok posilnovaca brzd a blika kontrolka rucnej brzdy. S tymto problemom bojujem uz od Aprila tohto roka. Auto bolo v skodovke kde spravili update softu na 106, nepomohlo, vymenili snimac podtlaku a kabelaz taktiez nepomohlo, teda tato vymena znamenala jazdu nejakych 150 160 km ked sa to znova zacalo diat po ceste na dialnici bez brzdenia. Auto bolo v skodovke u nas, merali tlaky ucinnost brzd. Vsetko je vraj ok, odporucali vymenu riadiacej jednotky ABS. Cena za novy diel 1800, -- euro co je nepripustna cena na zaplatenie. Momentalne riesim alternativu vymeny RJ ABS svojpomocne, znamy rozbil take auto vsetko je identicke akurat rocnik je 8/2010 taktiez sedan 4x4 3.6 V6 elegance. Rozdiel je vsak jednotkach Moja ma cislo : 3T0614517D Jeho ma cislo : 1K0614517CB Viete mi niekto odpovedat prosim Vas ci sa bude dat Dckova jednotka zamenit za tu CB ? Je mi jasne ze bude potrebne kodovat len ci to pojde aby som zbytocne nekupoval jednotku a robil hokus pokus. V skodovke bohuzial ochota jednania ziadna podla nich tam musi ist len to co tam ma byt a nic ine sa nepodari rozchodit no povedzme si pravdu idem nahradzat jednotku z rovnakeho auta akurat novsi rocnik tak sa mi nechce verit ze sa to nebude dat spojazdnit. Pripadne nejake odporucania co skusit este aby ta chyba pominula ? Zaujali ma spravy pana Ferda snad mi tento pan poradi ochotne. Dakujem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mikkiste Vloženo 19. Květen 2020 Sdílet Vloženo 19. Květen 2020 Ahoj, jsem tu po letech zase s tím samým problémem, který jsem před časem vylečil výměnou vývěvy. Planuju udělat totéž, ale pro jistotu jsem provedl nějaké měření a přikládám graf podtlabu vs. tlaku na bryovém pedálu. Po nastartování mám podtlak cca -640mbar a nehýbe se, pokud vytočím motor, postupně a pomalu vystoupá na -840mbar, pak parkrát šlápnu na brzdu a zas to spadne a z volnoběhu se to podtlakuje jen na tech -600-700 mbar. Tuším správně, že výměna vývěvy je znova správná volba? Chyba mi vyskocí, pokud prudce zabrzdím nebo po brždění hned přidám razantněji plyn. Děkuji předem za rady! M. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LukeLuk Vloženo 21. Listopad 2020 Sdílet Vloženo 21. Listopad 2020 Ahoj, mám aktuálně stejný problém. 2.0 TDi 125kW 4x4 2009 - Měnil jsem podlakový čidlo s trubkou- bez úspěchu. Poté jsem oběvil člověka který mi doporučil aktualizovat právě Ř.J ABS. : Udělal jsem, aktual. verze : 0106. - problém stále setrvává. Vždy mi to zapípalo po zatažení ruční brzdy, ale dnes z kopce při střídavém brždění. Brzdový pedál jde několikrát sešlápnout i po měsíčním stání. - auto mám jako garážovku a sůl nezná, - Takže teď se blíží zima a tenhle problem již horce přestávám řešit a zase začnu z jara. Tak snad budu do té doby vědět jak pokročit dál. Známý mi poradil zkusit odvzduštnit brzdy nebo jestě vyměnit nějaké čidla kdyby i to nepomohlo tak jít po podlakové pumpě či po posilovači brzd. To mi příjde jako kravina, nýbrž mi příjde že jde čistě o eletronikou chybu. Děkuji kolegové Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dkarolj Vloženo 30. Listopad 2021 Sdílet Vloženo 30. Listopad 2021 Hello, you need to update also the DSG computer to solve this problem. My version is updated from 1907 to 1955. It is described in TSB Address 02: Auto Trans Labels: 02E-927-770.clb Part No SW: 02E 300 012 F HW: 02E 927 770 AJ Component: GSG DSG AG6 440 1907 Revision: 04844002 Serial number: 00000904021011 Coding: 0000020 Shop #: WSC 35110 377 00999 VCID: 1325094E32758EDCB5-8046 No fault code found. ------------------------------------------------------------------------------- Address 03: ABS Brakes (-----) Labels:. 1K0-907-379-60EC1F.clb Part No SW: 3T0 907 379 C HW: 3T0 907 379 C Component: ESP MK60EC1 H45 0106 Revision: 00H45001 Coding: 843DA01619220000211205E4981E0041AB00 Shop #: WSC 80093 222 69422 VCID: 3D718FF6A471A8AC33-8068 No fault code found. Condition 01 14 04 February 19, 2014 2028625 Supersedes Technical Bulletin V011327 dated August 13, 2013 to include additional model year and update the software levels, SVM code and part number. Update Programming ECM to Eliminate DTC 03366 Stored in Brake Electronics Fault Memory Customers may complain of a Brake Warning Light ON in the instrument cluster. Tip: This software update is designed to re-program both the ECM and TCM with new software. The re-programming itself should carry out the updates without technician intervention. Please ensure both ECM and TCM software has been updated after the flash is completed. The following fault code may be stored in the Brake Electronics Fault Memory: DTC Description 03366 Brake electronics - (03366) Vacuum Sensor -G608 Implausible Signal Technical Background If vehicle is equipped with an automatic transmission, TCM must be reprogrammed along with the ECM. If vehicle is equipped with a manual transmission, TCM reprogramming is not possible. This condition occurs due to an incorrect sampling rate between the ECM and the G608 Vacuum Sensor. The symptom as described will store the fault 03366 in the Brake Electronics Fault Memory. This fault will cause the Brake Warning Light to display in the instrument cluster DO NOT replace any parts for this condition. The condition as described does not affect vehicle braking performance or operation. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.