Publikováno Květen 11, 201312 r Ahoj před nedávnem se mi z ničeho nic rozsvítil posilovač řízení. auto je škoda fabia I 2000 sdi classic (bez ESP atd) prostě holátko.. pouze ABS, posilovač, tempomat a jeden pytel. Chyba naskočila chvíli potom, co jsem nakódoval řízení na to kódování co tam má být - před tím tam bylo nějaké RS řízení a psalo to kraviny jako pohon 4 kol atd.. tak jsem to překódoval chyby šly konečně vymazat a asi 2 měsíce na to tohle.. VAG 01290 short to ground na internetu jsem našel toto : 01290 - Reference Voltage Steering Assist: Short to Ground Possible Symptoms ■ Malfunction Indicator Light (MIL) ON ■ Power Steering not working Possible Causes ■ Wiring and/or Connector(s) from/to Sensor for Power Steering (G250) faulty ■ Sensor for Power Steering (G250) faulty Possible Solutions ■ Check Fuse(s) ■ Check Wiring and/or Connector(s) from/to Sensor for Power Steering (G250) ■ Check/Replace Sensor for Power Steering (G250) Special Notes ■ When found in VW Polo (6R/9N), Skoda Fabia (5J/6Y), Skoda Roomster (5J), Seat Ibiza (6J/6L) etc. Steering Aid: ■ Check Measuring Value Block (MVB) 002.1 & 004.3 Jak v measurign block proměřím ten senzor prosím? Rád bych abych zjistil, že to dělá opravdu on, případně zkontroloval kabely abych to mohl opravit a vymazat, ta oranžová kontrolka na palubce mě hrozně vytáčí.. Díky za každou radu
Květen 12, 201312 r Zvláštní, nenakodoval jsi to blbě? Předpokládám, že ti posilovač jde normálně. Zkusil bych se podívat na řešení, co ti to tam píše, takže zkontrolovat příslušnou pojistku, kabeláž, a naposled snímač G250.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.