Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo
Treba napisať aky maš motor!

no já bych teda pochopil z toho co píše že má 1,2 otázkou však je jestli 6V (pak by tam mohla být již známá závada podpálený ventil) nebo má 12V a pak už opravdu by chtělo číslo chyby, aby se dalo vydedukovat co by to mohlo, být. Páč kdyby to byl 12V tak nižší tlak by mohl být stejně jako v případě Bobíka nespáleným benzínem, který odstraní olej.film a sníží kompresi (jak je popsáno ve vláknuna které odkazuje Lukynoo)

Vloženo
To asi nie, píše že kompresia bola OK, nespálený benzín ti zotrie olejový film na stenách valca a potom máš nižšiu kompresiu. Jemu benzín do valca ide, skôr tam bude zrada v elektrike. Sviečka, kabel, riad. jednotka, ind. cievka. Ale furt nevieme aký motor má.

určo má jednadvojku, byl by nesmysl kdyby na 2 válcích měřili, na třetím naměřená špatná hodnota a na čtvrtý by se raději pro jistotu vykašlali?

Vloženo (editace)

Filtrem to nebude, a navíc u benzínáků intervalech výměn není, 60tis. platí pro diesely...

Já tipuju buď ty kroužky, nebo jak už bylo řečeno ventil(docela časté u 40kW)...

Editováno: , autor: NNNTomas
Vloženo (editace)

Malá otázka: Můžou být ojeté pístní/stírací kroužky, válec nebo pouzdra ventilů i když motor nežere prakticky vůbec olej - mezi intervaly se nedolívá?

Editováno: , autor: NNNTomas
  • o 2 týdny později...
Vloženo

Dobrý den,

dnes ráno jsme nastartovali naší 1.2 HTP 12V naj 36000, po přidání plynu se začalo auto divně chovat vibrovat a hned se rozsvítila kontrolka motoru. Vypnuli jsme zapalování a nechali auto stát na druhý pokus jsem to zkusil nastartovat a opět to samé jen už nesvítila kontrolka motoru takže znova vypnout a už jsem se s tím dál nezabýval. Má předtucha je, že odešla jedna ze zapalovacích cívek co jsou na svíčkách. Auto už není v záruce a bohužel nemám kabel na zkontrolování co píše jednotka. Chci se Vás jen zeptat jestli je má úvaha správná či nikoliv a zda bych si nemohl tuto závadu sám opravit než to nechám zitra ráno odtáhnout do servisu. Popřípadě zda někdo nemá kabel k půjčení popřípadě ke zjištění poruchy. Jsem z Prahy 8 - oblast Kobylisy. Děkuji za odpovědi a pěkný den Petr K.

Vloženo

no pokud je to cívka, jakože podle příznaků by to klidně mohla být, tak to by jsi zvládnul vyměnit sám. Vezmeš si dva šroubováky a zapáčíš z levé i pravé strany současně a cívka povyleze (je to vlastně stejný postup jakoby jsi měnil svíce). Odpojíš konektor a je to. Bohužel ale potřebuješ diagnostiku, která ti to potvrdí a hlavně ti řekne na kterém válci to je.

Vloženo

takže už poněkolikáté:

zjistit, co píše vag, resp na kterém válci je problém,

vyměnit - prohodit zapalovací modul svíčky,

zjistit vagem, jestli se porucha stěhuje z jednoho válce na druhý, pokud ano, vyměnit onen zapalovací modul, pokud ne, zkontrolovat kabeláž k vadnému válci, pokud je v pořádku, tak už zbývá jen vstřikovač nebo řídící jednotka.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...