Malta Vloženo 22. Srpen 2008 Vloženo 22. Srpen 2008 Treba napisať aky maš motor! no já bych teda pochopil z toho co píše že má 1,2 otázkou však je jestli 6V (pak by tam mohla být již známá závada podpálený ventil) nebo má 12V a pak už opravdu by chtělo číslo chyby, aby se dalo vydedukovat co by to mohlo, být. Páč kdyby to byl 12V tak nižší tlak by mohl být stejně jako v případě Bobíka nespáleným benzínem, který odstraní olej.film a sníží kompresi (jak je popsáno ve vláknuna které odkazuje Lukynoo) Citovat
NNNTomas Vloženo 22. Srpen 2008 Vloženo 22. Srpen 2008 No.... ikdyž nevíme co mu to píše za chybu... Citovat
Malta Vloženo 22. Srpen 2008 Vloženo 22. Srpen 2008 To asi nie, píše že kompresia bola OK, nespálený benzín ti zotrie olejový film na stenách valca a potom máš nižšiu kompresiu. Jemu benzín do valca ide, skôr tam bude zrada v elektrike. Sviečka, kabel, riad. jednotka, ind. cievka. Ale furt nevieme aký motor má. určo má jednadvojku, byl by nesmysl kdyby na 2 válcích měřili, na třetím naměřená špatná hodnota a na čtvrtý by se raději pro jistotu vykašlali? Citovat
Tomas_ek Vloženo 22. Srpen 2008 Vloženo 22. Srpen 2008 jestli je komprese 8, tak je to už v loji sázím na propálenej ventil Citovat
Kocian Vloženo 22. Srpen 2008 Vloženo 22. Srpen 2008 Motor mám HTP1,2 40kW, cievku som dal meniť, nepomohlo, vstrekovač je tiež vymenený, tiež nepomohlo, výmena sviečky tiež nepomohla Citovat
Kocian Vloženo 22. Srpen 2008 Vloženo 22. Srpen 2008 (editace) A nemôže to byť v palivovom filtry? Ešte nebol menený Editováno: 22. Srpen 2008, autor: Kocian Citovat
Lukynoo Vloženo 22. Srpen 2008 Vloženo 22. Srpen 2008 Koľko máš najazdené km? Ale pal. filter to asi nebude, keď máš problém len na jednom valci. Citovat
Lukynoo Vloženo 22. Srpen 2008 Vloženo 22. Srpen 2008 No tak interval na výmenu je 60 000 km, tak ho vymeň, stojí pár korún, ale obávam sa že to nepomôže. Citovat
NNNTomas Vloženo 22. Srpen 2008 Vloženo 22. Srpen 2008 (editace) Filtrem to nebude, a navíc u benzínáků intervalech výměn není, 60tis. platí pro diesely... Já tipuju buď ty kroužky, nebo jak už bylo řečeno ventil(docela časté u 40kW)... Editováno: 22. Srpen 2008, autor: NNNTomas Citovat
Tomas_ek Vloženo 22. Srpen 2008 Vloženo 22. Srpen 2008 ventil, špatná jakost povrchu dosedacích ploch, filtr to nebude a že by to byla ŘJ - tak tomu dávám šanci minimální. Citovat
NNNTomas Vloženo 22. Srpen 2008 Vloženo 22. Srpen 2008 (editace) Malá otázka: Můžou být ojeté pístní/stírací kroužky, válec nebo pouzdra ventilů i když motor nežere prakticky vůbec olej - mezi intervaly se nedolívá? Editováno: 22. Srpen 2008, autor: NNNTomas Citovat
multipas Vloženo 22. Srpen 2008 Vloženo 22. Srpen 2008 zial moze, mal som tento isty problem, po oprave hlavy sa zmenili tlaky a motor zacal papkat olej ako divy. Citovat
Kocian Vloženo 23. Srpen 2008 Vloženo 23. Srpen 2008 No a čo mám s tým prosím urobiť, lebo sa na to bojím jazdiť, keď je to v takomto stave, aby som potom nemusel meniť celý motor Citovat
malcolm Vloženo 23. Srpen 2008 Vloženo 23. Srpen 2008 Co dělat? Jeď do servisu a řeš to. Známému tentýž problém (pokud to bude ventil) vyřešili i po záruce na kulanci. Citovat
Jar_da Vloženo 23. Srpen 2008 Vloženo 23. Srpen 2008 jak píše Bobík, pokud je tlak 8, je v tahu ventil, tutově Citovat
r.i.d.d.l.e Vloženo 4. Září 2008 Vloženo 4. Září 2008 Dobrý den, dnes ráno jsme nastartovali naší 1.2 HTP 12V naj 36000, po přidání plynu se začalo auto divně chovat vibrovat a hned se rozsvítila kontrolka motoru. Vypnuli jsme zapalování a nechali auto stát na druhý pokus jsem to zkusil nastartovat a opět to samé jen už nesvítila kontrolka motoru takže znova vypnout a už jsem se s tím dál nezabýval. Má předtucha je, že odešla jedna ze zapalovacích cívek co jsou na svíčkách. Auto už není v záruce a bohužel nemám kabel na zkontrolování co píše jednotka. Chci se Vás jen zeptat jestli je má úvaha správná či nikoliv a zda bych si nemohl tuto závadu sám opravit než to nechám zitra ráno odtáhnout do servisu. Popřípadě zda někdo nemá kabel k půjčení popřípadě ke zjištění poruchy. Jsem z Prahy 8 - oblast Kobylisy. Děkuji za odpovědi a pěkný den Petr K. Citovat
Malta Vloženo 4. Září 2008 Vloženo 4. Září 2008 no pokud je to cívka, jakože podle příznaků by to klidně mohla být, tak to by jsi zvládnul vyměnit sám. Vezmeš si dva šroubováky a zapáčíš z levé i pravé strany současně a cívka povyleze (je to vlastně stejný postup jakoby jsi měnil svíce). Odpojíš konektor a je to. Bohužel ale potřebuješ diagnostiku, která ti to potvrdí a hlavně ti řekne na kterém válci to je. Citovat
Jar_da Vloženo 5. Září 2008 Vloženo 5. Září 2008 takže už poněkolikáté: zjistit, co píše vag, resp na kterém válci je problém, vyměnit - prohodit zapalovací modul svíčky, zjistit vagem, jestli se porucha stěhuje z jednoho válce na druhý, pokud ano, vyměnit onen zapalovací modul, pokud ne, zkontrolovat kabeláž k vadnému válci, pokud je v pořádku, tak už zbývá jen vstřikovač nebo řídící jednotka. Citovat
r.i.d.d.l.e Vloženo 6. Září 2008 Vloženo 6. Září 2008 Dobrý den, takže závada co vypsal VAG je chyba zapalování na 3. válci u mototu 1.2HTP. Chtěl bych se zeptat jak jsou číslovány válce nikde to nemohu najít. Děkuji za odpověď . Petr. Citovat
Mates_XIV Vloženo 6. Září 2008 Vloženo 6. Září 2008 (editace) Válce jsou číslovány vždycky od rozvodů. Takžě když stojíš před motorem tak z leva 1-2-3. Editováno: 6. Září 2008, autor: Mates_XIV Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.