Přejít na obsah

r.i.d.d.l.e

Uživatel
  • Počet příspěvků

    14
  • Registrace

  • Poslední návštěva

O uživateli r.i.d.d.l.e

  • Narozeniny 30.11.1984

Oznámení r.i.d.d.l.e

Nováček

Nováček (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

0

Popularita

  1. Podělím se o fotku brzdového válečku v mé Fabii. Dnes odpoledne jsem našel nafouklouv barvu v garáži nad poklopem vodoměru na kterém parkuji levým zadním kolem. Shodil jsem kolo sundal buben a uvnitř vše čisté. Zezadu to teklo okolo šroubení, říkám si, zkusím dotáhnout. Jen jsem se dotknul brzdové hadičky, upadlo kus závitu viz foto. To jsem opravdu nečekal. Dal jsem litinové Metelli, které jsem jediné sehnal. Za dva dni mám odjezd na dovolenou.
  2. Dobrý večer, mám problém s motorem AQW u fabie 1.4 MPI najeto 170000km. První problém je stále kolísání otáček motoru, který se mi zatím nepodařilo odstranit. (teplý i studený motor cca o +/- 60 ot/min) Vyčištěná klapka, výměna svíček, zapalovacího modulu (pal filtr před 18000km). Žádné chyby v motoru!! Končí mi technická a připojil jsem auto na VAG a dle Rediness kodu mám chybu v Lambdě. (na emisích mi u druhého auta v prosinci kontrolovali právě chyby motoru a readiness kód) Udělal jsem tedy kontrolu první i druhé lambda sondy dle VAG (prizpusobeni 04 , 030, 034 a 043) a vše dle DP ok, dále i nastavení škrtící klapky do základní polohy a kontrolu odvzdušnění pal. nádrže. Jsem už v koncích co by mohl být problém. Ptám se: může být vadná lambda i když dle testů je ok? (Která odchází častěji?) Děkuji za jakoukoliv radu, Petr
  3. Ok, jdu se na to ještě podívat jinak dneska neusnu Zatím moc děkuji všem za snahu!
  4. Musí se tedy sundat sací potrubí?
  5. Pánové prosím moc o radu. Mám připravené auto doma v garáži a zaboha nemůžu najít místo, kam se vkládá aretační čep klikového hřídele... Naveďte mě.. Dle DP se nemůžu zorientovat kde se místo nachází případně co je potřeba za čidlo apod vyndat.. Děkuji za pomoc!!!Spěchá to
  6. Ahoj, chystám se na výměnu rozvodů a chci se Vás zeptat, co se dává jako těsnění pod hydraulický napínak. V DP jsem nikde nenašel jestli je to bez těsnění nebo těsnění čí silikon. Děkuji
  7. Pánové mám 1.4 16V kód motoru BKY 90 000 a dnes ráno jsem měl opravdu problém po nastartování motoru (venkovní teplota 8°C). Start proběhl jako obvykle bez problému a po rozjetí auto nechtělo akcelerovat. Mělo snahu chcípnout a střelilo dvakrát do výfuku/sání? netuším kam. Po přidání plynu na podlahu se probralo ale trvalo to asi 10 vteřin. Další cesta asi 100m byla ve stylu pudem/nepudem. Zároveň jsem vypozoroval po rozjetí i kolísání volnoběhu tak o 1-2mm na ručičce otáčkoměru bez ohledu na studený nebo teplý motor. Odpoledne se problém se startem již neopakoval, ale volnoběh kolísat zůstal. Svíčky měněny v 75 000 za original co mají být, palivový filtr v 85 000km. Teplotní čidlo v termostatu odešlo loni v létě v největších vedrech tedy výměna za original nové. ŘJ nehlásí zádné chyby. Klapka vyčištěna v červenci při výměně rozvodů. Můj osobní tip je zapalovací modul. Máte někdo další podobné zkušenosti nebo rady na co se podívat? Díky
  8. Mám stejný problém na mém autě. Nechal jsem vyměnit zadní díl výfuku, jelikož byl plášť popraskyný v domění že je to ono. Respektive jen lehoulince se to ozývalo. Po výměně zadního dílu zvuk zesílil ve 2500 a přidal se druhý v cca 2800-2900 a oba zvuky jen ve velice krátkém intervalu otáček. Mám podezření, že se utrhla drátěnka uvnitř vlnovce mezi katalyzátory (motor BKY). Vlnovec prasklý není!! Tuto myšlenku jsem konzultoval v ve firmě Tyll a nevyvrátili ji. Najeto na autě 84000. Bohužel teď auto potřebuji až do konce května a nemám čas to řešit, ale zvuk přímo otravný až neskutečný. Samozdřejmě po prvním zaslechnutí jsem myslel že mám rozvody v háji a pro jistotu je nechal vyměnit. Nárok už na to měly. Pokud jste někdo měnil vlnovec a změnil se mu zvukový projev dejte vědět. Díky
  9. Dobrý večer, podařilo se mi utrhnout šteft na mezi výfukovým potrubím katalyzátoru a výfukovými svody. Jedná se o motor 1.4 16V BKY manuální převodovka. Poprosil bych Vás o radu, kde nechat tento šroub vyměni nebo opravit. Koleno katalyzátoru je nerezové a zavaření nového šroubu asi jedině pod ochrannou atmosférou (MIG, TIG?). Kupovat celý katalyzátor nehodlám (20 000Kč nemám). Auto má najeto 50 000km tudíž je výměna zbytečná. Poradil by někdo kam a na koho se v Praze obrátit? Ve dvou firmách zabývající se výměnou výfuků se na mne jen smutně koukali a řekli že tohle neopravují. Děkuji za jakoukoliv pomoc a tip. Petr
  10. Dobrý den! Otevírám po dlouhé době toto téma a chtěl bych se zeptat zda někdo nemáte číslo toho hnědého konektrou pod kterým by se dal ve Škodovce koupit a případně i čísla pinů. Děkuji Vám.
  11. Mám naprosto stejný problém a chtel bych se zeptat jak jste nakonec problém se zatékáním vyřešil. Poslední dobou mi pres dvere tece voda i k rezervě a ne málo. Dveře jsem rozebral a nemohu přijít na to kudy to teče. Děkuji za odpověď.
  12. Dobrý den. Problém se špatným modulem na Fabii HTP jsem řešil již dvakrát a tak vím jak se chová motor a co nastane. Jelikož jsem si pořídil F1 s motorem 1.4 16V kódem motoru BKY kde jsou také osazeny samostatně moduly zapalování přímo na svíčkách a co se nestalo. V táhlém kopci se rozsvítila kontrolka emisí motor začal špatně táhnout a po chvilce úplně chcípnul. Po odtažení auta a diagnostice odešel zapalovací modul 4. válce a zároveň pojistka co napájí moduly. Nevím která, dělal mi kamarád v servisu. Zakoupil jsem si tedy ještě modul do zásoby jelikož jsou v rodině ještě tři HTP takže se neztratí. Moje otázka je, jak u motoru 1.4 16V vyměnit moduly na 1. a 2. válci kde překáží plastové hrdlo na nalévání oleje. Nepřišel jsem na to jak ho sundat a v DP tento motor není. Děkuji za jakoukoliv radu ohledně sundání hrdla.
  13. Dobrý den, takže závada co vypsal VAG je chyba zapalování na 3. válci u mototu 1.2HTP. Chtěl bych se zeptat jak jsou číslovány válce nikde to nemohu najít. Děkuji za odpověď . Petr.
  14. Dobrý den, dnes ráno jsme nastartovali naší 1.2 HTP 12V naj 36000, po přidání plynu se začalo auto divně chovat vibrovat a hned se rozsvítila kontrolka motoru. Vypnuli jsme zapalování a nechali auto stát na druhý pokus jsem to zkusil nastartovat a opět to samé jen už nesvítila kontrolka motoru takže znova vypnout a už jsem se s tím dál nezabýval. Má předtucha je, že odešla jedna ze zapalovacích cívek co jsou na svíčkách. Auto už není v záruce a bohužel nemám kabel na zkontrolování co píše jednotka. Chci se Vás jen zeptat jestli je má úvaha správná či nikoliv a zda bych si nemohl tuto závadu sám opravit než to nechám zitra ráno odtáhnout do servisu. Popřípadě zda někdo nemá kabel k půjčení popřípadě ke zjištění poruchy. Jsem z Prahy 8 - oblast Kobylisy. Děkuji za odpovědi a pěkný den Petr K.
×
×
  • Vytvořit nový...