Přejít na obsah

Motor 1.2 HTP běží na 2 válce


Alan 07

Doporučené příspěvky

Treba napisať aky maš motor!

no já bych teda pochopil z toho co píše že má 1,2 otázkou však je jestli 6V (pak by tam mohla být již známá závada podpálený ventil) nebo má 12V a pak už opravdu by chtělo číslo chyby, aby se dalo vydedukovat co by to mohlo, být. Páč kdyby to byl 12V tak nižší tlak by mohl být stejně jako v případě Bobíka nespáleným benzínem, který odstraní olej.film a sníží kompresi (jak je popsáno ve vláknuna které odkazuje Lukynoo)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To asi nie, píše že kompresia bola OK, nespálený benzín ti zotrie olejový film na stenách valca a potom máš nižšiu kompresiu. Jemu benzín do valca ide, skôr tam bude zrada v elektrike. Sviečka, kabel, riad. jednotka, ind. cievka. Ale furt nevieme aký motor má.

určo má jednadvojku, byl by nesmysl kdyby na 2 válcích měřili, na třetím naměřená špatná hodnota a na čtvrtý by se raději pro jistotu vykašlali?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Dobrý den,

dnes ráno jsme nastartovali naší 1.2 HTP 12V naj 36000, po přidání plynu se začalo auto divně chovat vibrovat a hned se rozsvítila kontrolka motoru. Vypnuli jsme zapalování a nechali auto stát na druhý pokus jsem to zkusil nastartovat a opět to samé jen už nesvítila kontrolka motoru takže znova vypnout a už jsem se s tím dál nezabýval. Má předtucha je, že odešla jedna ze zapalovacích cívek co jsou na svíčkách. Auto už není v záruce a bohužel nemám kabel na zkontrolování co píše jednotka. Chci se Vás jen zeptat jestli je má úvaha správná či nikoliv a zda bych si nemohl tuto závadu sám opravit než to nechám zitra ráno odtáhnout do servisu. Popřípadě zda někdo nemá kabel k půjčení popřípadě ke zjištění poruchy. Jsem z Prahy 8 - oblast Kobylisy. Děkuji za odpovědi a pěkný den Petr K.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no pokud je to cívka, jakože podle příznaků by to klidně mohla být, tak to by jsi zvládnul vyměnit sám. Vezmeš si dva šroubováky a zapáčíš z levé i pravé strany současně a cívka povyleze (je to vlastně stejný postup jakoby jsi měnil svíce). Odpojíš konektor a je to. Bohužel ale potřebuješ diagnostiku, která ti to potvrdí a hlavně ti řekne na kterém válci to je.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

takže už poněkolikáté:

zjistit, co píše vag, resp na kterém válci je problém,

vyměnit - prohodit zapalovací modul svíčky,

zjistit vagem, jestli se porucha stěhuje z jednoho válce na druhý, pokud ano, vyměnit onen zapalovací modul, pokud ne, zkontrolovat kabeláž k vadnému válci, pokud je v pořádku, tak už zbývá jen vstřikovač nebo řídící jednotka.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...