Srpen 22, 200817 r Treba napisať aky maš motor! no já bych teda pochopil z toho co píše že má 1,2 otázkou však je jestli 6V (pak by tam mohla být již známá závada podpálený ventil) nebo má 12V a pak už opravdu by chtělo číslo chyby, aby se dalo vydedukovat co by to mohlo, být. Páč kdyby to byl 12V tak nižší tlak by mohl být stejně jako v případě Bobíka nespáleným benzínem, který odstraní olej.film a sníží kompresi (jak je popsáno ve vláknuna které odkazuje Lukynoo)
Srpen 22, 200817 r To asi nie, píše že kompresia bola OK, nespálený benzín ti zotrie olejový film na stenách valca a potom máš nižšiu kompresiu. Jemu benzín do valca ide, skôr tam bude zrada v elektrike. Sviečka, kabel, riad. jednotka, ind. cievka. Ale furt nevieme aký motor má. určo má jednadvojku, byl by nesmysl kdyby na 2 válcích měřili, na třetím naměřená špatná hodnota a na čtvrtý by se raději pro jistotu vykašlali?
Srpen 22, 200817 r Motor mám HTP1,2 40kW, cievku som dal meniť, nepomohlo, vstrekovač je tiež vymenený, tiež nepomohlo, výmena sviečky tiež nepomohla
Srpen 22, 200817 r A nemôže to byť v palivovom filtry? Ešte nebol menený Upraveno Srpen 22, 200817 r od Kocian
Srpen 22, 200817 r Koľko máš najazdené km? Ale pal. filter to asi nebude, keď máš problém len na jednom valci.
Srpen 22, 200817 r No tak interval na výmenu je 60 000 km, tak ho vymeň, stojí pár korún, ale obávam sa že to nepomôže.
Srpen 22, 200817 r Filtrem to nebude, a navíc u benzínáků intervalech výměn není, 60tis. platí pro diesely... Já tipuju buď ty kroužky, nebo jak už bylo řečeno ventil(docela časté u 40kW)... Upraveno Srpen 22, 200817 r od NNNTomas
Srpen 22, 200817 r ventil, špatná jakost povrchu dosedacích ploch, filtr to nebude a že by to byla ŘJ - tak tomu dávám šanci minimální.
Srpen 22, 200817 r Malá otázka: Můžou být ojeté pístní/stírací kroužky, válec nebo pouzdra ventilů i když motor nežere prakticky vůbec olej - mezi intervaly se nedolívá? Upraveno Srpen 22, 200817 r od NNNTomas
Srpen 22, 200817 r zial moze, mal som tento isty problem, po oprave hlavy sa zmenili tlaky a motor zacal papkat olej ako divy.
Srpen 23, 200817 r No a čo mám s tým prosím urobiť, lebo sa na to bojím jazdiť, keď je to v takomto stave, aby som potom nemusel meniť celý motor
Srpen 23, 200817 r Co dělat? Jeď do servisu a řeš to. Známému tentýž problém (pokud to bude ventil) vyřešili i po záruce na kulanci.
Září 4, 200816 r Dobrý den, dnes ráno jsme nastartovali naší 1.2 HTP 12V naj 36000, po přidání plynu se začalo auto divně chovat vibrovat a hned se rozsvítila kontrolka motoru. Vypnuli jsme zapalování a nechali auto stát na druhý pokus jsem to zkusil nastartovat a opět to samé jen už nesvítila kontrolka motoru takže znova vypnout a už jsem se s tím dál nezabýval. Má předtucha je, že odešla jedna ze zapalovacích cívek co jsou na svíčkách. Auto už není v záruce a bohužel nemám kabel na zkontrolování co píše jednotka. Chci se Vás jen zeptat jestli je má úvaha správná či nikoliv a zda bych si nemohl tuto závadu sám opravit než to nechám zitra ráno odtáhnout do servisu. Popřípadě zda někdo nemá kabel k půjčení popřípadě ke zjištění poruchy. Jsem z Prahy 8 - oblast Kobylisy. Děkuji za odpovědi a pěkný den Petr K.
Září 4, 200816 r no pokud je to cívka, jakože podle příznaků by to klidně mohla být, tak to by jsi zvládnul vyměnit sám. Vezmeš si dva šroubováky a zapáčíš z levé i pravé strany současně a cívka povyleze (je to vlastně stejný postup jakoby jsi měnil svíce). Odpojíš konektor a je to. Bohužel ale potřebuješ diagnostiku, která ti to potvrdí a hlavně ti řekne na kterém válci to je.
Září 5, 200816 r takže už poněkolikáté: zjistit, co píše vag, resp na kterém válci je problém, vyměnit - prohodit zapalovací modul svíčky, zjistit vagem, jestli se porucha stěhuje z jednoho válce na druhý, pokud ano, vyměnit onen zapalovací modul, pokud ne, zkontrolovat kabeláž k vadnému válci, pokud je v pořádku, tak už zbývá jen vstřikovač nebo řídící jednotka.
Září 6, 200816 r Dobrý den, takže závada co vypsal VAG je chyba zapalování na 3. válci u mototu 1.2HTP. Chtěl bych se zeptat jak jsou číslovány válce nikde to nemohu najít. Děkuji za odpověď . Petr.
Září 6, 200816 r Válce jsou číslovány vždycky od rozvodů. Takžě když stojíš před motorem tak z leva 1-2-3. Upraveno Září 6, 200816 r od Mates_XIV
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.