Květen 27, 201312 r tak jsem koukal na slovensky web skoda auto a jsem prekvapen...ten rozdil v cenach priplatkove vybavy (tempomat u nas 11K u nich cca 5K, maxidot u nas pres 5K u nich pres 3K) a tak bych mohl pokracovat dal.... Upraveno Květen 27, 201312 r od rogerer
Květen 27, 201312 r fufal: V tom pripade se o tom nema cenu dal bavit. Nikdo nechce zadne podklady vazane na konkretni pripady, tedy pokud k necemu takovemu mas pristup. Me zajimaji obecna, nicmene podlozena, fakta, ze pri konstrukci dvernich vyplni/panelu se vubec neresi jejich tuhost/tvarovani z pohledu pasivni bezpecnosti. Zjistim si to sam.
Květen 27, 201312 r Tak obecně... tvar, tuhost, lomivost/tříštivost, hořlavost, barevná stálost/odolnost vůči UV, zdravotní závadnost použitých materiálů apod. se samozřejmě řeší, z důvodu ochrany pasažérů, výrobních nákladů a odolnosti pro případ kolize. Finální zpracování samotného materiálu, jeho povrch (v diskutovaném případě povrchová měkkčenost) je už jen designové hledisko, co s pasivní bezpečností nemá nic společného.
Červen 19, 201312 r Já jsem majitelem Rapidu 1,2 TSI / 77kW , Ambition FRESH necele 2 měsíce (btw. také bíleho :-) ). Řeknu vám to asi takhle. Jsou lidi jako Marerick, který střídá auta jako ponožky, protože ho to baví a má na to prostředky. Má vyzkoušené snad každé auto od škodovky a co jsem vypozoroval za mé krátké účasti na tomto foru, z mého hlediska má názory s kterými se velice ztotožňuji. Někdo tady psal, že velice záleží z jakého auta do Rapidu přesedl. Pokud někdo jezdí služebním BMW nebo Superbu a chce si koupit vlastní auto řekněme do 350 tisíc, tak kouká na Rapida úplně jinak než lide jako já, který přesedlal do Rapida z 13let starého prorezivělého Hyundie Accent. Ano Rapid má tvrdou palubovku a výplne dveří...to mel Hyudai také a mnohem ošklivější. Že má rapid stahování okének na elektriku jen v předu? To je pro mě super, pač vzadu jezdí nejčastěji můj pes a ten si s tlačíkem poradí mnohem lepe než s kličkou . Že kvalita koženého paketu není dobrá??? No ale je to lepší než žádná ne? Takto bych mohl pokračovat dále, ale abych to shrnul. Na Rapidu je zkrátka lepší úplně všechno než na mém minulém přibližovadle a to jeho pořizovací náklady byly o 25 000 Kč menší než co se tenkrát zaplatilo za Hyundaie. Z mého hlediska udělali Rapid přesně tak jak celou dobu avizovali. Je to poměrně velké rodinné auto pro rodiny co nemají na Octavii. Hlavní je, že vše funguje dobře a spolehlivě. Když chcete levné auto tak nemůžete čekat, že bude z High tech materiálů. Mimochodem, docela by mě zajímalo jestli doma řešíte použité materiály v bytě. Např. plastové vypínače, zásuvky... jestli máte doma skříně z jednoho kusu dřeva, nebo "jen" dřevotřísku, matrace v postelích apod.... jen pro zamyšlení... v bytě trávím mnohem více času než v autě :-)
Červen 19, 201312 r No,víš,tady ses dostal mezi lidi,co auta "žerou" do detailu (myšleno v dobrém). Tak se pak není čemu divit,když Rapida properou do posledního šroubku. Jak je vidět podle prodejů,své zákazníky si našel v míře vrchovaté a kdo má s něčím nepřekonatelný problém,tak nechť si jde ke konkurenci.
Červen 19, 201312 r Autor Xaradas : pekne napisane, ty si presne cielova skupina Rapida ktoru skodovka vlastne asi uvazovala. .. presiel si z hrdzaveho accenta 13 rokov stareho pre teba Rapid je uricte auto ocakavanych kvalit a prinasa podstatne vacisu hodnotu nez malo tvoje predchdzajuce auto , nakolko porovnavas s o 3 generacie starym korejskym autom takze tvoj super pozitivny postoj je jasny take iste nazory a pocity budu mat vsetci ktori presli z Felicii, favoritov a 10 a viac rocnych jazdeniek taketo nazory a pocity presne ocakavam .. na druhej strane su tu aj ludia co pouzivaju ine modely od skodoviek, ktore su mozno v cenniku aj lacnejsie aj drahsie nez rapid avsak su na vyssej urovni co sa tyka materialov a pod. pretoze neboli koncipovane ako "kvazi lacne auto" kde sa setrilo na vsetkom moznom .. a ti budu iste "lacnejsie" riesenia v Rapide kritizovat, nakolko z ich pohladu je Rapid proste downgradom voci inym modelom skoda. ja som dlohorocny fanusik skody .. ale v poslendom case sa pozeram aj na ine znacky ... napr. tie korejske .. a nestacim sa divit .. kde je korea a kde je skoda :-) takze .. neberte tento prispevok ako pokus o flame .. proste takto to je Xaradas .. vela bezproblemovych kilometrov na Rapide :-) Upraveno Červen 19, 201312 r od LUKY-007
Červen 19, 201312 r souhlasím, já přecházím z 12 let starý dieselový AR, kde jsem si na komfort a kvalitu provedení nestěžoval, za ty prachy nic komfortnějšího nebylo, nicméně prostě to bylo starý auto, předtím staronová oktávka, předtím clio...takže když jsem sedl po alfě do rapidu tak pro mě paráda....tichounko (oproti velkoobjemovýmu dieselu), nulové vibrace, všechno šl otak nějak lehce a tlumeni na nerovnostech taky lepší...takže volba byla jasná....a teď už jen čekat a čekat Upraveno Červen 19, 201312 r od rogerer
Červen 19, 201312 r Na druhou stranu, pokud se k nizke kvalite budou vsichni stavet jako Xaradas, to jest "nevadi, ze je kvalita kozeneho paketu nizka, lepsi nejaka kuze nez zadna" tak za chvili bude jakekoliv auto uz z vyroby nepouzitelne. Me osobne celkem dost vadi, ze dnes lidi odmenou za nizkou cenu zkousnou skoro cokoliv. Prave diky tomuto pristupu uz v hypermarketu prakticky nelze koupit kvalitni jidlo apod. Upraveno Červen 19, 201312 r od mike_k
Červen 19, 201312 r Sváry nad jednotlivostmi budou na fóru stále. Někomu se líbí to a druhému zas tohle. Někdo je puntičkář a někomu je většina věcí volných. Někdo by u auta za 300t chtěl polovinu interiéru v alcantře, druhému zas stačí pěkný plast. Hlavně když to bude důsledně zpracovaný, usazený, nevrže to, nepraskne to, dá se o to opřít, tolik se to nešpiní a když už, tak se to snadno umyje. Prostě každý máme k autu svoje představy. Chceme po něm naše konkrétní přání a pokud nám je schopen Rapid splnit, alespoň z té větší a podstatnější části, pak jsme tady správně
Červen 20, 201312 r fufal: Souhlasim, problem je v tom, ze vedle low-end Rapida preplneneho az po strechu uspornymi resenimi, ktery jiste ma v dnesni dobe rozsahlou cilovou skupinu, v podstate neexistuje od Skodovky auto, ktere by nemelo VUBEC ZADNA usporna reseni a to ani v uplne nejvyssi vybave (stejne jako v tom TESCU nekoupis vedle te nepozivatelne hnusne levne zeleniny treba i nejakou drazsi a normalni). Kdyby to bylo jen v Rapidu, tak reknu pal to cert, tohle auto proste pro me neni, a koupim si vyssi model. Jenze tyhle usporne manyry pronikaji i do nejvyssich vybav nejvyssich vozu, byt zatim v trosku mensim mnozstvi. Kuze uz neni zdaleka co byvala ani u Octavie a Superbu L&K, nemluve o tom, ze pulka kozeneho sedadla uz dnes ani vubec z prave kuze neni a ze kvuli tomu ma pulka sedadla trochu jinou barvu, to proste zakaznik musi nejak prezit. Vypln zadnich dverich je z horsiho plastu nez u prednich a ze to vypada vedle sebe blbe nikoho nestve. To same je i u VW a popravde treba u Audi jsem to nezkoumal, ale verim, ze tam to snad jeste nedoslo. Ale obavam se, ze to je jen otazka casu. Upraveno Červen 20, 201312 r od mike_k
Červen 20, 201312 r Tak jsem si zkusil nakonfigurovat Fabii Freash presne tak jak mam Rapida Fresh. Fabia me vysla na 301 800 Kc... to je jen o cca 20 000 mene nez muj rapid. Mít muj rapid také 5° manual a "jen" 63kW. Jsem na stejne cene podle konfigurátoru. Nemyslíte, že se to někde musí projevit?
Červen 20, 201312 r Mike_k: Taky souhlasím. Dnešní politika ŠA, těžce pod kontrolou VW a pod tlakem ostatních automobilek, k tomu doznívající ekonomické krizi, způsobuje právě toto její chování. Snaží se vyrábět kvalitní a žádaná auta, avšak s co nejmenšími výdaji a to se pak nutně projeví u všech aut v celém jejich nabídkovém spektru. Úsporná opatření se pak nevyhnou ani tomu nejvyššímu modelu.
Červen 20, 201312 r ŠA by treba vyrabela rada kvalitni auta, ale je moznost, nejenom moznost ale urcite i holy fakt ze kapitani od VW to proste nedovoli ...... nehlede na to ze v teto dobe se snazi setrit na vsem a ve vsem to neplati jenom pro automobilovy prumysl vc. vsech znacek ale i dalsiho prumyslu ...... proste a jednoduse: ,, vyrobit za co nejmin, prodat za co nejvic " a znova zminuji ze to je ve vsech automobilkach a ve vsech trzich od zradla az po hadry
Červen 25, 201312 r tady je indickej rapid, krom nazvu nemaji nic spoloecnyho http://www.team-bhp.com/forum/test-drives-initial-ownership-reports/134519-salvation-skoda-rapid-tdi-comes-home.html
Červen 25, 201312 r To je pravda. Na tom indickem jsou uspory podstatne mene patrne. Coz je docela smutne.
Červen 25, 201312 r je to taková spíš fabia sedan, ale mně se líbí ten výdech ventilace vzadu, jinak nic
Červen 25, 201312 r Autor ano je to vento so zmenenym predkom ala Skoda Fabia a upravenym zadkom interier je az na volant a radicku identicky s VW Vento (Polo Sedan na indickom trhu) .. mne sa celkom paci :-) vyzera to lepsie nez Fabia II :-)
Červen 28, 201312 r co to denní LED svícení hodit třeba nad mlhovky (viz červené linky) něco takového zaobleného http://www.hifiauto.cz/Denni-sviceni-DRL-C308/LED-denni-sviceni-DRL155-P691/ Jen hledám a zjišťuju, nic neplánuju Ty žlutý jsou prostě humus a jak je to společné pro dálkové tak s tím nic nejde...., ještě jsem dostal radu to denní vypnout a místo potkávaček koupit nějaké hezčí (třeba bílý), lepší žárovky a svítit přes den tím a aspon by to svitilo pekne na krajich:) Upraveno Červen 28, 201312 r od rogerer
Červen 28, 201312 r Jo mě by se to takhle u těch mlhovek taky íbilo. V eletrice se moc nevyznám, ale přece něco musí do tý združený žárovky dávat impuls že má rozsvítit jen vlákno pro dení svícení a né dálkový. Tak by to něco šlo zapojit právě na ty ledky. Nebo ne? Upraveno Červen 28, 201312 r od vlakras
Červen 28, 201312 r taky se v tom nevyznám, podle mě se to dělá uplně jinak ty LEDky ty denní jdou normalně vypnout v pojsitkovy skříni vypínačem
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.