mirogarm Vloženo 31. Květen 2013 Sdílet Vloženo 31. Květen 2013 Ahojte, zaujima ma ake su sposoby na zvysenie volnobeznych otacok zahriateho motora? Pri studenom motore su cca 1000-1100, co si myslim ze je OK, ale po zahriati klesnu niekedy az na 650 ot/min, co sa mi zda dost malo, sposobuje to aj mensie problemy pri starte, ked sa pozabudnem a nepridam si viac plynu pri rozbehu auto sa zatrasie ako osika. Dakujem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kimmi Vloženo 31. Květen 2013 Sdílet Vloženo 31. Květen 2013 (editace) Myslím že sa to nastaviť nedá a tak ako sme boli zvyknutý u starých aut voľnobežnou tryskou a bohatosťou zmesy už vôbec nie.Všetko to riadi riadiaca jednotka na základe vonkajšej teploty,teploty motora a pod.Ja mám otáčky tiež okolo 700,možno by si mal vyčistiť klapku,vzduchový filter.Auto by malo chytať bez pridavania plynu.Nemáš náhodou skočený rozvod? Inak trojvalec si žiada viac plynu ako štvorvalec. Editováno: 31. Květen 2013, autor: kimmi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mirogarm Vloženo 31. Květen 2013 Autor Sdílet Vloženo 31. Květen 2013 Chytat bez plynu myslis pri startovani? To samozrejme startujem bez plynu :-). A rozbeh bez plynu sa tiez da zvladnut, len musim ozaj jemnucko pustat spojku. Inak vsetko funguje v poriadku, neviem ci by mohol byt preskoceny rozvod, to sa mi moc nezda. Ako by sa to prejavovalo? Myslite ze vycistenie skrtiacej klapky by malo vplyv na volnobezne otacky? Ozaj, viem ze po vycisteni skrtiacej klapky sa musi tato nasledne nastavit, vie mi niekto popisat konkretne co a ako sa nastavuje? Nie ze by som to chcel robit, len ma to zaujima. Dakujem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 31. Květen 2013 Sdílet Vloženo 31. Květen 2013 zaneřáděnou klapku poznáš zejména na volnoběh. Rozvody skočené mít nebudeš. A co se týká rozjezdů, záleží co máš za verzi HTP (rok), páč já s AZQ (2004) bez plynu ani omylem, to bych si s tou spojkou musel sakra hrát a u BZG (2007), tam bez plynu úplně v poho a s trochou plynu a dobrou prací spojky se rozjedu i na trojku, takže asi tak Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mirogarm Vloženo 31. Květen 2013 Autor Sdílet Vloženo 31. Květen 2013 No ja mam rocnik 2004, kod som si nie uplne isty ale tusim je to tiez AZQ. Inak zanesena skrtiaca klapka sa prejavuje pri volnobehu tym, ze kolisu otacky? Lebo obcas sa mi stava ked nastartujem studeny motor, otacky cca 1000, a pocas tej doby kym sa motor nezohreje a neklesnu otacky tak obcas robi take, ze trosku pridava otacky, proste ako keby som jemne pridaval obcas plyn. Ked ale klesnu otacky na tych 650-700, tak vtedy to uz nerobi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 31. Květen 2013 Sdílet Vloženo 31. Květen 2013 no vidíš, konečně jsi to upřesnil, ... ano kolísání otáček na volnoběh (samovolné přidávání) je způsobené bordelem v klapce. Takže si ji nech řádně vyčistit a nastavit a budeš mít klid, uvidíš Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mirogarm Vloženo 31. Květen 2013 Autor Sdílet Vloženo 31. Květen 2013 A v com spociva nastavenie vycistenej klapky? Ale ak nemas cas a chut popisovat to, nemusis :-), len ma to proste zaujima z technologickeho hladiska o co ide. Inak vdaka za odpovede Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 31. Květen 2013 Sdílet Vloženo 31. Květen 2013 nastavuje se přes VAG za pomocí kabelu, postup tu je také někde na fóru Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mirogarm Vloženo 31. Květen 2013 Autor Sdílet Vloženo 31. Květen 2013 Ok pohladam, vdaka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gourney Vloženo 7. leden 2014 Sdílet Vloženo 7. leden 2014 My sme to zvysovali s kamosom cez diagnostiku a v tom software co mal on to bola asi jedina vec co sa dala nastavovat. Bola to hodnota okolo 130, dali sme ju na maximum (asi 135) a odvtedy je vonobeh cca na 960 otackach. Bez pouzitia plynoveho pedala sa pohnut da trochu lahsie, ale az taky obrovsky rozdiel to nie je. Chcel som to proste kvoli tomu ze tak nizke otazky pre 3valec su blbost Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 7. leden 2014 Sdílet Vloženo 7. leden 2014 A kde ste to prepisali? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gourney Vloženo 15. leden 2014 Sdílet Vloženo 15. leden 2014 Zabudol som na zasadnu vec - je to software RJ od Cimbu, myslim ze len tam sa da takto manipulovat s volnobehom. V diagnostike sla zmenit len tato jedna vec, uz presne neviem kde to tam bolo. Nebolo ani jasne co to je, proste sme to skusali menit. Nejaku dobu som sledoval ci sa nahodou nezvysi spotreba alebo nieco ine, ale jedina zmena bol vyssi volnobeh a tak to som nechal. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 15. leden 2014 Sdílet Vloženo 15. leden 2014 Tak teraz to už chapem že po Cimbu to ide. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.