Přejít na obsah

mirogarm

Uživatel
  • Počet příspěvků

    13
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení mirogarm

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Este otazka ci je vobec mozne mechanicky dostavovat rucicku otackomeru? Nerobi sa to cez Vag?
  2. Pri zapnutom zapalovani sa trosku posunie k nule, ale stale je to tak 200 do minusu. Asi by to chcelo naozaj rozobrat a doladit. Nie je to nic vazne, tak uvidime :-)
  3. Ahojte, vie mi niekto poradit, ci sa da odstranit nasledovna vec? Rucicka otackomera je pri vypnutom motore, kedy su nulove otacky, v polohe priblizne asi o jeden dielik (250ot/min) do minusu, pricom by mala byt na nule. Potom pri zapnutom motore to skresluje aktualne otacky. Dakujem
  4. A v com spociva nastavenie vycistenej klapky? Ale ak nemas cas a chut popisovat to, nemusis :-), len ma to proste zaujima z technologickeho hladiska o co ide. Inak vdaka za odpovede
  5. No ja mam rocnik 2004, kod som si nie uplne isty ale tusim je to tiez AZQ. Inak zanesena skrtiaca klapka sa prejavuje pri volnobehu tym, ze kolisu otacky? Lebo obcas sa mi stava ked nastartujem studeny motor, otacky cca 1000, a pocas tej doby kym sa motor nezohreje a neklesnu otacky tak obcas robi take, ze trosku pridava otacky, proste ako keby som jemne pridaval obcas plyn. Ked ale klesnu otacky na tych 650-700, tak vtedy to uz nerobi.
  6. Chytat bez plynu myslis pri startovani? To samozrejme startujem bez plynu :-). A rozbeh bez plynu sa tiez da zvladnut, len musim ozaj jemnucko pustat spojku. Inak vsetko funguje v poriadku, neviem ci by mohol byt preskoceny rozvod, to sa mi moc nezda. Ako by sa to prejavovalo? Myslite ze vycistenie skrtiacej klapky by malo vplyv na volnobezne otacky? Ozaj, viem ze po vycisteni skrtiacej klapky sa musi tato nasledne nastavit, vie mi niekto popisat konkretne co a ako sa nastavuje? Nie ze by som to chcel robit, len ma to zaujima. Dakujem
  7. Ahojte, zaujima ma ake su sposoby na zvysenie volnobeznych otacok zahriateho motora? Pri studenom motore su cca 1000-1100, co si myslim ze je OK, ale po zahriati klesnu niekedy az na 650 ot/min, co sa mi zda dost malo, sposobuje to aj mensie problemy pri starte, ked sa pozabudnem a nepridam si viac plynu pri rozbehu auto sa zatrasie ako osika. Dakujem
  8. No neviem, ale sprava sa to spolahlivo, ale naopak ako by malo, nepripada mi to ako zlomeny kablik, navyse po zatvoreni dveri a zhasnuti stropneho svetla sa varovne svetlo na vodicovej strane rozsvieti, spolahlivo a vzdy. Potom ta ziarovka neustale svieti.
  9. Zdravim vsetkych, chcel by som poprosit, ci by niekto nemal niekto nejaky napad, aky moze byt dovod nasledovneho spravania sa varovneho svetla vo vodicovych dverach: Varovne svetlo vo vodicovych dverach sa sprava presne opacne ako ma. Pri otvoreni dveri zhasne, zatial co stropne a varovne vo dveroch spolujazdca sa rozsvietia, a pri zatvoreni dvier stropne a spolujazdcove zhasnu ale na vodicovej strane sa rozsvieti a svieti stale. Ide o Fabiu r.v.2004 vybava comfort. Za pripadne napady vopred dakujem.
  10. Tak som to rano pozrel a hodiny su tam :-), ale dal by som ruku do ohna ze predtym tam neboli, uvidime v buducnosti
  11. Vdaka za odpoved pani, samozrejme viem ze udaje z palubneho pocitacu sa prepinaju na pravej packe , ale ked prebehnem cele menu odhora dole, hodiny tam nevidim, este to zajtra pozriem, ci nemam nahodou sedy zakal :-)
  12. Zdravim vsetkych, chcem poprosit o radu, ci sa da pocas jazdy zobrazit cas (digitalne hodiny)? Ide o Fabiu I r.v. 2004 comfort. V manualy som sa o takejto moznosti nedocital, je tam popisane len nastavenie casu. Samozrejme pri vypnutom zapalovani su na displeji hodiny zobrazene, ide mi o to ci sa daju zobrazit aj za jazdy.Dakujem
×
×
  • Vytvořit nový...