Petr Felas Rosický Vloženo 2. Červen 2013 Sdílet Vloženo 2. Červen 2013 Zdravím mám problém se svojí octavkou 1,6 Jel jsem zaradil dvojaka a seslapl plyn a zniceho nic to chciplo a od te doby nejde nastartovat zjistil jsem ze nejde jiskra do svicek ale civka je dobra jine reseni ??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
patrikcevela Vloženo 2. Červen 2013 Sdílet Vloženo 2. Červen 2013 napichnut na diagnostiku a pozriet chyby... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
autospravca Vloženo 29. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 29. Listopad 2013 Tiež nemôžem naštartovať podobný motot v Seate-Toledo(1598 cm3,77 kW,R.v.2005,BCB. Diagnostika ukazala nsl.chybu-viz.priloha.Neviem ako mám chapať termin sonda.Meral som i obe lamdy s.a boli ok.Vopred ďakujem za info. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KaJe Vloženo 29. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 29. Listopad 2013 To s tím nebude souviset. Lambda není při startu k ničemu, začíná pracovat až po startu když se zahřeje. Hledej jinde. Projdi zapalování, jestli svíčky hází jiskru, nejsem si nyní jistej jak má tvůj motor vyřešeno zapalování, jestli má každý válec vlastní cívku nebo je společná. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 29. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 29. Listopad 2013 civka je dobra jine reseni ??? skúšali ste inú cievku? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
autospravca Vloženo 29. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 29. Listopad 2013 Keď som chybu vymazal,tak auto zas normalne štartuje.Neskôr opät zdochlo.dal som na Vag(viz.príloha),kde vyhodilo novú chybu.Po jej vymazani auto znova ide normálne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 29. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 29. Listopad 2013 Pěkně se to tady motá. Žádný motor 1.6 16V 77 kW nikdy v Octaviích nebyl...a tudíž ani BCB ne. Je potřeba ho odlišit od 1.6 8V 74 a 75 kW. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
autospravca Vloženo 29. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 29. Listopad 2013 (editace) Keby si čítal úvodny vstup, tak by si pochopil o aký motor ide . Editováno: 2. Prosinec 2013, autor: Wojnar Necituj poslední příspěvek!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
chase Vloženo 29. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 29. Listopad 2013 Zameril bych se na rele palivoveho cerpadla, napaji vstrikovaci vently, ventil odvetravani pal. nadrze, vyhrivani lambda sond a take napaji koncovy vykonovy stupen zapalovani Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
autospravca Vloženo 29. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 29. Listopad 2013 Palivové čerpadlo je počuť pri zapnutí zapaľ.Zrejme to bude súvisieť s ventilom odvetravani pal. nadrze. Vďaka za odpovede. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 29. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 29. Listopad 2013 Keby si čítal úvodny vstup, tak by si pochopil o aký motor ide . Číst umím, jen ty nechápeš, že vloupáváš do sekce motorů, které s tím tvým nemají nic společného. Teď už chápeš, co jsem měl na mysli? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
autospravca Vloženo 29. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 29. Listopad 2013 Keď to vadi tak sorry.Chcel som len radu od odborníkov na tento motor,ktorý konšrtukčne je skoro rovnaký ako u Octávky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 29. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 29. Listopad 2013 Ale to zas ne, jen jsi to mohl dát do samostatného vlákna. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.