Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Souhlas a Karlosem.

Jinak žádné nastavení spojek ti nepomůže.Spojka je trvale seplá samozřejmě a proč couvne v kopci je jasné,je to tíhou vozu.Auto při stání má volnoběžnou dávku paliva a pokud nepřidáš,tak ti prostě couvne.Passaty s DSG to mají vyřešené funkcí autohold-automatická ruční brzda

Tohle mám v OII taky vyřešený tím hill assistem a necouvne si, resp po 2s jo, ale to už dávno jedem :)

Při "P" se to ale vždycky posune tak o 5cm cca, je to o zvyku a počítat s tím.

páni, nemáte niekto foto trojramenného multifunkčného volantu s ovládaním DSG?

nejak to neviem nájsť asi blbo hľadám

Jestli myslis tohle , tak mam :palec2:

nebo tady: post-26532-1242052644_thumb.jpg

Upraveno od Michal K.

super, dík :palec2: viacmenej mi išlo o to ovládanie DSG, trojramenný volant viem ako vyzerá. ešte keby bola foto zospodu, ale aj na tomto to je vidno...

...aha je to vidno, na tom odkaze som to nejak prehliadol

Upraveno od Speeder

:)

Upraveno od Speeder

na co je u DSG lamela a ložisko???Moc toho naštudováno o DSG nemáš.

Setrvák je přišroubován napevno a lamely jsou u 6 gang DSG v olej.lázni v převodovce a pochybuji,že ti nějaký mecho bude jen tak rozdělávat DSG a měnit lamely.

Zdravim...chtěl jsem se zeptat, jak náročná je výměna setrváku...co všechno se musí vymontovat při výměně..

Ještě bych se chtěl zeptat, jestli někdo nevíte o levném novém originálním sterváku, kde se prodává nejlevněji.

Díky

Mimochodem: dost dobrý a názorný popis funkce DSG je

tady

na co je u DSG lamela a ložisko???Moc toho naštudováno o DSG nemáš.

Setrvák je přišroubován napevno a lamely jsou u 6 gang DSG v olej.lázni v převodovce a pochybuji,že ti nějaký mecho bude jen tak rozdělávat DSG a měnit lamely.

Zdravim...ještě by mi zajímala taková maličkot...Setrvák jsem sehnal za 8000,-Kč a tedka bych to chtěl dát nějakýmu chmátkovy tady v okolí, který by to vyměnil.

Tak jsem se ještě chtěl zeptat, jestli se při výměně setrvačníku musí také vypustit olej z převodovky DSG.

Díky moc za radu

Jestli myslis tohle , tak mam :palec2:

nebo tady: post-26532-1242052644_thumb.jpg

Dá se použít na MR2007?

  • 3 týdny později...

Zdravim všechny z fora...

Setrvák už pomalu klepe na dveře :) a tak bych ho potřeboval vyměnit. Mám převodovku DSG a tak by mi zajímalo co všechno se tam musí měnit.

Jestli stačí zakoupit jenom samotný setrvák a co mi hodně zajímá, jestli se musí při výměně vypustit olej z převodovky DSG.

Díky moc za radu a jestli jste to někdo dělal, tak na jakou cenu to tak všechno přijde, jak v autorizovaném servisu, tak u nějakého soukromníka.

Zdravim, ja sa v podstate pripajam k otazke, kedze to skor ci neskor caka aj mna.

RemyZero, este by ma zaujimalo:

- mohol by si prosim detailnejsie opisat priznaky "klopania na dvere"

- kolko km mas najazdenych

Zdravim, ja sa v podstate pripajam k otazke, kedze to skor ci neskor caka aj mna.

RemyZero, este by ma zaujimalo:

- mohol by si prosim detailnejsie opisat priznaky "klopania na dvere"

- kolko km mas najazdenych

Zdravim... mam nalítáno 103 tisíc km a ty příznaky jsou takové, že když nastartuji studené auto, tak po chvilce na volnoběh to začne klepat, jako kdyby drnčel nějaký plech pod autem a potom při jízdě, když je se motor podtáčí při určité rychlosti, tak to vydává takové drnčivé zvuky, to se špatně popisuje, ale určitě to musí být setrvák, protože skoro každý ten setrvák kolem 100 tisíc km vyměňuje... To prostě byla chyba, že začli dělat ten dvouhmotový setrvák, teďka už se zase vrátili k jednohmotovému ...

Zdravim všechny z fora...

Setrvák už pomalu klepe na dveře :) a tak bych ho potřeboval vyměnit. Mám převodovku DSG a tak by mi zajímalo co všechno se tam musí měnit.

Jestli stačí zakoupit jenom samotný setrvák a co mi hodně zajímá, jestli se musí při výměně vypustit olej z převodovky DSG.

Díky moc za radu a jestli jste to někdo dělal, tak na jakou cenu to tak všechno přijde, jak v autorizovaném servisu, tak u nějakého soukromníka.

To tu opravdu není někdo, kdo s tím má zkušenost nebo kdo si to nechal vyměňovat??

Poruchy/ Závady a vyvěšený téma Garnyho, on to dělal, mám pocit.

  • 4 týdny později...

Vím že se to tu řešilo, ale jde mi o Launch Control. Zkoušel jsem ho s vypnutým ASR v režimu S a nic.. motor se sešlápnutou brzdou nešel do otáček :( Mám O2 2.0 TDI DSG rv.05

V manuálu jsem o launch controlu nic nenašel, je tedy možné že to neumí?

Dále bych se chtěl zeptat na spotřebu která je v průměru 6,8L/100 a to na to nikterak nešlapu. Nemělo by to být kolem 5-6?

Upraveno od RichardD

  • 2 týdny později...

Také jsem zkoušel Launch Control a nic :-(

Vím že se to tu řešilo, ale jde mi o Launch Control. Zkoušel jsem ho s vypnutým ASR v režimu S a nic.. motor se sešlápnutou brzdou nešel do otáček :( Mám O2 2.0 TDI DSG rv.05

V manuálu jsem o launch controlu nic nenašel, je tedy možné že to neumí?

Vypadá to, že funkci zrušili.

Nefunguje mi ani u FL benzínu 1.8 TSI se 7 stupňovou DSG.

Pokud držím brzdu a přidám plyn, motor se začne dusit...

  • Autor
Vypadá to, že funkci zrušili.

Nefunguje mi ani u FL benzínu 1.8 TSI se 7 stupňovou DSG.

Pokud držím brzdu a přidám plyn, motor se začne dusit...

Jo, jo, ani u me nove L&K MR2010 (1.8TSI) to myslim jiz nejde, ac u predchozi MR2006 (TDI 1.9) to slo. Evidentne to zrusili, jako nedulezitou funkci pro bezneho uzivatele ;) , ac to je jiste jen otazka nastaveni ridiciho firmware DSG...

Ted me ale napada to, ze jsem to u te nove MR2010 asi nezkousel v rezimu "S", ve kterem to na MR2006 fungovalo, zkusim znovu.

K aktivovani funkce (co jsem cetl - vyzkouseno nemam) se musi vypnout ESP (dlouhym podrzenim tlacitka ASR), zvolit rezim S a pak by to snad melo jit ...

Mna by skor zaujmalo ci by sa nejako nedala urobit taka funkcia pre DSG ktora by fungovala podobne ako hill holder ale aj na rovine ked stojis na krizovatke.

pouziva to mercedes a funguje to asi tak ze zastanes na krizovatke mas D a ked silnejsie zosliapnes brzdovy pedal tak auto vie ze sa nema posuvat ale stat a stoji az kym nedas plyn.

Funguje to uzasne a nemusis stat na brzde, ani davat N a auto pekne stoji. Myslite ze by sa to dalo nejako vymysliet???

K aktivovani funkce (co jsem cetl - vyzkouseno nemam) se musi vypnout ESP (dlouhym podrzenim tlacitka ASR), zvolit rezim S a pak by to snad melo jit ...

Dlouze podrzet ASR tlacitko? Tak to by me nenapadlo :) Dneska zkusim. Jinak cetl jsem o tom ze by ESP melo byt vypnute ale nejak nerozumim tomu proc. U ASR je to jasne, ale proc ESP? Vite nekdo?

Jak dnes pojedu z prace tak to zkusim a pak sem dam vedet ;)

  • Autor
K aktivovani funkce (co jsem cetl - vyzkouseno nemam) se musi vypnout ESP (dlouhym podrzenim tlacitka ASR), zvolit rezim S a pak by to snad melo jit ...

To ze se musi vypnout ESP je samozrejme, uz se tu o tom napsalo dost. DSG musi byt v rezimu S. LC ale uz u novych DSG neni aktivovan...

To ze se musi vypnout ESP je samozrejme, uz se tu o tom napsalo dost. DSG musi byt v rezimu S. LC ale uz u novych DSG neni aktivovan...

Otazka je co je nove DSG? Ja mam O2 rv 2005. OD kterého roku to tedy již nejde?

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.