karlos3 Vloženo 8. Březen 2009 Sdílet Vloženo 8. Březen 2009 Jj,jsou to letišt.taxikáři.....jasně o tom žádná že ty auta dostávaj záhul,ale např.tady soused z ulice má 4.roky starýho Golfa V s DSG,před vánoci byl na prohlídce po 120.000km a ten už má taky setrvák slyšet od 90.000km. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Romariooo Vloženo 8. Březen 2009 Sdílet Vloženo 8. Březen 2009 Karlos: a Ty bys vzal domů na běžné ježdění to DSG? Mě to strašně láká ale bojim se časem větších investic kvůli tomu automatu.Jel jsem v Passatu co měl DSG a byl jsem z toho unešený-fakt supr jizda! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P.T. Vloženo 8. Březen 2009 Sdílet Vloženo 8. Březen 2009 Ja ho vzal Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 8. Březen 2009 Sdílet Vloženo 8. Březen 2009 jenže TSI nebude mít tak nízko položenej krouťák, to je podle mě zabiják setrvačníku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
karlos3 Vloženo 8. Březen 2009 Sdílet Vloženo 8. Březen 2009 Tak určitě bych se té samotné DSG nebál....tam fakt max.může odejít jen ten setrvák,což u manuálu zrovna tak.... Co jsem tady ale zas četl,tak u těch benzínů to DSG v D režimu ten motor prý zas až místy podtáčí,tak jestli je tomu tak,tak aby tam ty setrváky nedcházeli ještě víc a dřív než u TDI.....dvohmot.setrvákům vaděj nízký otáčky,to je pro ně asi vůbec nejhorší... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Leny Vloženo 8. Březen 2009 Sdílet Vloženo 8. Březen 2009 Přece kvůli tomu nezačnu jezdit o stupeň nebo dva níž Budu jezdit jak jsem zvyklý a až se to stane,stane se.Jestli se o tom všeobecně ví,Škodovka na to zareaguje a začne vyrábět odolnější díly. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Romariooo Vloženo 8. Březen 2009 Sdílet Vloženo 8. Březen 2009 http://www.vyzkouseno.cz/showcar.php?id=166630 co to je ten ecodiesel? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
karlos3 Vloženo 8. Březen 2009 Sdílet Vloženo 8. Březen 2009 To je podle mě něco jako je u Škodovky-Greenline u VW-BlueMotion......prostě stejný motor,jen s mírnýma úpravama na snížení spotřeby a emisí.... Např.u A6 to je ted od FL taky...tam je základ.2.0TDI-CR 103kw a pak dělaj eco-verzi 2.0TDIe-CR 100kw..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P2M Vloženo 9. Březen 2009 Sdílet Vloženo 9. Březen 2009 jenže TSI nebude mít tak nízko položenej krouťák, to je podle mě zabiják setrvačníku Já mám služebku 1.9 s DSG, MR07 (září 06) a 55tkm a pohoda, při normálním režimu (ne taxi a jiný extrémy) se není čeho bát podle mě a furt je to na hraně stat. chyby, že jeden z nás (karlos3) má zkušenosti s problémem se setrvákama apod. Podívejte se, kolik mají jeho auta a auta "kolegů a kamarádů" za rok nájezd a kolik normální služební, nebo dokonce soukr.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
omicron Vloženo 9. Březen 2009 Autor Sdílet Vloženo 9. Březen 2009 (editace) Co se tyka DSG, tezko lze s HDM automatem (nekdo zde oznacuje Tiptronik...) vubec srovnavat. Je to zcela jiny princip a jizdni komfort. Ale o tom zde i jinde bylo popsano jiz strasne moc, staci polistovat ci pohledat. Osobne mam na sve O2 (viz podpis) s DSG najeto cca 90 kkm, jednou byla vymena oleje, druha me jiz asi neceka, nebot auto pujde na podzim asi do sveta. Jine problemy, nez ktery, jsem zde popsal loni (asi prehrata elektronika) jsem nemel, a potize se setrvacnikem jsou doufam jen takove, ktere odpovidaji statistice, stejne jako u klasickych prevodovek. Ta A6ka, o ktere se tu zminuje "Kully" na 100% DSG nema, nebot se do ni skutecne nedavala, Audi DSG oznacuje jako Stronic, je to ale klasicka koncernova DSG, a sla jen s benzinem do TTcek,a nyni s TDI do Q5 (zminil karlos3). Je to zarucene HDM prevodovka (Tiptronik), relativne zastarala konstrukce - ten zmineny Mercedes je rovnez HDM, tuto konstrukci pouziva i Lexus, oba vyrobci maji HDM automaty dotazene k jejich konstrukcnimu vrcholu, nicmene to porad zustava HDM se vsemi svymi nectnostmi (zejmena ztrata vykonu na HD menici). Editováno: 9. Březen 2009, autor: omicron Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kully Vloženo 9. Březen 2009 Sdílet Vloženo 9. Březen 2009 Diky za objasneni Jen se mi nezdalo, ze by Skodovka mela lepsi prevodovku nez Audi. Stejne nakonec asi skoncim u manualu, protoze moc OII RS v automatu nejezdi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
omicron Vloženo 9. Březen 2009 Autor Sdílet Vloženo 9. Březen 2009 Diky za objasneni Jen se mi nezdalo, ze by Skodovka mela lepsi prevodovku nez Audi. Stejne nakonec asi skoncim u manualu, protoze moc OII RS v automatu nejezdi Nechapu, a proc by nemela (myslim, ze dokonce lepsi nez kdejaky MB ci Lexus) ? Spravnost teto koncepce jen dokazuje postupny priklon vsech ostatnich automobilek k tomuto konceptu. Nehlede na to, ze jsem psal, ze se do nekterych Audi dava (TT a Q5ka), a pro velke TDI s obrovskym tocivym momentem neni stavajici koncernove provedeni prizpusobene (cca do 250 Nm). Neni to take nijaka lacina zalezitost, myslim, ze jsem za ni doplacel kolem 55-60 kKc, anavic to neni prevodovka "Skodovky", ale koncernovy dil i pro VW a Seat (a take Veyron :-) s upravenou koncepci). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kully Vloženo 9. Březen 2009 Sdílet Vloženo 9. Březen 2009 Tak tahle prevodovka zvlada nejakych 250 Nm a Veyron ma jen o 1 000 Nm vic (ikdyz ma uprevenou koncepci - jak pises) a pak, ze nezvladne vic Ikdyz OII RS v nafte ma 350 Nm a taky se dela v automatu ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
karlos3 Vloženo 9. Březen 2009 Sdílet Vloženo 9. Březen 2009 četl jsem tehdy o DSG ještě než spatřila světlo světa.....je to komplet převodovka od Audi,ale první modely DSG byli konstruovány pouze a jen pro příčné uložení motoru,což Audi má jen u minum modelů,do podél.uložených motorů psali že má Audi problém jí udělat plně funkční...tudíš tehdy bylo napsáno že se tento krok opozdí tak o min.2.roky....a aby ta která byla už hotová a plně funkční nezůstala ladem,tak jí Audi připustila pro ostaní koncern.modely. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
karlos3 Vloženo 15. Březen 2009 Sdílet Vloženo 15. Březen 2009 Dnes ráno za studena nějak zahaprovala DSG .....Volal mi dopol. ten řidič že vyjížděl z garáže a při zařazení zpátečky auto jen poškubávalo a nechtělo couvat(při přidávání plynu se jen to škubání zesilovalo!!!)..jakmile zařadil D,tak auto normál jelo,ale na R jen škubání a auto se ani nepohlo....Jel s tim pak s té garáže asi 20km a po té když to zkusil,tak R normálně fungovalo jako by se nic nestalo .....Ted to auto stálo zas skoro 3h a opět vše o.k.zpátečka maká jak má.....Nesetkal jste se s tim někdo???..vůbec mě nenapadá co to mohlo být. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jiri001 Vloženo 17. Březen 2009 Sdílet Vloženo 17. Březen 2009 Možná by to mohlo být voličem režimu převodovky nebo řídící jednotka? BTW karlos3 - asi pře třemi týdny jsem ti posílal SZ, předmětem bylo to, jestli máš auta s dsg osazeny ecoboxem od ur tuning a jaké máš zkušenosti Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
nasty Vloženo 11. Duben 2009 Sdílet Vloženo 11. Duben 2009 Pánové po hodině a půl prolézání tohoto fóra musím konstatovat, že moje 1.9 77kw DSG, 2005, 125tkm také nemá setrvák úplně v pořádku. Zatím slyším rezonance při studeném motoru, druhý rychlostní stupeň, jízda bez sešlápnutého plynu (např. na parkovišti). Oprava za cenu 20-30 tisíc fakt není málo. Proto se vás zkušených ptám, je to v zásadě předzvěstí jiného velkého problému, anebo můžu být relativně v klidu a věc řešit až časem? Přiznám se, trochu mě to děsí... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukin3 Vloženo 12. Duben 2009 Sdílet Vloženo 12. Duben 2009 Tak jak jsem tady řešil to cvakani,se ted v uterý chystam na výměnu dsg převodovky.Setrvák a mechatronika už je venku,ale nic nepomohlo a cvaka si to vesele dál.Moc se jim do toho sice nechtelo,ale nakonec s tim jeli do MB a tam to uznali jako zavadu,nebo vlastně to prý posilali jestě do Německa na posouzeni.Cela tato "procedura"trvala skoro 3 měsíce během kterých mi skončila záruka.A navíc zjistili, že jeden nejmenovany servis v Praze při 60000 servisní prohlídce nevymenil olej v převodovce. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosby Vloženo 12. Duben 2009 Sdílet Vloženo 12. Duben 2009 Můžeš řešit časem,pokud se ti setrvák neroztrhne a nezničí převodovku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
nasty Vloženo 12. Duben 2009 Sdílet Vloženo 12. Duben 2009 Díky za odpověď. Rozhodl jsem se věc nakonec řešit co nejrychleji. Rád bych se ještě zeptal - dají se rozeznat různá stádia problému se setrvákem? Třeba teď jak je teplo prakticky žádné zvuky nepozoruji... snad jen velmi jemně. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosby Vloženo 13. Duben 2009 Sdílet Vloženo 13. Duben 2009 Já když bylo teplo-motor zahřátý taky nic nepozoroval.Pouze ráno chviličku když jsem nastartoval.ujel 2 km a klid a taky jsem to raději řešil výměnou,i když v tom stadiu by to určitě ještě vydrželo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P2M Vloženo 14. Duben 2009 Sdílet Vloženo 14. Duben 2009 Tak jak jsem tady řešil to cvakani,se ted v uterý chystam na výměnu dsg převodovky.Setrvák a mechatronika už je venku,ale nic nepomohlo a cvaka si to vesele dál.Moc se jim do toho sice nechtelo,ale nakonec s tim jeli do MB a tam to uznali jako zavadu,nebo vlastně to prý posilali jestě do Německa na posouzeni.Cela tato "procedura"trvala skoro 3 měsíce během kterých mi skončila záruka.A navíc zjistili, že jeden nejmenovany servis v Praze při 60000 servisní prohlídce nevymenil olej v převodovce. Dej sem jméno toho servisu, od toho tohle fórum je, a ne, že se tu bude psát "nejmenovaný" atd... Nebo aspoň konkrétní indicie, pokud se ti nechce psát jméno... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
nasty Vloženo 14. Duben 2009 Sdílet Vloženo 14. Duben 2009 Cosby a zkoušels tu součástku sehnat třeba i levněji než za oněch 25. tisíc? Chci rozhodit sítě na Dieselfóru a po různu se poptat. Pokud to ale nemá smysl, tak bych se nerad zbytečně namáhal... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosby Vloženo 14. Duben 2009 Sdílet Vloženo 14. Duben 2009 napiš Garnymu,třebas sežene.Já to měl ve škodovce 50/50 takže jsem plati 14000 i s prací Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
nasty Vloženo 14. Duben 2009 Sdílet Vloženo 14. Duben 2009 Díky za tip. Vyzkouším se poptat. Pak se zde podělím o zkušenosti. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.