Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Jj,jsou to letišt.taxikáři.....jasně o tom žádná že ty auta dostávaj záhul,ale např.tady soused z ulice má 4.roky starýho Golfa V s DSG,před vánoci byl na prohlídce po 120.000km a ten už má taky setrvák slyšet od 90.000km.

Vloženo

Karlos: a Ty bys vzal domů na běžné ježdění to DSG? Mě to strašně láká ale bojim se časem větších investic kvůli tomu automatu.Jel jsem v Passatu co měl DSG a byl jsem z toho unešený-fakt supr jizda!

Vloženo

Tak určitě bych se té samotné DSG nebál....tam fakt max.může odejít jen ten setrvák,což u manuálu zrovna tak....

Co jsem tady ale zas četl,tak u těch benzínů to DSG v D režimu ten motor prý zas až místy podtáčí,tak jestli je tomu tak,tak aby tam ty setrváky nedcházeli ještě víc a dřív než u TDI.....dvohmot.setrvákům vaděj nízký otáčky,to je pro ně asi vůbec nejhorší...

Vloženo

Přece kvůli tomu nezačnu jezdit o stupeň nebo dva níž :smich: Budu jezdit jak jsem zvyklý a až se to stane,stane se.Jestli se o tom všeobecně ví,Škodovka na to zareaguje a začne vyrábět odolnější díly.

Vloženo

To je podle mě něco jako je u Škodovky-Greenline u VW-BlueMotion......prostě stejný motor,jen s mírnýma úpravama na snížení spotřeby a emisí....

Např.u A6 to je ted od FL taky...tam je základ.2.0TDI-CR 103kw a pak dělaj eco-verzi 2.0TDIe-CR 100kw.....

Vloženo
jenže TSI nebude mít tak nízko položenej krouťák, to je podle mě zabiják setrvačníku

Já mám služebku 1.9 s DSG, MR07 (září 06) a 55tkm a pohoda, při normálním režimu (ne taxi a jiný extrémy) se není čeho bát podle mě a furt je to na hraně stat. chyby, že jeden z nás (karlos3) má zkušenosti s problémem se setrvákama apod. Podívejte se, kolik mají jeho auta a auta "kolegů a kamarádů" za rok nájezd a kolik normální služební, nebo dokonce soukr....

Vloženo (editace)

Co se tyka DSG, tezko lze s HDM automatem (nekdo zde oznacuje Tiptronik...) vubec srovnavat. Je to zcela jiny princip a jizdni komfort. Ale o tom zde i jinde bylo popsano jiz strasne moc, staci polistovat ci pohledat.

Osobne mam na sve O2 (viz podpis) s DSG najeto cca 90 kkm, jednou byla vymena oleje, druha me jiz asi neceka, nebot auto pujde na podzim asi do sveta. Jine problemy, nez ktery, jsem zde popsal loni (asi prehrata elektronika) jsem nemel, a potize se setrvacnikem jsou doufam jen takove, ktere odpovidaji statistice, stejne jako u klasickych prevodovek.

Ta A6ka, o ktere se tu zminuje "Kully" na 100% DSG nema, nebot se do ni skutecne nedavala, Audi DSG oznacuje jako Stronic, je to ale klasicka koncernova DSG, a sla jen s benzinem do TTcek,a nyni s TDI do Q5 (zminil karlos3). Je to zarucene HDM prevodovka (Tiptronik), relativne zastarala konstrukce - ten zmineny Mercedes je rovnez HDM, tuto konstrukci pouziva i Lexus, oba vyrobci maji HDM automaty dotazene k jejich konstrukcnimu vrcholu, nicmene to porad zustava HDM se vsemi svymi nectnostmi (zejmena ztrata vykonu na HD menici).

Editováno: , autor: omicron
Vloženo

Diky za objasneni :palec2:

Jen se mi nezdalo, ze by Skodovka mela lepsi prevodovku nez Audi. Stejne nakonec asi skoncim u manualu, protoze moc OII RS v automatu nejezdi

Vloženo
Diky za objasneni :palec2:

Jen se mi nezdalo, ze by Skodovka mela lepsi prevodovku nez Audi. Stejne nakonec asi skoncim u manualu, protoze moc OII RS v automatu nejezdi

Nechapu, a proc by nemela (myslim, ze dokonce lepsi nez kdejaky MB ci Lexus) ? Spravnost teto koncepce jen dokazuje postupny priklon vsech ostatnich automobilek k tomuto konceptu.

Nehlede na to, ze jsem psal, ze se do nekterych Audi dava (TT a Q5ka), a pro velke TDI s obrovskym tocivym momentem neni stavajici koncernove provedeni prizpusobene (cca do 250 Nm). Neni to take nijaka lacina zalezitost, myslim, ze jsem za ni doplacel kolem 55-60 kKc, anavic to neni prevodovka "Skodovky", ale koncernovy dil i pro VW a Seat (a take Veyron :-) s upravenou koncepci).

Vloženo

Tak tahle prevodovka zvlada nejakych 250 Nm a Veyron ma jen o 1 000 Nm vic (ikdyz ma uprevenou koncepci - jak pises) a pak, ze nezvladne vic :p

Ikdyz OII RS v nafte ma 350 Nm a taky se dela v automatu ...

Vloženo

četl jsem tehdy o DSG ještě než spatřila světlo světa.....je to komplet převodovka od Audi,ale první modely DSG byli konstruovány pouze a jen pro příčné uložení motoru,což Audi má jen u minum modelů,do podél.uložených motorů psali že má Audi problém jí udělat plně funkční...tudíš tehdy bylo napsáno že se tento krok opozdí tak o min.2.roky....a aby ta která byla už hotová a plně funkční nezůstala ladem,tak jí Audi připustila pro ostaní koncern.modely.

Vloženo

Dnes ráno za studena nějak zahaprovala DSG :huh: .....Volal mi dopol. ten řidič že vyjížděl z garáže a při zařazení zpátečky auto jen poškubávalo a nechtělo couvat(při přidávání plynu se jen to škubání zesilovalo!!!)..jakmile zařadil D,tak auto normál jelo,ale na R jen škubání a auto se ani nepohlo....Jel s tim pak s té garáže asi 20km a po té když to zkusil,tak R normálně fungovalo jako by se nic nestalo ;) .....Ted to auto stálo zas skoro 3h a opět vše o.k.zpátečka maká jak má.....Nesetkal jste se s tim někdo???..vůbec mě nenapadá co to mohlo být.

Vloženo

Možná by to mohlo být voličem režimu převodovky nebo řídící jednotka?

BTW karlos3 - asi pře třemi týdny jsem ti posílal SZ, předmětem bylo to, jestli máš auta s dsg osazeny ecoboxem od ur tuning a jaké máš zkušenosti

  • o 4 týdny později...
Vloženo

Pánové po hodině a půl prolézání tohoto fóra musím konstatovat, že moje 1.9 77kw DSG, 2005, 125tkm také nemá setrvák úplně v pořádku. Zatím slyším rezonance při studeném motoru, druhý rychlostní stupeň, jízda bez sešlápnutého plynu (např. na parkovišti).

Oprava za cenu 20-30 tisíc fakt není málo. Proto se vás zkušených ptám, je to v zásadě předzvěstí jiného velkého problému, anebo můžu být relativně v klidu a věc řešit až časem?

Přiznám se, trochu mě to děsí...

Vloženo

Tak jak jsem tady řešil to cvakani,se ted v uterý chystam na výměnu dsg převodovky.Setrvák a mechatronika už je venku,ale nic nepomohlo a cvaka si to vesele dál.Moc se jim do toho sice nechtelo,ale nakonec s tim jeli do MB a tam to uznali jako zavadu,nebo vlastně to prý posilali jestě do Německa na posouzeni.Cela tato "procedura"trvala skoro 3 měsíce během kterých mi skončila záruka.A navíc zjistili, že jeden nejmenovany servis v Praze při 60000 servisní prohlídce nevymenil olej v převodovce.

Vloženo

Díky za odpověď. Rozhodl jsem se věc nakonec řešit co nejrychleji.

Rád bych se ještě zeptal - dají se rozeznat různá stádia problému se setrvákem? Třeba teď jak je teplo prakticky žádné zvuky nepozoruji... snad jen velmi jemně.

Vloženo

Já když bylo teplo-motor zahřátý taky nic nepozoroval.Pouze ráno chviličku když jsem nastartoval.ujel 2 km a klid a taky jsem to raději řešil výměnou,i když v tom stadiu by to určitě ještě vydrželo

Vloženo
Tak jak jsem tady řešil to cvakani,se ted v uterý chystam na výměnu dsg převodovky.Setrvák a mechatronika už je venku,ale nic nepomohlo a cvaka si to vesele dál.Moc se jim do toho sice nechtelo,ale nakonec s tim jeli do MB a tam to uznali jako zavadu,nebo vlastně to prý posilali jestě do Německa na posouzeni.Cela tato "procedura"trvala skoro 3 měsíce během kterých mi skončila záruka.A navíc zjistili, že jeden nejmenovany servis v Praze při 60000 servisní prohlídce nevymenil olej v převodovce.

Dej sem jméno toho servisu, od toho tohle fórum je, a ne, že se tu bude psát "nejmenovaný" atd...

Nebo aspoň konkrétní indicie, pokud se ti nechce psát jméno...

Vloženo

Cosby a zkoušels tu součástku sehnat třeba i levněji než za oněch 25. tisíc? Chci rozhodit sítě na Dieselfóru a po různu se poptat. Pokud to ale nemá smysl, tak bych se nerad zbytečně namáhal...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...