P2M Vloženo 11. Květen 2009 Sdílet Vloženo 11. Květen 2009 Souhlas a Karlosem.Jinak žádné nastavení spojek ti nepomůže.Spojka je trvale seplá samozřejmě a proč couvne v kopci je jasné,je to tíhou vozu.Auto při stání má volnoběžnou dávku paliva a pokud nepřidáš,tak ti prostě couvne.Passaty s DSG to mají vyřešené funkcí autohold-automatická ruční brzda Tohle mám v OII taky vyřešený tím hill assistem a necouvne si, resp po 2s jo, ale to už dávno jedem Při "P" se to ale vždycky posune tak o 5cm cca, je to o zvyku a počítat s tím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Speeder Vloženo 11. Květen 2009 Sdílet Vloženo 11. Květen 2009 páni, nemáte niekto foto trojramenného multifunkčného volantu s ovládaním DSG? nejak to neviem nájsť asi blbo hľadám Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Michal K. Vloženo 11. Květen 2009 Sdílet Vloženo 11. Květen 2009 (editace) Jestli myslis tohle , tak mam nebo tady: Editováno: 11. Květen 2009, autor: Michal K. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Speeder Vloženo 11. Květen 2009 Sdílet Vloženo 11. Květen 2009 (editace) super, dík viacmenej mi išlo o to ovládanie DSG, trojramenný volant viem ako vyzerá. ešte keby bola foto zospodu, ale aj na tomto to je vidno... ...aha je to vidno, na tom odkaze som to nejak prehliadol Editováno: 11. Květen 2009, autor: Speeder Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Speeder Vloženo 11. Květen 2009 Sdílet Vloženo 11. Květen 2009 (editace) Editováno: 11. Květen 2009, autor: Speeder Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RemyZero Vloženo 11. Květen 2009 Sdílet Vloženo 11. Květen 2009 na co je u DSG lamela a ložisko???Moc toho naštudováno o DSG nemáš.Setrvák je přišroubován napevno a lamely jsou u 6 gang DSG v olej.lázni v převodovce a pochybuji,že ti nějaký mecho bude jen tak rozdělávat DSG a měnit lamely. Zdravim...chtěl jsem se zeptat, jak náročná je výměna setrváku...co všechno se musí vymontovat při výměně.. Ještě bych se chtěl zeptat, jestli někdo nevíte o levném novém originálním sterváku, kde se prodává nejlevněji. Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Brumla Vloženo 13. Květen 2009 Sdílet Vloženo 13. Květen 2009 Mimochodem: dost dobrý a názorný popis funkce DSG je tady Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RemyZero Vloženo 16. Květen 2009 Sdílet Vloženo 16. Květen 2009 na co je u DSG lamela a ložisko???Moc toho naštudováno o DSG nemáš.Setrvák je přišroubován napevno a lamely jsou u 6 gang DSG v olej.lázni v převodovce a pochybuji,že ti nějaký mecho bude jen tak rozdělávat DSG a měnit lamely. Zdravim...ještě by mi zajímala taková maličkot...Setrvák jsem sehnal za 8000,-Kč a tedka bych to chtěl dát nějakýmu chmátkovy tady v okolí, který by to vyměnil. Tak jsem se ještě chtěl zeptat, jestli se při výměně setrvačníku musí také vypustit olej z převodovky DSG. Díky moc za radu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Prochaine Vloženo 17. Květen 2009 Sdílet Vloženo 17. Květen 2009 Jestli myslis tohle , tak mam nebo tady: Dá se použít na MR2007? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dix1 Vloženo 19. Květen 2009 Sdílet Vloženo 19. Květen 2009 Poradíte mu někdo ? http://garaz.autorevue.cz/viewtopic.php?f=...acb5ca8e7d767b2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
svatko Vloženo 6. Červen 2009 Sdílet Vloženo 6. Červen 2009 Dá se použít na MR2007? http://forum.skodahome.cz/index.php?showto...50&start=50 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RemyZero Vloženo 6. Červen 2009 Sdílet Vloženo 6. Červen 2009 Zdravim všechny z fora... Setrvák už pomalu klepe na dveře a tak bych ho potřeboval vyměnit. Mám převodovku DSG a tak by mi zajímalo co všechno se tam musí měnit. Jestli stačí zakoupit jenom samotný setrvák a co mi hodně zajímá, jestli se musí při výměně vypustit olej z převodovky DSG. Díky moc za radu a jestli jste to někdo dělal, tak na jakou cenu to tak všechno přijde, jak v autorizovaném servisu, tak u nějakého soukromníka. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sector Vloženo 6. Červen 2009 Sdílet Vloženo 6. Červen 2009 Zdravim, ja sa v podstate pripajam k otazke, kedze to skor ci neskor caka aj mna. RemyZero, este by ma zaujimalo: - mohol by si prosim detailnejsie opisat priznaky "klopania na dvere" - kolko km mas najazdenych Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RemyZero Vloženo 7. Červen 2009 Sdílet Vloženo 7. Červen 2009 Zdravim, ja sa v podstate pripajam k otazke, kedze to skor ci neskor caka aj mna.RemyZero, este by ma zaujimalo: - mohol by si prosim detailnejsie opisat priznaky "klopania na dvere" - kolko km mas najazdenych Zdravim... mam nalítáno 103 tisíc km a ty příznaky jsou takové, že když nastartuji studené auto, tak po chvilce na volnoběh to začne klepat, jako kdyby drnčel nějaký plech pod autem a potom při jízdě, když je se motor podtáčí při určité rychlosti, tak to vydává takové drnčivé zvuky, to se špatně popisuje, ale určitě to musí být setrvák, protože skoro každý ten setrvák kolem 100 tisíc km vyměňuje... To prostě byla chyba, že začli dělat ten dvouhmotový setrvák, teďka už se zase vrátili k jednohmotovému ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RemyZero Vloženo 7. Červen 2009 Sdílet Vloženo 7. Červen 2009 Zdravim všechny z fora...Setrvák už pomalu klepe na dveře a tak bych ho potřeboval vyměnit. Mám převodovku DSG a tak by mi zajímalo co všechno se tam musí měnit. Jestli stačí zakoupit jenom samotný setrvák a co mi hodně zajímá, jestli se musí při výměně vypustit olej z převodovky DSG. Díky moc za radu a jestli jste to někdo dělal, tak na jakou cenu to tak všechno přijde, jak v autorizovaném servisu, tak u nějakého soukromníka. To tu opravdu není někdo, kdo s tím má zkušenost nebo kdo si to nechal vyměňovat?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P2M Vloženo 8. Červen 2009 Sdílet Vloženo 8. Červen 2009 Poruchy/ Závady a vyvěšený téma Garnyho, on to dělal, mám pocit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RichardD Vloženo 1. Červenec 2009 Sdílet Vloženo 1. Červenec 2009 (editace) Vím že se to tu řešilo, ale jde mi o Launch Control. Zkoušel jsem ho s vypnutým ASR v režimu S a nic.. motor se sešlápnutou brzdou nešel do otáček Mám O2 2.0 TDI DSG rv.05 V manuálu jsem o launch controlu nic nenašel, je tedy možné že to neumí? Dále bych se chtěl zeptat na spotřebu která je v průměru 6,8L/100 a to na to nikterak nešlapu. Nemělo by to být kolem 5-6? Editováno: 2. Červenec 2009, autor: RichardD Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Prochaine Vloženo 13. Červenec 2009 Sdílet Vloženo 13. Červenec 2009 Také jsem zkoušel Launch Control a nic :-( Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milos_s Vloženo 13. Červenec 2009 Sdílet Vloženo 13. Červenec 2009 Vím že se to tu řešilo, ale jde mi o Launch Control. Zkoušel jsem ho s vypnutým ASR v režimu S a nic.. motor se sešlápnutou brzdou nešel do otáček Mám O2 2.0 TDI DSG rv.05V manuálu jsem o launch controlu nic nenašel, je tedy možné že to neumí? Vypadá to, že funkci zrušili. Nefunguje mi ani u FL benzínu 1.8 TSI se 7 stupňovou DSG. Pokud držím brzdu a přidám plyn, motor se začne dusit... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
omicron Vloženo 13. Červenec 2009 Autor Sdílet Vloženo 13. Červenec 2009 Vypadá to, že funkci zrušili.Nefunguje mi ani u FL benzínu 1.8 TSI se 7 stupňovou DSG. Pokud držím brzdu a přidám plyn, motor se začne dusit... Jo, jo, ani u me nove L&K MR2010 (1.8TSI) to myslim jiz nejde, ac u predchozi MR2006 (TDI 1.9) to slo. Evidentne to zrusili, jako nedulezitou funkci pro bezneho uzivatele , ac to je jiste jen otazka nastaveni ridiciho firmware DSG... Ted me ale napada to, ze jsem to u te nove MR2010 asi nezkousel v rezimu "S", ve kterem to na MR2006 fungovalo, zkusim znovu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kully Vloženo 13. Červenec 2009 Sdílet Vloženo 13. Červenec 2009 K aktivovani funkce (co jsem cetl - vyzkouseno nemam) se musi vypnout ESP (dlouhym podrzenim tlacitka ASR), zvolit rezim S a pak by to snad melo jit ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wrc5 Vloženo 13. Červenec 2009 Sdílet Vloženo 13. Červenec 2009 Mna by skor zaujmalo ci by sa nejako nedala urobit taka funkcia pre DSG ktora by fungovala podobne ako hill holder ale aj na rovine ked stojis na krizovatke. pouziva to mercedes a funguje to asi tak ze zastanes na krizovatke mas D a ked silnejsie zosliapnes brzdovy pedal tak auto vie ze sa nema posuvat ale stat a stoji az kym nedas plyn. Funguje to uzasne a nemusis stat na brzde, ani davat N a auto pekne stoji. Myslite ze by sa to dalo nejako vymysliet??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RichardD Vloženo 14. Červenec 2009 Sdílet Vloženo 14. Červenec 2009 K aktivovani funkce (co jsem cetl - vyzkouseno nemam) se musi vypnout ESP (dlouhym podrzenim tlacitka ASR), zvolit rezim S a pak by to snad melo jit ... Dlouze podrzet ASR tlacitko? Tak to by me nenapadlo Dneska zkusim. Jinak cetl jsem o tom ze by ESP melo byt vypnute ale nejak nerozumim tomu proc. U ASR je to jasne, ale proc ESP? Vite nekdo? Jak dnes pojedu z prace tak to zkusim a pak sem dam vedet Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
omicron Vloženo 14. Červenec 2009 Autor Sdílet Vloženo 14. Červenec 2009 K aktivovani funkce (co jsem cetl - vyzkouseno nemam) se musi vypnout ESP (dlouhym podrzenim tlacitka ASR), zvolit rezim S a pak by to snad melo jit ... To ze se musi vypnout ESP je samozrejme, uz se tu o tom napsalo dost. DSG musi byt v rezimu S. LC ale uz u novych DSG neni aktivovan... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RichardD Vloženo 14. Červenec 2009 Sdílet Vloženo 14. Červenec 2009 To ze se musi vypnout ESP je samozrejme, uz se tu o tom napsalo dost. DSG musi byt v rezimu S. LC ale uz u novych DSG neni aktivovan... Otazka je co je nove DSG? Ja mam O2 rv 2005. OD kterého roku to tedy již nejde? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.