Přejít na obsah

Převodovka DSG


omicron

Doporučené příspěvky

Jakou máte spotřebu s DSG?

Zajimave, i ja mam dlouhodobe kolem 6 l/100 km.

Mel jsem koncem srpna dlouhou cestu na jih Evropy, cca 3.000 km, po dalnicich (asi 2/3 cesty) trvale kolem 150-170 km/h, hory / kopce, zacpy, velke horko, klima na plne pecky, spotreba 5.9 / 100 km - a je to pocitana skutecna spotreba.

To jsem od ni ani necekal, a tak se jasne ukazuje tvrzeni BorgWarnera a VW, ze tato prevodovka by jako prvni plnohodnotny automat mela mit diky sve pokrokove konstrukci, inteligenci a minim. ztratach i nizsi spotrebu, nez s rucne razenou prevodovkou.

Jiz bych nemenil, ackoliv jsem si jiz nyni jist, ze me dalsi auto bude zcela jiste nejaky hybrid (bude mit DSG ?) :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
  • o 1 měsíc později...
...Mam 1.9 TDI DSG načipovanou a jsem "maximálně" spokojený...

...Někdo se tu zmiňoval o DSG a čipnutí, takže kdo má 77 KW tak určitě to nechte načipovat je to o něčem jiným.... M.

Ano, ja me to chipnuti zajima, mnel tak od Kerschera chiplou O1, a byl jsem maxim, spokojen, auto u dalsiho majitele "leta" do dnes s cca 300 kkm (!), bez problemu...

Me ale hlavne zajimaji aspekty chipnuti u TDI, kde je DSG, nebot je potreba RJ motoru urcite sladit i s RJ DSG, uz kvuli zvyseni tocaku, jinemu casovani razeni atd.. Kdo Ti to delal, jake dal zaruky, a jak to mas hodne zvedle ? Co k tomu mimoch. oni sami rikali, jake meli zkusenosti ? Za kolik ?

A není převodovka DSG stejná pro 1,9 i 2,0 ??? Pakliže je, tak když chipneš 1,9 na podobné nebo trošičku vyšší hodnoty jako má 2,0, tak tím nemůžeš nic zkazit :-) Myslím, že v této kombinaci se opravdu vyplatí koupit 1,9 a chipovat. Kdyby měla 1,9 s manuálem stejnou převodovku jako 2,0 bylo by to taky tak. Jenže 1,9 s manuálem, jak víme, tak trpí na spojku a chipovat se musí s velkým rozmyslem a pak nejezdit jak Niki Lauda, ale výkon využívat spíš až na 4., 5. stupeň....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no já se ted svezl s dieslovým RS a je to neskutečnej nátěr. hlavně ten rozjezd, to auto vystřelí jako z praku. Myslel jsem, že ten výkon bude znát hlavně na 4 a 5, ale ne, bylo to znát hlavně při rozjezdu, absolutně žádnej turbo kopanec pod hranicí 2 tis otáček, 2 tisíce tam byly prostě hned. Po téhle zkušenosti jsem trochu smutnej, protože když jsem si pak sednul do svýho auta, tak jsem myslel, že jedu s valníkem a ještě se zataženou brzdou. na těch rozjezdech je to znát neskutečně.

Bavil jsem právě o chipování se servisákem, a ten říkal, že jeho otec si 1,9 nechal chipnout od cimbu a bez problému najeto přes 100 tis, stejně tak všichni zákazníci, kterým to zařozovali (myslím prodejce). Turba prý bud odcházejí nebo ne, nezávisle na chipu. Prý podle toho, kde jsou vyráběný (nebrat made in Rumunsko). Jedinej problém byl u 4x4 s Haldexem, kde to nezvládl ten haldex, ale ten chlap s tím prý jezdí jako prase.... Spojky u 1,9 byly prý problematický v prvních seriích, nyní už to prý ta spojka bez problému zvládne.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

a duvod vyuzivani vykonu na 4 a 5 stupen? kdyz na tyhle prevody je ta spojka naopak nejvic namahana? alespon tak mi to bylo řečeno v servisu

asi se pletu, ale myslel jsem, že spojka se nejvíc namáhá při rozjezdech a při rychlých rozjezdech, kdy to spuštění spojky je pedál plynu okamžitě na podlaze... prostě jsem myslel, když už spojka přenáší stálý točivý moment, není už tak namáhána... třeba je to ale blbost. Tys měl holt smůlu na spojku ze špatný serie, proto ted když slyšíš chip, tak se ti vybaví okamžitě spojka a naskočí husí kůže.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nene, me nic nenaskakuje, ale vem si to, ze na jednicku ma ta spojka uplne nejmensi odpor, kterej musi prekonat. proto je daleko namahanejsi na nejtezsi prevodovy stupne(ne pri staly jizde, ale asi pri prerazeni). proto me to zacalo klouzat nejdriv na ctyrku, pak na petku a pak i na trojku. porad jsem zil v tom, ze tomu nesmim nakladat na jedicku a dvojku, ale pak me vyvedli z omylu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Máš pravdu, přemýšlel jse,m o tom a je to tak. Je to jako když jedeš na kole na lehkej převod, tak řetez příliš nenemáháš, ale jakmile hodíš těžkej převod a opřeš se do pedálů, tak vyvineš tah jako kráva.... takže když to lechtáš na pětku a nevyužíváš maximální zátah, tak je spojka ok, ale když sešlápnej plnej plyn v nízkých otáčkách, je to na spojku nápor jako bejk, v tu chvíli je na ní vyvíjená největší síla, nebo takj nějak. (nejsem fyzik a neznám správnou terminologii). Já už jsem na chipu domluvený s Reeshou. Umí udělat pěkný plochý grafy a znatelně zvětšit spektrum otáček max.kroutícího momentu, čímž právě tolik netrpí spojka a převodovka.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Bavil jsem právě o chipování se servisákem, a ten říkal, že jeho otec si 1,9 nechal chipnout od cimbu a bez problému najeto přes 100 tis, stejně tak všichni zákazníci, kterým to zařozovali (myslím prodejce). Turba prý bud odcházejí nebo ne, nezávisle na chipu. Prý podle toho, kde jsou vyráběný (nebrat made in Rumunsko). Jedinej problém byl u 4x4 s Haldexem, kde to nezvládl ten haldex, ale ten chlap s tím prý jezdí jako prase.... Spojky u 1,9 byly prý problematický v prvních seriích, nyní už to prý ta spojka bez problému zvládne.

a bavili jste se i o čipování motorů v kombinaci s DSG? Protože o tom se bavíme ;)

Editováno: , autor: Martin IV.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ZDAREC PÁNOVÉ, KOUKÁM DOCELA FAJN DISKUZE,

JÁ JEZDÍM V OCTII 2.0TDI, DSG

DSG JE PODLE MĚ HODNĚ SOLIDNÍ, CO SE TÝČE POROVNÁNÍ S OSTATNÍMA PŘEVODOVKAMA TAK DSG JE PODLE MĚ NA HODNĚ VYSOKÉ ÚROVNI S POROVNÁNÍM KONKURENCE, MĚL JSEM MOŽNOST ŘÍDIT PÁR AMERICKEJCH AUTOMATŮ..A TO JSOU STRAŠNÝ VĚCI...NEMÁŠ MOŽNOST SEKVENCE ..JENOM NĚJAKÝ 1..2..D....

MĚL JSEM JEDNOU MOŽNOST ŘÍDIT AUDI A6 S MULTITRONIKEM...VYPADÁ PŘESNĚ JAKO DSG...ALE JE VELKEJ ROZDÍL VEVNITŘ,KDYŽ JSEM TO ROZJEL NAPLNO,TAK NA JEDNIČKU(2,5 TDI) VYSTARTOVALO DO 4 TISÍC....A POTOM UŽ JEN STŘÍDÁNÍ STUPŇŮ...ALE PŘI KONSTANTNÍCH OTÁČKÁCH...NEMOHL JSEM TOMU UVĚŘIT,NOHA NA PLYNU...POŘÁD 4tis....a valila...

DSG JE SKVĚLÁ HLAVNĚ PROTOŽE V ŽIVOTĚ S MANUÁLEM NEMŮŽEŠ TAK RYCHLE ZAŘADIT...KÁMOŠ MÁ 2.0 SUBARU IMPREZA(LOOK WRXSTI)ALE BEZ TURBA(100KW),MÁ TAM I KRÁTKÝ ŘAZENÍ...DÁVALI JSME RACE NA MIMONÍCH....A TOHO KLUKA OCTII TOTÁLNĚ ROZTRHALA A TO JEN NA ZAŘAZENÉ D,

CO SE TÝČE ROZJEZDU S VYPNUTÝM ESP ZAŘAZENO S,NOHA NA BRZDĚ PLNÝ PLYN A NÁHLE PUSTIT...UVIDÍM,CO TO UDĚLÁ...JEŠTĚ JSEM NEZKOUŠEL...AEL MYSLÍM,ŽE SPOJCE TO ZROVNA NEPOMŮŽE,

JEDINÉ CO MĚ NĚKDY MRZÍ, ŽE S MANUÁLEM JE ČLOVĚK NĚKDY JAKO V ZÁVODNÍM AUTĚ,PODŘAZENÍ S MEZIPLYNEM,A VÍC TO PROCÍTÍŠ...ALE JE FAKT,ŽE KDYŽ SI NA SEKVENCI PODŘDÍŠ BĚHEM SEKUNDY O TŘI STUPNĚ...TAK TO NA MANUÁLU V ŽIVOTĚ NEUDĚLÁŠ....

CO SE TÝČE SPOTŘEBY..JEZDÍM OSTŘE A NAVÍC PO MĚSTĚ......TAK SE DÁ UDĚLAT SPOTŘEBA I NĚCO MÁLO POD 10....ALE KDYŽ SE VYJEDE VEN PŘI KONSTANTNÍCH 140 TAK MYSLÍM,ŽE 6 NENÍ PROBLÉM, HODNĚ TO ZÁLEŽÍ NA TOM CO DO AUTA NALIJETE...PÁRKRÁT JSEM NADIVOKO VZAL DIESEL KVŮLI CENĚ OD NĚJAKÝHO PAPOILU,EUROOILU..NEBOTAK...A V ŽIVOTĚ NE ZNOVA,JE TO HLUČNÝ,PŘI STEJNÝ RYCHLOSTI SI TO VEZME TAK O LITR NAVÍC....

NORMÁLNĚ TANKUJU SHELL DIESEL EXTRA,TO JE MYSLÍM V POHODĚ A KDYŽ SE OBČAS POŠTĚSTÍ TAK I SHELL VPOWER....ONEHDÁ JSEM DAL PLNOU, ČTVRT NÁDRŽE TO NEBYLO ZNÁT...ALE POTOM NASTALA HRUBÁ JÍZDA...MUSEL JSEM SE SMÁT JAK TO AUTO PARÁDNĚ JELO....

DO BUDOUCNA BYCH CHTĚL MOŽNÁ CHIPNOUT POMOCÍ TZV PŘEDJEDNOTKY...KTEROU NAPOJÍTE MEZI MOTOR A ŘÍDÍCÍ JEDNOTKU,VÝHODOU JE,ŽE JI KDYKOLI JEN POMOCÍ KABELU MŮŽETE NAMONTOVAT O ODMONTOVAT...ALE NEVÍM JAK SE TO CHOVÁ S POROVNÁNÍ S OSTATNÍMI....PROBLÉM BUDE ASI S NALADĚNÍ JIŽ PRODISKUTAVANÉHO SOFTWARU U DSG....SLYŠEL JSEM ŽE NĚMECKEJ ISY-POWER(TUŠÍM ISY-POWER.COM ČI .DE) NENÍ ŠPATNEJ...NAVÝŠENÍ VÝKONU O 30/40 KONÍ A 100NM MI PŘIJDE DOBRÁ PALBA....ALE NEVÍM JAK PŘESNĚ TO FUNGUJE,JESTLI TO NEMÁ NĚJAKOU PRODLEVU A TAK...POKUD MÁTE NĚKDO ZKUŠENOST

http://isy-power.com/tuning-kits_info.php?id=764 TADYHLE JSEM TO NAŠEL,ČAUEC

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...