Přejít na obsah

Převodovka DSG


omicron

Doporučené příspěvky

O DSG už je napsáno hodně, ale pořád mám ještě jednu otázku. :help:

Jak je na tom DSG a údržbou, jáké tam jsou sevisní intervali. jak bude velká finanční zátěž když se něco porouchá na DSG, Mění se jen olej a nebo ještě něco? Mění se spojka či nikoli a když ano kolik stojí??.....

Nejsem znalec na automaty, tak prosím o radu.

Chci koupit r.2006 2.0TDI DSG

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

O DSG už je napsáno hodně, ale pořád mám ještě jednu otázku. :help:

Jak je na tom DSG a údržbou, jáké tam jsou sevisní intervali. jak bude velká finanční zátěž když se něco porouchá na DSG, Mění se jen olej a nebo ještě něco? Mění se spojka či nikoli a když ano kolik stojí??.....

Nejsem znalec na automaty, tak prosím o radu.

Chci koupit r.2006 2.0TDI DSG

Servisni interval(y) jsou 60 tis. - nedavno jsem to absolvoval, je to kolem 6 tis. Kc vc. DPH a prace (jak pise P2M), meni se olej + nejake drobnosti, zadne spojky.

Jinak DSG je planovana s vyjimkou vymeny oleje jako bezudrzbova, tzn. zadne planovane vymeny nejakych komponentu...

Finanční zátěž při poruše DSG Ti jistě sdělí v autor. servise.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

po 60tkm výměna oleje, cena prý okolo 6.000,- Kč

Spojka se snad nemění, v podstatě by se vzhledem k nemožnosti zásahu člověka do povolování pedálu spojky neměla moc opotřebovat, ne?

Tak to jsi mě celkem příjemě překvapil.Čekal jsem že třeba cca ve 120tkm bude třeba dát novou spojku.A ono nic :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Máte někdo s DSG už najeto třeba 200.000km nebo tak podobně?Zajímala by mě spolehlivost.

Přemejšlim totiž až ted budu na jaře obměnovat 3x Oct.II takže bych s toho vzal dvě co mi jezděj po Praze s DSG a právě že mi auta jezděj kolem 100.000km za rok tak by mě zajímalo jestli na něco netrpěj,jako závady atd.

Vím totiž od lidí co měli Passaty 1.9TDI 96kw jako já dříve,ale s Tiptronikem že po 100.000km s tim měli docela potíže,ne každej,ale případy tak tři znám.Co si pamatuji tak ten jeden měl problém s voličem,oprava ho stála 26.000kč,pak přestávala řadit,demontáž,převodovka odeslána do opravy=to stálo skoro 40.000kč apod.což neni zrovna milý.

Odkdy se do Oct.II bude montovat ta 7.st.DSG jako u VW? ta prý už má jen olejovovou nápln 1.7L takže nižší provoz.náklady a prý s touto 7.stupňovou je spotřeba o 0,4L nižší než s 5.st.manuálem (testováno u 1.9TDi 77kw).A bude prej jen max.u 1.9TDi 77kw protože je stavěná na max.250Nm.To jsem četl ve Světě motorů,ale nepsali tam odkdy jí bude mít i Škodovka.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Problémy s automaty jsou proto,že každý sere na jejich udržbu-povětšinou.Mnoho lidí ani neví,že se tam mění olej,ten kto to ví,tak třebas neví,že Tiptroniky stejně jako DSG mají filtr,který je potřeba také měnit.Jinak znám Tiptroniky,co mají 300 a více tisíc a bez poruch.O DSG vím zatím o jedné se 156000 a bez problému.Jinak obrázek jen informativní

post-128-1200085969_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Problémy s automaty jsou proto,že každý sere na jejich udržbu-povětšinou.Mnoho lidí ani neví,že se tam mění olej,ten kto to ví,tak třebas neví,že Tiptroniky stejně jako DSG mají filtr,který je potřeba také měnit.Jinak znám Tiptroniky,co mají 300 a více tisíc a bez poruch.O DSG vím zatím o jedné se 156000 a bez problému.Jinak obrázek jen informativní

A co ty spojky u DSG?myslím tím výdrž?

Já jsem spojku u manuálu dělal jen jednou za svůj život a to u jednoho Passatu kterej mi jezdil vyloženě jen po Praze a okolí a to ve 350.000km protože už špatně vystavovala a řazení šlo blbě,jinak u ostatních aut jsem s ní nikdy problém neměl,tak by mě zajímalo jak je tomu u DSG.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Měl jsem auto v týdnu na servisní prohlídce - najeto 55.000 km, takže se měnil olej v motoru i v DSG a další drobnosti kolem - mám prý počítat dohromady s 13.000 Kč.

to je teda síla. Pro mně je to taky důvod, proč do značkovýho od skončení záruky nejezdím. Jezdím ke známýmu, kde zaplatím za výměnu oleje s filtrem tak do 2 000,-Kč. S dokladem a vč. DPH. Ale sorry, tohle s DSG opravdu nesouvisí.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

a v origo stojí kolik? 5tis? 6tis? mě čeká výměna rozvodů, to bude asi víc, ale kdybych kupoval ojetý auto, tak pro mě bude mít v servisce větší význam razítko autorizovanýho servisu než kohokoliv jinýho. a provozní náklady DSG jsou koukám o dost vyšší...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vím totiž od lidí co měli Passaty 1.9TDI 96kw jako já dříve,ale s Tiptronikem že po 100.000km s tim měli docela potíže

Jak asi ze zdejsi diskuze ci onjinud vis, ze DSG ma zcela jiny technicky zaklad a princip nez HDM (ten Tiptronic), takze asi tezko srovnavat, ze ? Zvlaste na spolehlivosti a zivotnosti...

Odkdy se do Oct.II bude montovat ta 7.st.DSG jako u VW? ta prý už má jen olejovovou nápln 1.7L takže nižší provoz.náklady a prý s touto 7.stupňovou je spotřeba o 0,4L nižší než s 5.st.manuálem (testováno u 1.9TDi 77kw).A bude prej jen max.u 1.9TDi 77kw protože je stavěná na max.250Nm.To jsem četl ve Světě motorů,ale nepsali tam odkdy jí bude mít i Škodovka.

To je trosku jinak, nova 7DSG prave jiz olejovou (vymennou) napln nema, ale je sucha (DRY)...

Takze zcela "bezudrzbova", alespon z hlediska provoznich nakladu zakaznika.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A víš, že u 1.9 TDI jsou posunuté intervaly pro výměnu rozvodů na 150.000 km?

ne nevim a i kdyby, tak si je nechám vyměnit už teď klidně z preventivních důvodů. mám auto z tý první serie co se vyráběla, tak nebudu riskovat, navíc MR05 se to prodloužení stejně určitě netýká

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ne nevim a i kdyby, tak si je nechám vyměnit už teď klidně z preventivních důvodů. mám auto z tý první serie co se vyráběla, tak nebudu riskovat, navíc MR05 se to prodloužení stejně určitě netýká

no jasně, že jo ! Apropo, jak je na jihu ? Tady je to teda síla, už dva měsíce jsem neviděl sluníčko a dneska mlha, že by se dala krájet. Včera jsem byl v Chemnitz a tam bylo pěkně a krom toho úžasný slevy na hadry. :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Motory BXE a starší po 120.000km rozvody a od kódu BLS po 150.000km.

Já teda jezdim do autor.servisu ale tak nějak neofiko,známej mechanik udělá bokem+účty za materiál(stejně si většinu originál dílu nosim vlastní)a práci mu platim mimo,ale je levnej a hlavně hodně dobrej a pochopitelně z razítkem a záznamem v PC-tj.to nejmenší.Akorát na garanci jezdim ofiko přes příjem oprav.

Editováno: , autor: karlos3
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no jasně, že jo ! Apropo, jak je na jihu ? Tady je to teda síla, už dva měsíce jsem neviděl sluníčko a dneska mlha, že by se dala krájet. Včera jsem byl v Chemnitz a tam bylo pěkně a krom toho úžasný slevy na hadry. :)

tady začalo jaro :)

jinak na hadry jezdim do Parndorfu k Vídni ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To je trosku jinak, nova 7DSG prave jiz olejovou (vymennou) napln nema, ale je sucha (DRY)...

Takze zcela "bezudrzbova", alespon z hlediska provoznich nakladu zakaznika.

až na to že má jen 250 Nm, takže jen pro sérii 1.9, chip se nekoná,

jinak souhlas s Cosbym, s DSG se jezdí příjemně, předpokládám, že to má Cosby s 2.0 TDI, se kterým je to příjemnější než s 1.9 TDI, tam se chová DSG trochu hůře

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

až na to že má jen 250 Nm, takže jen pro sérii 1.9, chip se nekoná

Ano, tyto informace prosakly, nicmene zahranicni motorservery se domnivaji, ze se jedna o nejakou chybu v tiskove zprave VW (kterou vsichni tupe bez premysleni zopakovali), a ze to tak nebude, uz kvuli cileni nove 7DSG do modelu Passat a Auti TT se silnymi motory s velkym tocivym momentem. Takto by na tom bylo o 100 NM hure nez stavajici 6DSG.

jinak souhlas s Cosbym, s DSG se jezdí příjemně, předpokládám, že to má Cosby s 2.0 TDI, se kterým je to příjemnější než s 1.9 TDI, tam se chová DSG trochu hůře

Nějaká osobní zkušenost ? Ty jí ve Svém autě máš ?

V čem a jak hůře, můžeš prosím jasně popsat Tvé závěry ;) ?

Editováno: , autor: omicron
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

měl jsem možnost se povozit s obojím, prostě s tím 2.0TDI spolupracovala super a řekl bych jakoby hladčeji než s 1,9TDI, tím nechci říct, že by to bylo s 1,9 špatné, funguje super, ale při přechodu do 2,0 je znát rozdíl v řazení, připadne mi lehčí a plynulejší, prostě její charakteristika je asi nastavená pro 2,0 jinak

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

měl jsem možnost se povozit s obojím, prostě s tím 2.0TDI spolupracovala super a řekl bych jakoby hladčeji než s 1,9TDI, tím nechci říct, že by to bylo s 1,9 špatné, funguje super, ale při přechodu do 2,0 je znát rozdíl v řazení, připadne mi lehčí a plynulejší, prostě její charakteristika je asi nastavená pro 2,0 jinak

Zajimave.

Mam na sve 1.9 TDi najezdeno cca 70 kkm. A DSG s 1.9 TDI slape take super :-)

Predtim jsem jezdil s O2 2.0TDI DSG a Touranem 2.0TDI DSG - najezdil par stovek km, a nakonec jsem se rozhodoval pro vlastni O2 1.9 TDI, z mnoha duvodu (a rozdil ceny investovat radeji do vybavy). Mj. pro prave prijemnejsi motor 1.9. - mimoch. o 2.0TDI se toho zde jiz napsalo mnoho, a nejde jen o ten vykon.

A vubec jsem hlavne nikde nepocitoval, ze by nekde DSG slapalo hure ci lepe, proste jen nektery motor je silnejsi, hlucnejsi, a s tim DSG prevodovka nema nic spolecneho.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem Golfíka čipl a trošku vyzkoušel,mám ho teprve druhý den a vcelku jo,jde to.Bohužel i u DSG jsou urřité prodlevy,ale dá se tím jezdit krásně.je potřeba si zvyknout.Jinak je tam odhadem cca 100kw(77 série) a to už s tím autem docela pěkně hýbe.Trošku srovnání s Octávii,přeci jen je to na stejném podvozku atd.

Takže Golf je určitě oproti Octávce lépe odhlučněn,není tam tak výrazný hluk motoru(hodně zde probíraný),tím,že je kratší se lépe ovládá a jede opravdu jako na kolejích a i interiérem je opravdu na tom trošku dále než Octávie.

Výhody Octávky je samozřejmě kufr,u té mojí jsou i lepší brzdy,ale to mlže být dané výrobcem kotoučů a desek.Jinak obě auta mají najeto zhruba stejně,Golf 73000 octa 87000,což je zanedbatelný rozdíl.

Obě auta mají sport podvozek-originál,Octávia je ale více tvrdší a uskakanější,golf i když sedí jak přišitý,je komfortnější.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...