Luke288 Vloženo 21. leden 2007 Sdílet Vloženo 21. leden 2007 nemyslim, jezdim na něj už přes půl roku, možná i dýl a beru ho jenom proto, že má údajně čistící účinky. dopad na výkon to možná má, ale rozhodně ne takovej, o jakým píšeš. to má akorát chip. a vypni si ten CapsLock! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fabka2004 Vloženo 22. leden 2007 Sdílet Vloženo 22. leden 2007 dobry prispevok o DSG a spokojnosti... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miccap Vloženo 22. leden 2007 Sdílet Vloženo 22. leden 2007 standardní paliva vrs paliva s více oktany u benzínu a s aditivy u dieselu testovali v AMrevue a výsledek byl - zrychlení u benzínu lepší, spotřeba o něco nižší, u dieselu prakticky žádný rozdíl. lepší vlastnosti dieselu s aditivy se projeví snad po dlouhodobějším užívání... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
v-i-n-c Vloženo 22. leden 2007 Sdílet Vloženo 22. leden 2007 tak to se mi potom asi zdálo...nebo chudák motor byl trocha zašpuntovanej bordelem,tak ho to protáhlo...snad to nebyl jen placebo efekt Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
juricek Vloženo 1. Únor 2007 Sdílet Vloženo 1. Únor 2007 tak panove, minuly tyden jsem nasel jednu "nedokonalost" DSG - blbe se s ni vyjizdi, kdyz zapadnete ve snehu, protoze to auto nejde "rozhoupat" jako klasicky manual... u DSG zablikaji protiskluzy a finito Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 1. Únor 2007 Sdílet Vloženo 1. Únor 2007 to neni problem DSG, ale vseobecne automatických převodovek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
omicron Vloženo 2. Únor 2007 Autor Sdílet Vloženo 2. Únor 2007 tak panove, minuly tyden jsem nasel jednu "nedokonalost" DSG - blbe se s ni vyjizdi, kdyz zapadnete ve snehu, protoze to auto nejde "rozhoupat" jako klasicky manual... u DSG zablikaji protiskluzy a finito Ale jde, vypnout ESP a prepnout na "sekvencni rezim" rucniho razeni, a s trochou cviku to pujde. Je jasne, ze to neni jako u "kvedlacky", ale da se to, sam jsem to ted resil. Pravdou je, ze je to skutecne obtiznejsi, ale nemuze za to DSG, ale skutecnost, ze je to automat (to uz se zde kontstatovalo) - evidentne to ceka na nejakeho inventora, aby vymyslel pro automaty specialni "houpaci program - asistent" pro vyprosteni ze snehu. Predstavuji si to tak, ze bych si pustil zatim nejaky pekne TV show nebo video, a auto by se zatim vyhoupavalo ze snehu bez me asistence 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Diamant Vloženo 5. Únor 2007 Sdílet Vloženo 5. Únor 2007 No u klasickej prevodovky stačí vyšlapnúť spojku a auto sa pekne vráti. U automatu to ale buď stojí (brzda), alebo sa to plazí vpred. Podľa mňa by stačilo SW ošetriť. Veď u DSG je rozpojiteľná spojka. U konvenčného HDM automatu by to šlo ťažšie. Ozaj, ak sa len trochu uvolní brzda, tak sa aj auto s DSG snaží posúvať vpred? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fabka2004 Vloženo 6. Únor 2007 Sdílet Vloženo 6. Únor 2007 ano Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Diamant Vloženo 8. Únor 2007 Sdílet Vloženo 8. Únor 2007 To je blbé. Veď to sa potom pri státí na križovatke derie tá spojka, nie? Prečo to nevyriešili tak, že kým sa nepustí brzda, tak je spojka rozopnutá a hotovo. Veď na kopcoch by to vedeli ošetriť cez HHC. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 8. Únor 2007 Sdílet Vloženo 8. Únor 2007 ale tohle me taky zajima, jak je to reseny u klasickyho automatu s opotřebením spojky? protože třeba tatíkovo A6 ta zabírá mam pocit pořád. stačí malinko uvolnit brzdu(ne uplně) a auto už má tendenci se rozjíždět, prostě tahá. to jsou spojky k automatům nějaký odolnější? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Diamant Vloženo 8. Únor 2007 Sdílet Vloženo 8. Únor 2007 No u klasického (t.j. hydrodynamického) automatu sa v podstate nič neopotrebováva, lebo tam ten moment prenáša olej. Ono v podstate aj počas radenia sa takto prenáša moment. Takže ojej sa akurát zahrieva. Nato má prevodovka chladič oleja. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 8. Únor 2007 Sdílet Vloženo 8. Únor 2007 takze treba tiptronic nema spojku jako takovou? ted jsem z toho trochu jelen Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Prochaine Vloženo 9. Únor 2007 Sdílet Vloženo 9. Únor 2007 Klasický automat nemá spojku tak, jak jí znáš z manuálu, ale má přávě hydrodynamický měnič mementu - vše funguje (jak je z názvu patrné) na přenášení otáček přes kapalinu (ATF olej) pomocí lopatkových kol a podobně. Stupně se řadí přes planetovou převodovku. Na rozdíl od DSG, kde jsou dvě normální spojky a dvě převodovky (každá 4 stupně (N246 a R135). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 9. Únor 2007 Sdílet Vloženo 9. Únor 2007 takže rozjezd se děje díky přenosu síly přes olej? ty woe, tak je pro mě už vyšší dívčí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Diamant Vloženo 13. Únor 2007 Sdílet Vloženo 13. Únor 2007 Presne tak! Prochaine to napísal celkom presne, tak mi ušetril prácu. Rozdiel medzi DSG a tiptronicom je v tom, že u DSG dochádza pri rozbehu k preklzu na spojke, u Tiptronic-u k treniu v oleji. Samozrejme pri preraďovaní rýchlostí sa u DSG už pripraví ďalšia rýchlosť a samotné "preradenie" vlastne spočíva už len v rozopnutí jednej a pripnutí druhej spojky. Ale ani Toptronic nestráca pri radení ťah, ako je to u manuálu. U tiptronic-u sa sila prenáša skrz menič momentu (v podstate odstredivá turbína). K prekzu na ňom teda dochádza len pri rozdiele otáčok hnacej a poháňanej strany. Teda pri radení alebo pri prudšej akcelerácii. A obvykle sa tento menič momentu na vyšších stupňoch premostí (na ktorých záleží od výrobcu), aby nedochádzalo k stratám a vtedy je už motor spojený s kolesami natvrdo. Prochaine - nemyslel si na klasické 6-stupňové DSG? 2x4 prevody je nejako veľa. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
omicron Vloženo 14. Únor 2007 Autor Sdílet Vloženo 14. Únor 2007 Prochaine - nemyslel si na klasické 6-stupňové DSG? 2x4 prevody je nejako veľa. Tak jak to Prochaine napsal o DSG to je presne - pokud ta otazka mirila tudy. DSG je skutecne principalne "slozena" ze dvou polovin klasicke 6stupnove prevodovky, jedna s lichymi, druha se sudymi stupni, plus neutral a "curyk". Samozrejme doplnena elektrohydraulickym robotickym ustrojim a ridici elektronikou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Prochaine Vloženo 18. Únor 2007 Sdílet Vloženo 18. Únor 2007 Jak jsem popsal, na jedné převodovce jsou rychlosti R-1-3-5 a na druhé 2-4-6 (a možná i ten neutrál). To je celkem 7 nebo 8 rychlostí, z nichž je samozřejmě pouze 6 dopředných. Ale jen tak mezi námi - je to radost s tím jezdit ;-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Diamant Vloženo 20. Únor 2007 Sdílet Vloženo 20. Únor 2007 To, že je zložená v podstate z dvoch prevodoviek, to sedí. Len tých 8 stupňov nie. 7 beriem. Neutrál nie je rýchlostný stupeň. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
juricek Vloženo 20. Únor 2007 Sdílet Vloženo 20. Únor 2007 pekne je DSG popsana (tak, ze jsem to snad i pochopil )v autotipu, posledni cislo 3 (unor 2007)... rozebirali tam VW Touran s 2,0 tdi a DSG po 100 tis km. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
maro-01 Vloženo 28. Únor 2007 Sdílet Vloženo 28. Únor 2007 pridam skusenost, 2.0 Tdi DSG combi 51tis km; spotreba 6.5 dlhodobo pri rozumnej jazde (105/150). vec nie zrovna prevodovky - pri 50tis odisla hadica turba, auto v safe mode a cesta do servisu. DSG ak stojis na brzde sa nesnazi hybat, az ked uvolnis pedal tak s malym opozdenim mozno 1s sa pohne. dost jej trva ked po zastaveni das spatecku "R" tak kym sa zacne hnut dozadu. Inac radi rychlo, preradenie je citit obcas, podstatnejsie za studena. S tou spotrebou mensou u automatu ako u manualu je to zase VW klam; uz skor som sa s tym stretol u Lexusu IS. Uz aj prva verzia 200 z roku 1999 bola uspornejsia s automatom ako manualom. ak by niekto zvazoval kupu a chcel by si to vyskusat nazivo mozem predviezt za pivo, dve, tri. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Diamant Vloženo 28. Únor 2007 Sdílet Vloženo 28. Únor 2007 S tým klamom a spotrebou som to nepochopil. Tvrdíš, že s DSG nie je rovnaká, ale vyššia spotreba ako s manuálom? Alebo ako? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oct Vloženo 28. Únor 2007 Sdílet Vloženo 28. Únor 2007 pekne je DSG popsana (tak, ze jsem to snad i pochopil )v autotipu, posledni cislo 3 (unor 2007)... rozebirali tam VW Touran s 2,0 tdi a DSG po 100 tis km. I zde je popsana. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
maro-01 Vloženo 1. Březen 2007 Sdílet Vloženo 1. Březen 2007 nieco v tom zmysle ze DSG je prva prevodovka ktora ma nizsiu spotrebu byt automatika ako manual pri rovnakom motore. To tvrdim ze nie je pravda pretoze minimalne uz aj prva verzia Lexusu IS bola v automate uspornejsia ako manual. Btw, to som ja komu nefunguje Launch Control ani v mode "S" a s vypnutym ASR. Vytoci to len do 1500 otacok ked stojim na brzde a pridam hociako plyn. potom s malym opozdenim cca 1s to vystartuje. Cital som kdesi ze to ma ist az do 3000 otacok. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Diamant Vloženo 2. Březen 2007 Sdílet Vloženo 2. Březen 2007 Už rozumiem, ty nesúhlasíš s tým, že prvá. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.