omicron Vloženo 19. Únor 2008 Autor Sdílet Vloženo 19. Únor 2008 (editace) Zrovna min.týden jsem se ptal na Oct.II 1.9TDI s DSG u známého v autor.servisu jak jsou na tom,protože bych ted na jaře tak 2x Oct.II s DSG pořídil,tak mi řekl že žádné problematické tam neměli a na otázku spotřeby mi řekl at zapomenu na bláhové články o tom že DSG má stejnou spotřebu jako s manuálem,jemu to v praxi ukazalo o min.litr víc,měl Oct.II s DSG jako služebáka.Když jsem mu řekl že mám ted s manuálem dlohodobou 5,4l (kombinace město-dálnice)tak mi řekl at u DSG počítám s min.6,5l.To ale neřešim nějakej litr navíc,spíš je pro mě důležitá ta spolehlivost a hlavně že to nejezdí za 10l/100km.S DSG jsem se svezl a moc se mi zamlouvala,akorát škoda že už tam nedávaj tu novější - 7.kvalt. To véceméně potvrzuje mé vlastní zkušenosti, jak jsem řekl, nikdy jsem se v dlouhodobé spotřebě u DSG nedostal více jak na 6.5, možná 6.7l/100. Pokud má někdo s manuálem o litr méně, tak asi jo, nicméně můj styl jízdy se zcela podřídil možnostem DSG, takže např. na křižovatce v zájmu plynulosti akceleruji co DSG umožní, což samozřejmě kvedlačkou neumí. Pokud někdo nechápe, tak je to srovnatelné jakoby jel s elektromotorem s dlouhým, plynulým a trvalým zátahem. To asi vše samozřejmě spotřebu ovlivňuje, a troufám si tvrdit, že v principu, pokud by se s DSG jezdilo výhradně "klasickým" stylem imitujícím kvedlačku, tak bude ta spotřeba asi nižší. Je jasné ale, že každý možnosti DGS plně využívá, a tak se tento jiný jízdní styl podepíše na té spotřebě a za to asi DSG nemůže. Je to možná podobné srovnání, jako u dobře udělaného tuningu TDI, který vzhledem k tomu, že perfektně využívá možností motoru, bude vždy při stejném jízdním stylu úspornější než tovární provedení, nicméně to asi nikdo nezažije, neboť takto naladěného motoru každý využije v jeho zvýšeném výkonovém potenciálu, což spotřebu opět oblivní negativně... 7-kvalt DSG je novinka, a myslím že to s ní, vzhledem k velmi omezenému povolenému točivému momentu, nebude do silných TDI až tak žhavé... Editováno: 19. Únor 2008, autor: omicron Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosby Vloženo 19. Únor 2008 Sdílet Vloženo 19. Únor 2008 Hlavní výhodou 7 gang DSG je to,že je bezůdržbová Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
maro-01 Vloženo 19. Únor 2008 Sdílet Vloženo 19. Únor 2008 Hlavní výhodou 7 gang DSG je to,že je bezůdržbová >> udrzbu DSG vidim ako jej nedostatok pre mna osobne. Inac mam neco okolo 140tis km a problem s prevodovkou ako takou ziadny. Volic prevodovky obcas pri zaradeni "R" nezareaguje, aktualne zaradeni stupen je ziadny, nutne pohybat pakou volica. Stalo sa to asi 5x za cely cas. Dlhodobu spotrebu mam zvycajne medzi 6.2 a 6.5, obcas celkom zavodim... Ak niekto uvazuje o spravne zabehnutej cerstvej a vonavej OII, 2.0 TDi s DSG v Elegance tak ta moja bude na predaj. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
karlos3 Vloženo 20. Únor 2008 Sdílet Vloženo 20. Únor 2008 jak je to s těmi spojkami u DSG?myslim životnost Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosby Vloženo 20. Únor 2008 Sdílet Vloženo 20. Únor 2008 to by mě taky zajímalo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
karlos3 Vloženo 20. Únor 2008 Sdílet Vloženo 20. Únor 2008 Já jsem právě zvyklí že jsem spojku u auta nikdy neměnil,kromě kdysi u jednoho případu u jednoho z Passatu kdy na něm odešel setrvák tak jsem to nechal ve 260.000km vyměnit komplet když už to bylo rozebraný. Ty spojky u DSG by mě ale zajímali.........když jsem s tim jel(i u jiných tiptroniků) tak mi připadlo že to drží tu spojku při rozjezdu docela dlouho...jakoby jí nechala dlouze proklouznout......je to určitě ale o zvyku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 20. Únor 2008 Sdílet Vloženo 20. Únor 2008 ale tiptronic prej nemá klasickou spojku, že prej tam se to přenáší přes olej nebo co Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosby Vloženo 20. Únor 2008 Sdílet Vloženo 20. Únor 2008 tiptronik a DSG je něco jiného Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
denika Vloženo 23. Únor 2008 Sdílet Vloženo 23. Únor 2008 (editace) Aky olej do DSG prevodovky -SHELL GETRIEBEOEL EP 75W-90 API GL-4, VW 501.50 ??? oznacenie je G 052 182 A2 (A2 je oznacenie balenia - 1 litrova flasa ) Editováno: 27. Únor 2008, autor: denika Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosby Vloženo 23. Únor 2008 Sdílet Vloženo 23. Únor 2008 Kde jsi to vyčetl.pokud vím,tento olej nikde nemá psanou specifikaci a ani kluci od Castrolu mi nebyli schopni zjistit co tam přijde.pokud ji nechceš zničit,kup original.DSG není Tiptronik.už jsem narazil na týpky ,co nutili olej co příjde do Tiptroniku a že prej je do DSG. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
karlos3 Vloženo 23. Únor 2008 Sdílet Vloženo 23. Únor 2008 Souhlas.!!! Ikdyž DSG nemám,tak s tim olejem to vim od kluka co jezdí v Praze jako letištní taxikář,měl starého Passata s Tiptronikem a ted má nového s DSG. On si na servis.prohlídky do Auto-Exner vozí vždy svůj materiál a ted si na výměnu oleje v DSG přivezl ten stejnej co používal předtím v Tiptroniku a servis mu to hodil na hlavu že ten tam nepatří že mu tam daj svůj orig.olej pro DSG. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
denika Vloženo 27. Únor 2008 Sdílet Vloženo 27. Únor 2008 Souhlas.!!!Ikdyž DSG nemám,tak s tim olejem to vim od kluka co jezdí v Praze jako letištní taxikář,měl starého Passata s Tiptronikem a ted má nového s DSG. On si na servis.prohlídky do Auto-Exner vozí vždy svůj materiál a ted si na výměnu oleje v DSG přivezl ten stejnej co používal předtím v Tiptroniku a servis mu to hodil na hlavu že ten tam nepatří že mu tam daj svůj orig.olej pro DSG. - najde sa tu niekto, čo si menil olej+ filter v prevodovke DSG mimo škoda servis? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
omicron Vloženo 13. Březen 2008 Autor Sdílet Vloženo 13. Březen 2008 - najde sa tu niekto, čo si menil olej+ filter v prevodovke DSG mimo škoda servis? A proc bych to (nebo nekdo jiny) delal ? Kdyz jsem si priplatil cca 50-60 kKc za DSG, tak nebudu takovy magor, abych si takove veci delal nekde na kolene nebo u nejakeho bastlire...Takove neodborne zasahy jsou mimoch. dle statistik nejcastejsi priciny "umrti" automatickych prevodovek (a to jakychkoliv). Delam si sam to, cemu rozumim, a cemu nerozumim necham jinym odbornikum. Proc bych jim mel za kazdou cenu brat praci ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosby Vloženo 13. Březen 2008 Sdílet Vloženo 13. Březen 2008 jj,do dsg bych taky nehrabal.Se mrknite do DP,jak je složité vyměnit olej a uvidíte. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tapulda Vloženo 14. Březen 2008 Sdílet Vloženo 14. Březen 2008 Zlatá slova, co neumím nedělám amatérů je více než dost. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mk01 Vloženo 15. Březen 2008 Sdílet Vloženo 15. Březen 2008 (editace) ma DSG nieco ako "snow" mod? ci to uz dnes pri automatoch moc nefici a tuto funckiu preberaju lahka noha a vsetky mozne asistenty, ktore ESP zastresuje? mk Editováno: 15. Březen 2008, autor: mk01 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
omicron Vloženo 15. Březen 2008 Autor Sdílet Vloženo 15. Březen 2008 ma DSG nieco ako "snow" mod? ci to uz dnes pri automatoch moc nefici a tuto funckiu preberaju lahka noha a vsetky mozne asistenty, ktore ESP zastresuje?mk Ne nic takoveho nema, na jizdu vpred muzes vyuzit automat. modu v normalnim ci sport rezimu, nebo muzes radit rucne kdekoliv od 1 az do 6. Co se tyka snehu, zde si maxim. mohu pohrat se zapnutym ci vypnutym ESP, vzdy me to dosud vystacilo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P2M Vloženo 17. Březen 2008 Sdílet Vloženo 17. Březen 2008 k tomu snow módu - někde jsem cca rok, dva z5 četl, že se pokud jdou z ESP atd. signály o prokluzu, DSG se přizpůsobí... Jezdím s ní na hory každej tejden a ještě jsem teda ESP vypínat nemusel Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tapulda Vloženo 17. Březen 2008 Sdílet Vloženo 17. Březen 2008 Ne nic takoveho nema, na jizdu vpred muzes vyuzit automat. modu v normalnim ci sport rezimu, nebo muzes radit rucne kdekoliv od 1 az do 6.Co se tyka snehu, zde si maxim. mohu pohrat se zapnutym ci vypnutym ESP, vzdy me to dosud vystacilo. souhlas, taky tam nic takového nemám Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P2M Vloženo 18. Březen 2008 Sdílet Vloženo 18. Březen 2008 Co říkáte tomuhle? Konkrétně trvrzení, že po 180tkm se mění spojky? Podle mě blbost, pokud neřadí člověk, nemá se těm spojkám moc co stát (nedochází k prasení atp.), ne? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Prochaine Vloženo 20. Březen 2008 Sdílet Vloženo 20. Březen 2008 jj,do dsg bych taky nehrabal.Se mrknite do DP,jak je složité vyměnit olej a uvidíte. No DP pro DSG docela sháním. Nemáš ji náhodou? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosby Vloženo 20. Březen 2008 Sdílet Vloženo 20. Březen 2008 Mám,ale nepošlu-pomalý net Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tapulda Vloženo 20. Březen 2008 Sdílet Vloženo 20. Březen 2008 Mám,ale nepošlu-pomalý net co je to DP do DSG Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
denika Vloženo 21. Březen 2008 Sdílet Vloženo 21. Březen 2008 co je to DP do DSG dielenska priručka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
denika Vloženo 21. Březen 2008 Sdílet Vloženo 21. Březen 2008 Co říkáte tomuhle? Konkrétně trvrzení, že po 180tkm se mění spojky? Podle mě blbost, pokud neřadí člověk, nemá se těm spojkám moc co stát (nedochází k prasení atp.), ne? -nestraš, kupil som ojazdenu O2 s DSG, vyzera že skutočných ma okolo 180.000 km po kupe som chcel meniť olej, len tak pre istotu a v troch škodovackých servisoch najskôr otvorili DP a čitali ako sa to meni, až v štvrtom viacznačkovom servise mi to vymenili ( mali na to nejaky pripravok) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.