Únor 19, 200817 r Autor Zrovna min.týden jsem se ptal na Oct.II 1.9TDI s DSG u známého v autor.servisu jak jsou na tom,protože bych ted na jaře tak 2x Oct.II s DSG pořídil,tak mi řekl že žádné problematické tam neměli a na otázku spotřeby mi řekl at zapomenu na bláhové články o tom že DSG má stejnou spotřebu jako s manuálem,jemu to v praxi ukazalo o min.litr víc,měl Oct.II s DSG jako služebáka.Když jsem mu řekl že mám ted s manuálem dlohodobou 5,4l (kombinace město-dálnice)tak mi řekl at u DSG počítám s min.6,5l.To ale neřešim nějakej litr navíc,spíš je pro mě důležitá ta spolehlivost a hlavně že to nejezdí za 10l/100km.S DSG jsem se svezl a moc se mi zamlouvala,akorát škoda že už tam nedávaj tu novější - 7.kvalt. To véceméně potvrzuje mé vlastní zkušenosti, jak jsem řekl, nikdy jsem se v dlouhodobé spotřebě u DSG nedostal více jak na 6.5, možná 6.7l/100. Pokud má někdo s manuálem o litr méně, tak asi jo, nicméně můj styl jízdy se zcela podřídil možnostem DSG, takže např. na křižovatce v zájmu plynulosti akceleruji co DSG umožní, což samozřejmě kvedlačkou neumí. Pokud někdo nechápe, tak je to srovnatelné jakoby jel s elektromotorem s dlouhým, plynulým a trvalým zátahem. To asi vše samozřejmě spotřebu ovlivňuje, a troufám si tvrdit, že v principu, pokud by se s DSG jezdilo výhradně "klasickým" stylem imitujícím kvedlačku, tak bude ta spotřeba asi nižší. Je jasné ale, že každý možnosti DGS plně využívá, a tak se tento jiný jízdní styl podepíše na té spotřebě a za to asi DSG nemůže. Je to možná podobné srovnání, jako u dobře udělaného tuningu TDI, který vzhledem k tomu, že perfektně využívá možností motoru, bude vždy při stejném jízdním stylu úspornější než tovární provedení, nicméně to asi nikdo nezažije, neboť takto naladěného motoru každý využije v jeho zvýšeném výkonovém potenciálu, což spotřebu opět oblivní negativně... 7-kvalt DSG je novinka, a myslím že to s ní, vzhledem k velmi omezenému povolenému točivému momentu, nebude do silných TDI až tak žhavé... Upraveno Únor 19, 200817 r od omicron
Únor 19, 200817 r Hlavní výhodou 7 gang DSG je to,že je bezůdržbová >> udrzbu DSG vidim ako jej nedostatok pre mna osobne. Inac mam neco okolo 140tis km a problem s prevodovkou ako takou ziadny. Volic prevodovky obcas pri zaradeni "R" nezareaguje, aktualne zaradeni stupen je ziadny, nutne pohybat pakou volica. Stalo sa to asi 5x za cely cas. Dlhodobu spotrebu mam zvycajne medzi 6.2 a 6.5, obcas celkom zavodim... Ak niekto uvazuje o spravne zabehnutej cerstvej a vonavej OII, 2.0 TDi s DSG v Elegance tak ta moja bude na predaj.
Únor 20, 200817 r Já jsem právě zvyklí že jsem spojku u auta nikdy neměnil,kromě kdysi u jednoho případu u jednoho z Passatu kdy na něm odešel setrvák tak jsem to nechal ve 260.000km vyměnit komplet když už to bylo rozebraný. Ty spojky u DSG by mě ale zajímali.........když jsem s tim jel(i u jiných tiptroniků) tak mi připadlo že to drží tu spojku při rozjezdu docela dlouho...jakoby jí nechala dlouze proklouznout......je to určitě ale o zvyku.
Únor 20, 200817 r ale tiptronic prej nemá klasickou spojku, že prej tam se to přenáší přes olej nebo co
Únor 23, 200817 r Aky olej do DSG prevodovky -SHELL GETRIEBEOEL EP 75W-90 API GL-4, VW 501.50 ??? oznacenie je G 052 182 A2 (A2 je oznacenie balenia - 1 litrova flasa ) Upraveno Únor 27, 200817 r od denika
Únor 23, 200817 r Kde jsi to vyčetl.pokud vím,tento olej nikde nemá psanou specifikaci a ani kluci od Castrolu mi nebyli schopni zjistit co tam přijde.pokud ji nechceš zničit,kup original.DSG není Tiptronik.už jsem narazil na týpky ,co nutili olej co příjde do Tiptroniku a že prej je do DSG.
Únor 23, 200817 r Souhlas.!!! Ikdyž DSG nemám,tak s tim olejem to vim od kluka co jezdí v Praze jako letištní taxikář,měl starého Passata s Tiptronikem a ted má nového s DSG. On si na servis.prohlídky do Auto-Exner vozí vždy svůj materiál a ted si na výměnu oleje v DSG přivezl ten stejnej co používal předtím v Tiptroniku a servis mu to hodil na hlavu že ten tam nepatří že mu tam daj svůj orig.olej pro DSG.
Únor 27, 200817 r Souhlas.!!!Ikdyž DSG nemám,tak s tim olejem to vim od kluka co jezdí v Praze jako letištní taxikář,měl starého Passata s Tiptronikem a ted má nového s DSG. On si na servis.prohlídky do Auto-Exner vozí vždy svůj materiál a ted si na výměnu oleje v DSG přivezl ten stejnej co používal předtím v Tiptroniku a servis mu to hodil na hlavu že ten tam nepatří že mu tam daj svůj orig.olej pro DSG. - najde sa tu niekto, čo si menil olej+ filter v prevodovke DSG mimo škoda servis?
Březen 13, 200817 r Autor - najde sa tu niekto, čo si menil olej+ filter v prevodovke DSG mimo škoda servis? A proc bych to (nebo nekdo jiny) delal ? Kdyz jsem si priplatil cca 50-60 kKc za DSG, tak nebudu takovy magor, abych si takove veci delal nekde na kolene nebo u nejakeho bastlire...Takove neodborne zasahy jsou mimoch. dle statistik nejcastejsi priciny "umrti" automatickych prevodovek (a to jakychkoliv). Delam si sam to, cemu rozumim, a cemu nerozumim necham jinym odbornikum. Proc bych jim mel za kazdou cenu brat praci ?
Březen 13, 200817 r jj,do dsg bych taky nehrabal.Se mrknite do DP,jak je složité vyměnit olej a uvidíte.
Březen 15, 200817 r ma DSG nieco ako "snow" mod? ci to uz dnes pri automatoch moc nefici a tuto funckiu preberaju lahka noha a vsetky mozne asistenty, ktore ESP zastresuje? mk Upraveno Březen 15, 200817 r od mk01
Březen 15, 200817 r Autor ma DSG nieco ako "snow" mod? ci to uz dnes pri automatoch moc nefici a tuto funckiu preberaju lahka noha a vsetky mozne asistenty, ktore ESP zastresuje?mk Ne nic takoveho nema, na jizdu vpred muzes vyuzit automat. modu v normalnim ci sport rezimu, nebo muzes radit rucne kdekoliv od 1 az do 6. Co se tyka snehu, zde si maxim. mohu pohrat se zapnutym ci vypnutym ESP, vzdy me to dosud vystacilo.
Březen 17, 200817 r k tomu snow módu - někde jsem cca rok, dva z5 četl, že se pokud jdou z ESP atd. signály o prokluzu, DSG se přizpůsobí... Jezdím s ní na hory každej tejden a ještě jsem teda ESP vypínat nemusel
Březen 17, 200817 r Ne nic takoveho nema, na jizdu vpred muzes vyuzit automat. modu v normalnim ci sport rezimu, nebo muzes radit rucne kdekoliv od 1 az do 6.Co se tyka snehu, zde si maxim. mohu pohrat se zapnutym ci vypnutym ESP, vzdy me to dosud vystacilo. souhlas, taky tam nic takového nemám
Březen 18, 200817 r Co říkáte tomuhle? Konkrétně trvrzení, že po 180tkm se mění spojky? Podle mě blbost, pokud neřadí člověk, nemá se těm spojkám moc co stát (nedochází k prasení atp.), ne?
Březen 20, 200817 r jj,do dsg bych taky nehrabal.Se mrknite do DP,jak je složité vyměnit olej a uvidíte. No DP pro DSG docela sháním. Nemáš ji náhodou?
Březen 21, 200817 r Co říkáte tomuhle? Konkrétně trvrzení, že po 180tkm se mění spojky? Podle mě blbost, pokud neřadí člověk, nemá se těm spojkám moc co stát (nedochází k prasení atp.), ne? -nestraš, kupil som ojazdenu O2 s DSG, vyzera že skutočných ma okolo 180.000 km po kupe som chcel meniť olej, len tak pre istotu a v troch škodovackých servisoch najskôr otvorili DP a čitali ako sa to meni, až v štvrtom viacznačkovom servise mi to vymenili ( mali na to nejaky pripravok)
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.