Únor 24, 201114 r aj preto by som si nedal ziadny iny spojler na kufor ako origo Skoda - lebo kto iny ma $ na testovanie v aerodynamickom tuneli?
Únor 24, 201114 r Tak většinou se testují v tunelu přesné modely Což je nepoměrně levnější... Ale křídla na běžných autech jsou spíš designová záležitost.
Únor 25, 201114 r Zkoušel jsem co to udělá, vytáhl to na tachometrových 230 (samozřejmě ne na silnici :-) )a křídlo neuletělo, takže jsem bohužel nemohl porovnat jak by se auto chovalo v téhle rychlosti bez něj . Ale jako designový prvek nemá chybu Upraveno Únor 25, 201114 r od Merlin 67
Únor 27, 201114 r Tady se o přítlaku snad nedá ani mluvit. Je to jen na okrasu a aby se RS odlisilo od obycejnych octavii. Pochybuji, ze by nekdo pocitoval potrebu pritlacet zadni napravu vice k ceste :-D
Únor 27, 201114 r to by si sa cudoval - vela liftbackov a sedanov ma velky vztlak na zadnej naprave - prave kvoli prudnicovemu tvaru karoserie. Ono je to vzdy nieco za nieco - nizsi aerodynamicky odpor a vztlak alebo s kridlom vyssi odpor/ nizsi vztlak... trochu anglictiny
Květen 28, 201114 r Ono to neni zas tak slozity, aspon strucne. RS ma udavanou maximalni rychlost 242km/h (TSi, manual) a protoze se od cca 200km/h zacina lamat chleba v oblasti podelne stability, neni spoiler u RS samoucelny. Ano, v beznem provozu je to jen designovy doplnek odlisujici RS od bezne serie, ale nad 200km/h (v Nemecku to neni nerealny) to svuj ucel plni.
Září 10, 201212 r Zdravím,měl bych dotaz ohledně křídla na OII. Je velký risk koupit bez atestu 8SD? Máte někdo zkušenost? Nebo jedině s atestem jedzit? ( o technickou mi nejde,ale o cajty.)
Září 12, 201212 r Atest 8SD musíš mít, aby to bylo způsobilé k provozu na pozemních komunikacích. V případě, že to bude vypadat jako origo křídlo, tak to asi nikdo řešit nebude. Pokud si tam nalepíš/našroubuješ žehlící prkno ve stylu Rychle a zběsile, tak to každýho rozumnýho policajta bude nutit tě zastavit.
Září 12, 201212 r Jedná se o tohle.. CO myslíš? http://www.spoilercentrum.cz/eshop/produkty/skoda-octavia-ii-kridlo-2/ Upraveno Září 12, 201212 r od celeston
Září 12, 201212 r Jako origo ani vzdáleně nevypadá. Spoilercentrum by k tomu ale něco mělo dávat (kromě lepidla ). Myslím, že pokud to nebude vystupovat mimo obrys vozu a nemělo by mít ostré hrany o které by se někdo mohl zranit, tak by to mělo být v pohodě. Na silnicích jezdí mnohem víc exotičtějších křídel a nikdo to neřeší... toliko můj pohled
Září 12, 201212 r Co by ještě k tomu měli dávat? Kdyžtak pošli stránku ještě na jiná křídla jestli víš.
Září 13, 201212 r Podle mého by měli dávat něco ve stylu typového listu/atestu, jinak by to ani nemohli prodávat. Tipy na křídla nemám, mám kombíka a tam mě to nebere
Červen 18, 201312 r Dobry den, rad by som sa opytal aky je vas nazor na toto: nedavno som videl na Octavii Tour, spoiler 5. dveri, z Octavie RS. Aj ked Tour II. je samozrejme socialny model, vyzera to dobre. Ma to nejaky prakticky zmysel, okrem toho ze to vyzera pekne? Ma to taketo oznacenie: Spoiler 5. dveří RS kód: FAA610004 Upraveno Červen 18, 201312 r od otras mozgu
Červen 18, 201312 r Nemá a nepřidává ani výkon ani nezlepšuje zrychlení nebo jízdní vlastnosti.. Je to čistě designový prvek, ale musím uznat, že originál vypadá na autě pěkně .
Červen 18, 201312 r Ahoj, vdaka za odpoved. Samozrejme ze neocakavam pokles spotreby, alebo nejake zazraky, chcel som len vediet, ci to ma akykolvek prakticky vyznam. . V podstate si mi odpovedal. Ja som sa o tom bavil s kamaratom, on mi tvrdil ze to moze trochu pomoct (pritlak), ak mam prazdne auto (prazdny kufor), priblizne okolo rychlosti nad 130km/h. Znie to logicky, ale nemam s tym ziadne skusenosti, ani nikoho nepoznam, kto by mi to potvrdil, alebo vyvratil. Takze vopred dakujem za akekolvek odpovede
Červen 18, 201312 r Jasně, teoreticky tam nějaký přítlak bude, teda jestli je to konstruováno tak aby to nějaký vyvodilo a není to jen čistě designovka. Nějaké zlepšení obtékání vzduchu u liftbacku bude dle mě vcelku zanedbatelné... Ale k čemu by byl potřeba přítlak při rychlosti nad 130 km/h.. Na dálnici při téměř furt rovné jízdě přítlak ti v ničem nepomůže a nějaké závody, kde se ve vysoké rychlosti zatáčí a je potřeba aby auto sedělo asi také moc často jezdit nebudeš a nakonec ani náhon na zadek také nemáš, takže ani z tohoto důvodu tě přítlak vzadu nevytrhne A když už jsem u přítlaku na zadek, tak by ti to zákonitě v extrémním případě odlehčilo předek a tím pádem by si měl vlastnosti auta ještě horší... Já to chápu jen jako že to prostě autu dodá na sportovním vzhledu, ale jiné výhody bych v tom nehledal ..
Červenec 11, 201312 r Chtel bych se zeptat, jake jsou rozdily mezi jednotlivymi modely RS spoilery, ktere se na interentu nabizeji. Na Aukru se nabizi od 13ti stovek, ale neni problem na Heureca.cz najit i za 4 tisice. Nenechaval jste to nekdo dodelat primo ve Skodovce a pokud ano, kolik to stalo? Diky za kazdou reakci.
Červenec 11, 201312 r Těch zhruba 4000 odpovídá ceně ve škodovce. Levnější mohou být neoriginální díl.
Červenec 11, 201312 r Jake je srovnani kvality mezi originalnim dilem a neoriginalnim. Predpokladam, ze neoriginalni bude zcela jiste hure zpracovan, popripade bude pouzit mene kvalitni material, ze ktereho je spoiler vyroben. Otazkou ovsem zustava, jestli je onen rozdil take cenove vyrovnany. Jde o to, ze na Felicii jsem si nechal pred lety dodelat originalni zadni spoiler, ale neco tak kriveho sem dlouho nevidel (z urciteho uhlu na slunci bylo na rovne plose videt zvlneni), proto se pidim i po alternative. Nechat to nekde nakalovat nebude problem, spise mam strach, aby ten levnejsi, "osizeny" na slunci diky teplotni dilataci nepopraskal.
Červenec 11, 201312 r No třeba člen Koty měl problém s neoriginálním RS křídlem, nějak nešlo dobře nalakovat. Já zase měl na Felicii jak křídlo, tak horní spoiler originál a byly v cajku. Tak nevím.
Červenec 11, 201312 r pokud ze nepleta tak origo je z PUR, ostatní lamino já osobně bych šel jedině cestou originálu
Prosinec 17, 201311 r Nevíte, kde by se dalo sehnat orig. křídlo, aniž bych musel kupovat nový za 4-4,5 tis.? Internet je plnej laminátovejch náhražek a o to fakt zájem nemám.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.