Květen 10, 201015 r to záleží jakou máš jsou tam až tři čidla , jedno je čidlo teploty výparníku , druhé je čidlo vyfukujícího vzduchu na nohy a třetí vzduchu vpředu Upraveno Květen 10, 201015 r od Standis pozor na citování příspěvků
Květen 22, 201015 r Ahojte... Ja mam ten isty problem ale troska okoreneny... Klimatizace 6Y0820045 Klimaanlage X0770 ------------ 2 - počet závad 00818 030 snimač výstupní teploty odpařovače -G263 Kontrola zkratu na plus nebo přerušení sporadická 00898 030 Buzení kompresoru klimatizace Kontrola zkratu na plus nebo přerušení sporadická To ze musim vymenit G263 to je mi jasne... Je to relativne lacna polozka. No na kompresore je eloktromagneticky regulacny ventil N280. Ten ale v diagnostike nieje uvedeny. Na Svorkovnici pri kompresore je 12V a to za kazdych okolnosti - v pripade ze je alebo nieje AC zapnuta. Zaujima ma ze ci by vymena samotneho G263 stacila alebo mam sa pripravit na daleko vacsie investicie?
Červen 29, 201015 r Klimatizace je naplněná tak jak má být. Když zapnu spínač AC tak se rozsvítí, ale klima nesepne. Když natáhnu proud od baterky ke kompresoru, tak klima normalně funguje. Svazek kabeláže je po kontrole a žádný drát není přerušen či jinak porušen. Na diagnostice VAG to žádnou chybu nehlásí. Jedná se o Fábii 1.4 16V 74kw. Předem moc děkuji za rady.
Červen 29, 201015 r koukni zda je správně usazené relé, či zda funguje. Dle popisu to vypadá na tuto závadu
Červen 29, 201015 r koukni zda je správně usazené relé, či zda funguje. Dle popisu to vypadá na tuto závadu kde to relé mám prosímtě hledat? když jsem se koukal na schéma, tak tam žádné relé na klimu není. Upraveno Červen 29, 201015 r od Skrečííík
Červen 29, 201015 r len tak strielam ale rele su za poistkami, das dolu spodny plast pred vodicom, vycvaknes bsg a zospodu ho uvidis, priblizne vo vyske bocneho ofuku.
Červen 30, 201015 r Prosim vas pomozte mi Kupil som si Fabiu 1.4 16V 55KW rok vyroby 6/2001 Hned vten den som zbadal ze nejak ta klima nechce vypnut darmo som ju ja vypol hodil som si ju na diagnostiku a tam mi vyslo kod 00898 Proste skrat na vodicoch alebo Rj jednotka vadna atd Docital som sa na tomto fore o jednotke ktora sa nachadza na nosniku pod akumlatorom Zohnal som si ju a hajde na to v cera a dnes a nic Akonahle otocim klucikom u na kompresore sa objavy 12V a klima ani neni zapnuta Vymenil som tu jednotku a taktiez nic Zmeral som odpor cievky vstup na kompresor 11,6 ohmov mislym ze to je OK Uz som rozobral pristrojovku a skontroloval som si tie 3 rele co tam su rozobral som ich a su ok ale zbadal som ze jedno rele co je samo na vrchu v lavo sivej farby ten sa trosku hreje a je stale zopnuty aj ked neni otoceny kluc no ale sklimou to nema nic spolocne aspon si mislim Presiel som po kabelazi od kompresora az pod akumlator drziak a vyzera byt vsetko OK Prosim vas pomozte mi ja uz neviem uz nemam dalsie napady Je mozne ze by prepojili predosli majitelia na aute kabel aby ta klima isla vzdy lebo tam mohli mat chybu napr cidlo vyparnika a neslo im klima a vyriesily to takto alebo ja uz neviem a kto vie ked cidlo vyparnika je KO ci by stym uspeli ze by ta klima sa rozbehla Akonahle stiahnem dole z kompresora 12V napajanie tak klima prestane fungovat . Je normalne ze tam tych 12 V je aj ked klima nie je zapnuta ??? Ale napriklad ked stiahnem dole kontakty z RJ pod nosnikom ventilatory sa netocia ale ta zasrata klima bezi ja uz som bezradny napiste mi niekto co mam dalej robit Prosim Dakujem Ps Dopocul som sa ze ta klima ma bezat aj ked je vypnuta na niekolko % ma bezat je to pravda Ale jednoznacne tam nieco mam lebo vag pisal 00898
Červen 30, 201015 r S tímto ti asi neporadím, klimu neznám . Pokuď nevíš jak jsou zapojené kabely po předchozím majiteli, tak si vem dílenskou příručku a koukni jak je tam klima zapojená a jdi po jedntlivých vodičích.
Červenec 1, 201015 r Tak s touto chybou 00898 jsem se taky natrapil,koukal jsem na merene hodnoty a zjistil ze kompresor bezi vzdy chvilku a pak se odpoji nakonec to byl spatny kabel ke kompresoru!!sice ukazoval ze dava proud ale proste byl v haji,takze jsem natahl novej k ridici jednotce a klima maka jak ma!!! To uz jsem mel strach ze musim dat novej kompresor Jo a vse zacalo ze mi prasklo cidlo tlaku na klima ,tudyz napln utekla,k tomu praskla pojistka a neslo ani topeni a kdyz jsem vymenil cidlo doplnil napln tak nesla klima...viz uz vyse Upraveno Červenec 1, 201015 r od Qmira
Červenec 1, 201015 r Ahoj,mě asi odešel kompresor klimatizace(možná jen ložiska).Nevíte kolik stojí.Totiž je to tak,připadá mi jako by klima byla stále zapnutá.Pořád se točí ten kompresor i když nemám zaplou klimatizaci.Sice jsem zkoušel když stojím a zmáčknu klimu tak se zvýší otáčky na motoru. Díky za nějakou radu
Červenec 1, 201015 r To jeste nemusi byt v haji kompresor!!je dulezit na VAG a juknout do kanalu na hodnoty,pak zjistis co mas v haji.
Červenec 1, 201015 r Ok zítra připojím. Upraveno Červenec 4, 201015 r od Luďa necituj předchozí příspěvky
Červenec 1, 201015 r Hlavne v tom prvnim okynku musis mit porad nejakou hodnotu,to je vykon kompresoru ,vetsinou to blbne tim stylem ze ty hodnoty padaji na 0. Prikladam ti blok merenych hodnot.Jak to zhruba ma byt.Taky jsem se s tim natrapil
Červenec 2, 201015 r Ahoj,tak jsem dneska připojil na vag a žádná chyba.Vypadá to i podle zvuku ,takové seleštění že je v háji ložisko.Prostě mi to jede jako by jsem měl zaplou klimošku.Vypadá to jakoby nevyplo nějaké ložisko.(nevím sice jak to funkuje a nejsem žádnej odborník),ale připadá mi že by to mělo při vypnuté klimě jít na volnoběžku a to nejde.Stále je v zatížení.Je to znát i na spotřebě,prostě je fabula taková líná.Dneska jsem i zkusil ,zapnout klimu a jet do dlouhého táhlého kopce a potom vypnout.A nic,vždycky když jsem vypnul klimu tak auto zrychlilo.Koukal jsem že nový kompresor stojí okolo 6 tis a víc a to se mi nechce dávat.Napadlo mě jestli bych mohl koupit kratší řemen na auta bez klimošky a prostě ten kompresor vyřadit.Je to možné?? Díky za každou radu.Nerad bych aby se mi to zadřelo uplně a prdnul mi řemen. Snad jsem to vysvětlil dobře. Ještě k tomu obrázku,dík moc,jen nejsem moc sběhlí na připojení na vagu.Můžeš mi to vysvětlit po lopatě,jak na to.Díky Upraveno Červenec 4, 201015 r od Luďa necituj předchozí příspěvky
Červenec 4, 201015 r Ahoj,tak v SZ jsem nic nenašel. Upraveno Červenec 4, 201015 r od Luďa necituj předchozí příspěvky
Červenec 4, 201015 r Tak pardon,to mi psal nekdo jiny akorat jsem si spletl nick Ale ten obrazek jak jsem dal....tak vysvetleni zapni Vag -08 Klimatizace a vlevo (tusim) druhy radek tam klikni a zadej blok 002 a tam uz zkontroluj co je tam napsano,samozrejme nastartovane auto a klima.
Červenec 4, 201015 r Ahoj,tak jsem to projel,mám tam zatížení 83%. A toto mi to vyhodilo: 01596 - Servomotor klapky cerstveho/cirkulujiciho vzduchu (V154) 09-00 - adaptacni hranice prekrocena 01596 - Servomotor klapky cerstveho/cirkulujiciho vzduchu (V154) 55-00 - adaptace neprovedena Upraveno Červenec 4, 201015 r od Luďa necituj předchozí příspěvky
Červenec 4, 201015 r A můžeš mi poradit jak na to základní nastavení.Mám vag com 304.Děkuju Upraveno Červenec 4, 201015 r od Luďa necituj předchozí příspěvky
Červenec 4, 201015 r OK díky,a ještě drobnost jak se dostanu k nastavovači klapky čerstvého a rec.vzduchu.Pročetl jsem snad vše co mám v pc (jak na to) a stejně nevím. Upraveno Červenec 4, 201015 r od Luďa necituj předchozí příspěvky
Červenec 4, 201015 r Jo tak to ti nereknu Ale v tomdle pocasicku klima zlata vec Upraveno Červenec 4, 201015 r od Qmira
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.