PANCHO Vloženo 14. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 14. Červenec 2014 ja dnes budu chrapat celej den:) dospavat dluhy z nocni:) Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hurikan88 Vloženo 14. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 14. Červenec 2014 scout v configu :-) Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
XJOHNNYX Vloženo 14. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 14. Červenec 2014 PANCHO - jo bohuzel ano, se zdejsim servisem nejsem vubec spokojen, tak drzim palce a doufam, ze Tobe udelaji vse poradne a dobre... Ja mam po trech nebo ctyrech letech od opravy blatniku zrezly cely lem... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hravec Vloženo 14. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 14. Červenec 2014 scout v configu :-) scout v configu :-) Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PANCHO Vloženo 14. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 14. Červenec 2014 neboj zitra nebo streda to odvazim,nebudou to delat:) 2 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 14. Červenec 2014 Autor Sdílet Vloženo 14. Červenec 2014 (editace) Tak jsem se zúčastnil té dnešní soutěže Fordu ČR a prolítnul tu Kugu. Nakonec to byl ropák 2,0 103KW v manuálu s výbavou Titanium. Pocity smíšené, motor na začátku tak nějak táhnul, ale brzy uvadal a na dálnici na šestku při sešlápnutí plynu se už nic nedělo, což mě trošku překvapilo, jsem zvyklý u mého benzínu, že auto jde i tak za plynem.(holt ropa) Dobrej je ten výhled z auta, člověk sedí výše, ale má to i svůj nedostatek a to je, že noha je v oblasti kotníku v podivném úhlu (díky záchodovému sezení) a tak při šlapání na plyn trochu bolí noha, pač ji musíte jakoby silou držet (chodidlo vlastní váhou sešlapuje moc pedál), což u normálních aut, kde je noha více natažená, spočívá patou na zemi a o pedál plynu se jen lehce opírá. Pak mi vadil o koleno středový panel a neustále tlačil. Vzadu toho místa tolik není, jak se chlubí výrobce, v O3 je ho tam nepoměrně více (o čemž jsem se přesvědčil hned následně při projetí O3 LaK) Ale bylo to lepší než v O2. Kufr narostl, je použitelný, ale žádná hitparáda (nicméně větší jak v Yeti) Na krabicoid je ale kufr solidní. Řízení vozu v pohodě, řazení trochu tužší, ale dalo se snést, jsou i mnohem horší. Interiér na mě působil celkem v pohodě, akorát vrzaly všechny dveře na nerovnostech. (na nové auto bída) Spotřeba dlouhodobá tam byla nějakých 7,3/100km, což jde. Teď už jen čekám, že mi pošlou ten model pro mlaďasa Editováno: 14. Červenec 2014, autor: Clint Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hravec Vloženo 14. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 14. Červenec 2014 pěkná RZ... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 14. Červenec 2014 Autor Sdílet Vloženo 14. Červenec 2014 Jediné co se ti líbí? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hravec Vloženo 14. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 14. Červenec 2014 designově je to pěkné auto, ale nebrat, kdysi mě lákal Yeti, právě krz posedu, ale ten kufr je bídný... no jinak samo Ti to moc sluší, krásný postoj u hrbaté vesnice a v ruce máš nové sluneční brýle 1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 14. Červenec 2014 Autor Sdílet Vloženo 14. Červenec 2014 To sis šplhnul No pak jsem byl prolítnout ještě O3 v L&K.... 2,0 TDI 110KW Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hravec Vloženo 14. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 14. Červenec 2014 něco pro koktu, když se chce ukázat jakej je borec a mistr světa ... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 14. Červenec 2014 Autor Sdílet Vloženo 14. Červenec 2014 (editace) Tady je Laurinka (něco pro Koktu) 2,0 TDI 110KW myslivec, manuál. Hnědá barva laku mě moc neuchvátila, po zahřátí motoru jsem vyjel na dálnici a upaloval cca 150-155km/h, průměrnou spotřebu to ukázalo cca 8,0 litru/100km, ale měl jsem kopce. pak jsem frčel po okreskách, celkově asi hodina jízdy a na konci mi to ukázalo průměr 7,2/100km. To však dosáhnu i s mým benzínem, takže mi to nepřijde nějak solidní výsledek. Ptal jsem se na spořebu prodejce, říkal mi, že při rychlosti 150-160 se pod osm s tímhle motorem nedostane. Kde jsou ty spotřebičky, co tu udávají soudruzi s TDI? Před tím jsem jezdil se Supem, 2,0 TDI 125KW a výsledek byl přes 8 litrů. Jinak samozřejmě nějak extrémně to nejelo, špatný taky ne, ale 1,8 prostě jede lépe. Na běžný ježdění to ale stačí a i na předjíždění asi v pohodě. Interiér mi přijde pěkný, hnědá tomu nevadí a sedačky s Alcantarou příjemné. trochu mě z ajízdy zaskočil ten adaptivní tempomat, je tam páčka navíc a funguje uplně jinak Kola opravdu luxusní. P.S. ...........to zamykání zpátečky mohli vymyslet taky jinak, ten knoflik je jak pěst na oko Editováno: 14. Červenec 2014, autor: Clint Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stringo Vloženo 14. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 14. Červenec 2014 Pro chlapy: http://www.novinky.cz/auto/342196-mercedes-benz-s65-amg-coupe-je-venku-pohani-jej-dvanactivalec.html Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hravec Vloženo 14. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 14. Červenec 2014 (editace) .... Ptal jsem se na spořebu prodejce, říkal mi, že při rychlosti 150-160 se pod osm s tímhle motorem nedostane. Kde jsou ty spotřebičky, co tu udávají soudruzi s TDI? Před tím jsem jezdil se Supem, 2,0 TDI 125KW a výsledek byl přes 8 litrů. Jinak samozřejmě nějak extrémně to nejelo, špatný taky ne, ale 1,8 prostě jede lépe. Na běžný ježdění to ale stačí a i na předjíždění asi v pohodě ... to je blbost podívej se do vlákna ke kačerovi za kolik jezdí s TDI aRS ten vnitřek ala první Favorit je za mě děs.... Editováno: 14. Červenec 2014, autor: Hravec Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stringo Vloženo 14. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 14. Červenec 2014 Clinte krásná barva té L&K... že by to nejelo se mi nechce věřit, možná pocitově Ti připadá ten Tvůj beňák lepší, protože má víc KW a je lehčí, ale jinak si myslím, že to pojede pěkně... 103kw jsem měl taky a jelo to slušně... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 14. Červenec 2014 Autor Sdílet Vloženo 14. Červenec 2014 (editace) No to musí bejt kloboučnická jízda Blbost to není, když jezdíš jak jezdím já Počítač mi tohle ukázal a já to sem napsal, nic víc, nic míň... Ony tyhle výsledné spotřeby jsou strašně individuální, záleží na mnoha okolnostech, profilu jízdy, rychlosti, síle větru, kolech...atd. Já se s tím nemazlím, jel jsem tak, jak jezdím se svou. Přeplňované motory mají strašné výkyvy v průměrné spotřebě, atmošky byly konstantnější. Rozdíly ve spotřebě se dnes mezi benzínem a naftou pomalu smazávají. Editováno: 14. Červenec 2014, autor: Clint Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 14. Červenec 2014 Autor Sdílet Vloženo 14. Červenec 2014 (editace) Stringo: ono je to věc zvyku, mě to nepřijde. Jediné, co mi přijde, že dobře jede je benzínové RS. Pak za ním je Koktova čipóza, pak RS v naftě a s ním na stejné úrovni 1,8 TSI. Teprve pak jsou tyhle diesly s dvoulitrem. mě to přišlo nevýrazné....(neříkám, že to jelo špatně, ale jsem zvyklej už na lepší) Co se týče barvy, tak je to jedna z mála, která se hodí k těmhle kolům. Co se mi líbilo byl Canton, ten musim mít Editováno: 14. Červenec 2014, autor: Clint Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hravec Vloženo 14. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 14. Červenec 2014 (editace) No to musí bejt kloboučnická jízda Blbost to není, když jezdíš jak jezdím já Počítač mi tohle ukázal a já to sem napsal, nic víc, nic míň... myslel jsem to, co ti tvrdil prodejce... a kačer není žádná pomalý BÉ bytva t venku je pěkná ale vevnitř nic moc.... slušně napsáno... co bas pak řekl na mých poctivých svižných 77 kW i když s Cantonem Editováno: 14. Červenec 2014, autor: Hravec Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stringo Vloženo 14. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 14. Červenec 2014 Vem si, jak jsi tu vychvaloval to Tvé TSi když si s ním začal jezdit, mě třeba taky nepřijde že těch mých 130kw jede, už mi to nepřijde takové jako po chipu, kdy jsem byl "unešenej" je to o tom, na co je člověk zvyklý ze Svého auta. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 14. Červenec 2014 Autor Sdílet Vloženo 14. Červenec 2014 (editace) Právě, jde o zvyk. Hravec: vnitřek je v pohodě, ono to na fotkách vypadá jinak, než v reálu. Nicméně souhlas, že v RS-u je to hezčí Motor ti komentovat raději nebudu Jak jsem psal, záleží kdo komu co stačí.... Editováno: 14. Červenec 2014, autor: Clint 1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 14. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 14. Červenec 2014 myslel jsem to, co ti tvrdil prodejce... a kačer není žádná pomalý BÉ No ty jeho průměrné rychlosti svědčí o něčem jiném. 1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 14. Červenec 2014 Autor Sdílet Vloženo 14. Červenec 2014 (editace) 56 km/h průměrka, prej kochací jízda Tak to chápu tu průměrku.... To já zajedu taky. Zdá se, že Kačerovi přijde už šedesátka rychlost jako z praku.... Editováno: 14. Červenec 2014, autor: Clint Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sanek81 Vloženo 14. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 14. Červenec 2014 Clint:-))) Jasný,použil jsi i 4.-5.-6.kvalt? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 14. Červenec 2014 Autor Sdílet Vloženo 14. Červenec 2014 Ježiš, to jsem měl? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stanmar Vloženo 14. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 14. Červenec 2014 Vem si, jak jsi tu vychvaloval to Tvé TSi když si s ním začal jezdit, mě třeba taky nepřijde že těch mých 130kw jede, už mi to nepřijde takové jako po chipu, kdy jsem byl "unešenej" je to o tom, na co je člověk zvyklý ze Svého auta. JJ, přesně tak ! Těch 118kW co mám je dobrejch, ale rychle se na to zvyká. Jak jsem tuhle měl tu Yetinu naftu a 81kW tak po přesednutí do Octy to byla paráda ! (a taky ten tichoučkej motor TSI proti naftě). Jinak už se mi zase po pár jízdách ve svým zdá, že to až zas tak moc nejede... Prostě s jídlem roste chuť. 2 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky