Přejít na obsah

Clintův pirátský klub


Clint

Doporučené příspěvky

Tak jsem se zúčastnil té dnešní soutěže Fordu ČR a prolítnul tu Kugu. Nakonec to byl ropák 2,0 103KW v manuálu s výbavou Titanium. ;)

 

Pocity smíšené, motor na začátku tak nějak táhnul, ale brzy uvadal a na dálnici na šestku při sešlápnutí plynu se už nic nedělo, což mě trošku překvapilo, jsem zvyklý u mého benzínu, že auto jde i tak za plynem.(holt ropa)

 

Dobrej je ten výhled z auta, člověk sedí výše, ale má to i svůj nedostatek a to je, že noha je v oblasti kotníku v podivném úhlu (díky záchodovému sezení) a tak při šlapání na plyn trochu bolí noha, pač ji musíte jakoby silou držet (chodidlo vlastní váhou sešlapuje moc pedál), což u normálních aut, kde je noha více natažená, spočívá patou na zemi a o pedál plynu se jen lehce opírá.

 

Pak mi vadil o koleno středový panel a neustále tlačil.

 

Vzadu toho místa tolik není, jak se chlubí výrobce, v O3 je ho tam nepoměrně více (o čemž jsem se přesvědčil hned následně při projetí O3 LaK) Ale bylo to lepší než v O2.

 

Kufr narostl, je použitelný, ale žádná hitparáda (nicméně větší jak v Yeti) Na krabicoid je ale kufr solidní.

 

Řízení vozu v pohodě, řazení trochu tužší, ale dalo se snést, jsou i mnohem horší.

 

Interiér na mě působil celkem v pohodě, akorát vrzaly všechny dveře na nerovnostech. (na nové auto bída)

 

Spotřeba dlouhodobá tam byla nějakých 7,3/100km, což jde.

 

Teď už jen čekám, že mi pošlou ten model pro mlaďasa ;)

 

post-32269-0-36590400-1405347189_thumb.j

Editováno: , autor: Clint
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tady je Laurinka (něco pro Koktu) ;)  2,0 TDI 110KW myslivec, manuál.

 

Hnědá barva laku mě moc neuchvátila, po zahřátí motoru jsem vyjel na dálnici a upaloval cca 150-155km/h, průměrnou spotřebu to ukázalo cca 8,0 litru/100km, ale měl jsem kopce.

 

pak jsem frčel po okreskách, celkově asi hodina jízdy a na konci mi to ukázalo průměr 7,2/100km. To však dosáhnu i s mým benzínem, takže mi to nepřijde nějak solidní výsledek. Ptal jsem se na spořebu prodejce, říkal mi, že při rychlosti 150-160 se pod osm s tímhle motorem nedostane. Kde jsou ty spotřebičky, co tu udávají soudruzi s TDI?  Před tím jsem jezdil se Supem, 2,0 TDI 125KW a výsledek byl přes 8 litrů.

Jinak samozřejmě nějak extrémně to nejelo, špatný taky ne, ale 1,8 prostě jede lépe. Na běžný ježdění to ale stačí a i na předjíždění asi v pohodě.

 

Interiér mi přijde pěkný, hnědá tomu nevadí a sedačky s Alcantarou příjemné. trochu mě z ajízdy zaskočil ten adaptivní tempomat, je tam páčka navíc a funguje uplně jinak :) Kola opravdu luxusní.

 

post-32269-0-61714100-1405356804_thumb.j post-32269-0-56534800-1405356811_thumb.j post-32269-0-22527600-1405356818_thumb.j

 

post-32269-0-58279700-1405356825_thumb.j post-32269-0-45537100-1405356831_thumb.j post-32269-0-74755600-1405356838_thumb.j

 

P.S.  ...........to zamykání zpátečky mohli vymyslet taky jinak, ten knoflik je jak pěst na oko

Editováno: , autor: Clint
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

 

.... Ptal jsem se na spořebu prodejce, říkal mi, že při rychlosti 150-160 se pod osm s tímhle motorem nedostane. Kde jsou ty spotřebičky, co tu udávají soudruzi s TDI?  Před tím jsem jezdil se Supem, 2,0 TDI 125KW a výsledek byl přes 8 litrů.

Jinak samozřejmě nějak extrémně to nejelo, špatný taky ne, ale 1,8 prostě jede lépe. Na běžný ježdění to ale stačí a i na předjíždění asi v pohodě ...

 

to je blbost podívej se do vlákna ke kačerovi za kolik jezdí s TDI aRS

 

ten vnitřek ala první Favorit je za mě děs....

Editováno: , autor: Hravec
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No to musí bejt kloboučnická jízda :)   Blbost to není, když jezdíš jak jezdím já :D  Počítač mi tohle ukázal a já to sem napsal, nic víc, nic míň... ;)

 

Ony tyhle výsledné spotřeby jsou strašně individuální, záleží na mnoha okolnostech, profilu jízdy, rychlosti, síle větru, kolech...atd. Já se s tím nemazlím, jel jsem tak, jak jezdím se svou.

 

Přeplňované motory mají strašné výkyvy v průměrné spotřebě, atmošky byly konstantnější. Rozdíly ve spotřebě se dnes mezi benzínem a naftou pomalu smazávají.

Editováno: , autor: Clint
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Stringo: ono je to věc zvyku, mě to nepřijde. Jediné, co mi přijde, že dobře jede je benzínové RS. Pak za ním je Koktova čipóza, pak RS v naftě a s ním na stejné úrovni 1,8 TSI. Teprve pak jsou tyhle diesly s dvoulitrem. mě to přišlo nevýrazné....(neříkám, že to jelo špatně, ale jsem zvyklej už na lepší)

 

Co se týče barvy, tak je to jedna z mála, která se hodí k těmhle kolům.

 

Co se mi líbilo byl Canton, ten musim mít ;)

Editováno: , autor: Clint
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No to musí bejt kloboučnická jízda :)   Blbost to není, když jezdíš jak jezdím já :D  Počítač mi tohle ukázal a já to sem napsal, nic víc, nic míň... ;)

 

myslel jsem to, co ti tvrdil prodejce... a kačer není žádná pomalý BÉ

 

bytva t venku je pěkná ale vevnitř nic moc.... slušně napsáno...

 

co bas pak řekl na mých poctivých svižných 77 kW i když s Cantonem  :kol-47:

Editováno: , autor: Hravec
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Právě, jde o zvyk.

 

Hravec:  vnitřek je v pohodě, ono to na fotkách vypadá jinak, než v reálu. Nicméně souhlas, že v RS-u je to hezčí ;)

Motor ti komentovat raději nebudu  :D Jak jsem psal, záleží kdo komu co stačí....

Editováno: , autor: Clint
  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vem si, jak jsi tu vychvaloval to Tvé TSi když si s ním začal jezdit, mě třeba taky nepřijde že těch mých 130kw jede, už mi to nepřijde takové jako po chipu, kdy jsem byl "unešenej" je to o tom, na co je člověk zvyklý ze Svého auta.

 

JJ, přesně tak !

Těch 118kW co mám je dobrejch, ale rychle se na to zvyká. Jak jsem tuhle měl tu Yetinu naftu a 81kW tak po přesednutí do Octy to byla paráda ! (a taky ten tichoučkej motor TSI proti naftě). Jinak už se mi zase po pár jízdách ve svým zdá, že to až zas tak moc nejede...

Prostě s jídlem roste chuť.

  • Pozitivní 2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...