motosman Vloženo 22. Červenec 2014 Vloženo 22. Červenec 2014 Njn. Co mám dělat. Ještě je zkusím ukecat na A8L nebo Lexíka 600h.
Petrrr Vloženo 22. Červenec 2014 Vloženo 22. Červenec 2014 jinak co jsem před chvílí zjistil, jak se šetří na všem. Tak Rapidovi v MR14 vzali i ten safelock. Sice přidali automat. zamykání víčka nádrže, ale hned ubrali na tomto. Dobře Rapid, ale on ten safelock nemá ani O3, pokud si jí neobjednáš s alarmem. To už je fakt k smíchu. To měla i F1 Junior snad.
Pawouk Vloženo 22. Červenec 2014 Vloženo 22. Červenec 2014 Nn TDI s dvemi turby A co má být? Dvě turba mají onačejší výrobci než je VW.
Petrrr Vloženo 22. Červenec 2014 Vloženo 22. Červenec 2014 Přiznám se bez mučení a násilí, že si myslím, že do auta jako už je S3 už se asi více vyplatí výkonný diesel než benzín. Hovořím o užívání běžným člověkem či firmou, ne nějakým zazobancem co neví co s prachama.
kokta7 Vloženo 22. Červenec 2014 Vloženo 22. Červenec 2014 (editace) však já to pawouku moc dobře chápu, ale chod 4 válu vs 5 či 6 vál je trošku někde jinde rozhodně R4 TDI s o stejným vykonu jako 6 vál TDI, tak kultura 6 válu je někde jinde... uvidíme co s tím udělá spotřeba. Editováno: 22. Červenec 2014, autor: kokta7
motosman Vloženo 22. Červenec 2014 Vloženo 22. Červenec 2014 Po dlouhém mučení bych připustil instalaci koncernového 3.0 TDI, 230KW s převodovkou ZF a Haldexem. 1
kokta7 Vloženo 22. Červenec 2014 Vloženo 22. Červenec 2014 (editace) Moje řeč ZFko je prostě SUPER v kombinaci s 3.6, by to byl orgasmus předpokládám u té cca 220kw 2.0 TFSI verze, zase bude jenom automat jako tomu je u OCT3 scouta. Editováno: 22. Červenec 2014, autor: kokta7
Petrrr Vloženo 22. Červenec 2014 Vloženo 22. Červenec 2014 (editace) Běžte s těma sračkama někam, tohle je auto. http://www.auto.cz/rolls-royce-ghost-ewb-jizdni-dojmy-82242 Editováno: 22. Červenec 2014, autor: Petrrr
kokta7 Vloženo 22. Červenec 2014 Vloženo 22. Červenec 2014 Jste tady furt resili kompresor, tak sem vymyslel toto řešení
Petrrr Vloženo 22. Červenec 2014 Vloženo 22. Červenec 2014 ty si vůl. Akorád lepší by bylo to zastavět do motorového prostoru.
XJOHNNYX Vloženo 22. Červenec 2014 Vloženo 22. Červenec 2014 Jupi... D11 plus dva hrebiky a jeden vrut. Nez jsem bezpecne zastavil, tak bylo hotovo. Pomerne novej Bridgestone na vyhozeni
Pawouk Vloženo 22. Červenec 2014 Vloženo 22. Červenec 2014 však já to pawouku moc dobře chápu, ale chod 4 válu vs 5 či 6 vál je trošku někde jinde rozhodně R4 TDI s o stejným vykonu jako 6 vál TDI, tak kultura 6 válu je někde jinde... uvidíme co s tím udělá spotřeba. To máš jistě pravdu, zaléží také jak se jim to podaří odhlučnit (uložení motoru, vyvažovací hřídele, atd.) ale Superb nikdy nebyl hogofogo limuzína, na to prostě nemá. Tak se musí spokojit s relativně obyčejným motorem. Stejně je naprostá většina Supů s dieselem. Těch pár 3.6 to nezachrání.
kokta7 Vloženo 22. Červenec 2014 Vloženo 22. Červenec 2014 Limuzina to není ale ma furt prvky které nejsou ani v o3.. A na jakým km a jakým směrem johnaku se ti to stalo?
Pawouk Vloženo 22. Červenec 2014 Vloženo 22. Červenec 2014 Konečně. U Hradce Králové po osmi letech začala dostavba dálnice D11. To je něco pro tebe.
kokta7 Vloženo 22. Červenec 2014 Vloženo 22. Červenec 2014 (editace) Už sem to tady psal včera už tam včera chodili nějací typci 3 roky stavět par km asfalt at žije cr Editováno: 22. Červenec 2014, autor: kokta7
motosman Vloženo 22. Červenec 2014 Vloženo 22. Červenec 2014 2.0 CR jsem už v supu měl. Díky, už nikdy. 2
Pawouk Vloženo 22. Červenec 2014 Vloženo 22. Červenec 2014 Je to náročný, no. Neschopnost vládne v ČR.
kokta7 Vloženo 22. Červenec 2014 Vloženo 22. Červenec 2014 (editace) Někomu dělat mensi zakázku 3 roky tak by s tebou už nikdy nenavázal pracovní vztah a nic ti nezaplatil.... Editováno: 22. Červenec 2014, autor: kokta7
Pawouk Vloženo 22. Červenec 2014 Vloženo 22. Červenec 2014 No tak tu dálnici ale nepostavíš za šest měsíců, že?
Doporučené příspěvky