Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

jinak co jsem před chvílí zjistil, jak se šetří na všem. Tak Rapidovi v MR14 vzali i ten safelock. Sice přidali automat. zamykání víčka nádrže, ale hned ubrali na tomto. Dobře Rapid, ale on ten safelock nemá ani O3, pokud si jí neobjednáš s alarmem. To už je fakt k smíchu. To měla i F1 Junior snad.

Vloženo

Přiznám se bez mučení a násilí, že si myslím, že do auta jako už je S3 už se asi více vyplatí výkonný diesel než benzín. Hovořím o užívání běžným člověkem či firmou, ne nějakým zazobancem co neví co s prachama. 

Vloženo (editace)

však já to pawouku moc dobře chápu, ale chod 4 válu vs 5 či 6 vál je trošku někde jinde :)

rozhodně R4 TDI s o stejným vykonu jako 6 vál TDI, tak kultura 6 válu je někde jinde... uvidíme co s tím udělá spotřeba.

Editováno: , autor: kokta7
Vloženo (editace)

Moje řeč ;)  ZFko je prostě SUPER :kol-135: v kombinaci s 3.6, by to byl orgasmus

 

předpokládám u té cca 220kw 2.0 TFSI verze, zase bude jenom automat jako tomu je u OCT3 scouta.

Editováno: , autor: kokta7
Vloženo

však já to pawouku moc dobře chápu, ale chod 4 válu vs 5 či 6 vál je trošku někde jinde :)

rozhodně R4 TDI s o stejným vykonu jako 6 vál TDI, tak kultura 6 válu je někde jinde... uvidíme co s tím udělá spotřeba.

To máš jistě pravdu, zaléží také jak se jim to podaří odhlučnit (uložení motoru, vyvažovací hřídele, atd.) ale Superb nikdy nebyl hogofogo limuzína, na to prostě nemá. Tak se musí spokojit s relativně obyčejným motorem. Stejně je naprostá většina Supů s dieselem. Těch pár 3.6 to nezachrání.

Vloženo (editace)

Už sem to tady psal včera :) už tam včera chodili nějací typci

3 roky stavět par km asfalt at žije cr

Editováno: , autor: kokta7
Vloženo (editace)

Někomu dělat mensi zakázku 3 roky tak by s tebou už nikdy nenavázal pracovní vztah a nic ti nezaplatil....

Editováno: , autor: kokta7
Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...