Přejít na obsah

Clintův pirátský klub


Clint

Doporučené příspěvky

Pterrr: Tak jsme tak nějak na tom podobně, ale mimo obec jezdím 110-120 běžně kde to znám, na dálnici 140-150. To je tak akorát na hraně, kdy už chytají...

 

Ozi: Ty jsi se taky dneska dobře vyspal co, tomu Pawoukovi dáváte dobrej čoud, chudák, jedinej tady z nás jezdí poctivě, stará se tu o to všechno a takhle jste na něho oškliví!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak je pravda, ze dneska sem se dobre vyspal, objel jsem par kolon a mam celkem dobrou naladu ;)

 

vsak on pawouk vi, ze to nemyslim vazne, a navic stejne az by to mel vecer vse precist, tak se mi nebude chtit a preskoci to, takze staci, kdyz si z nej prestaneme srandu delat odpoledne az tu bude a pak to nema skoro sanci zjistit :kol-28:

  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Asi dostanete všichni BAN. :kol-48:  Někdo to trefil, někdo ne. Na dálnici běžně jezdím 140 km/h tacho, mimo obec 100, obce do 55 km/h tacho. Ale to neznamená, že někdy nejedu daleko rychleji (kromě obcí). Rychlost na MaxiDotu nesleduji - na toto mám tachometr, mám tam po startu teplotu oleje a pak průměrnou spotřebu. :kol-147:

Já tu jsem pořád. :kol-29:  Asi si nechám změnit trvalé bydliště. :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ještě nějak nechápu proč na začátku videa (při "klidné jízdě ve městě") tolikrát pořád prošlapával spojku, třeba i před rozjezdem ji prošlápl 2x...to má taky nějaký význam, nebo jen degenerace z meziplynů???

 

občas při stání tam rychlost nejde zcela hladce; když sešlápneš a pustíš spojku a při druhém sešlápnutí tam pak rychlost jde snáz. Taky mám tuto "deformaci" :D

 

By mě zajímalo, k čemu je tolik prostocviků dobrých, pro běžné ježdění s obyčejným autem typu Rapid, nebo Octavia?

 

Já třeba podřazuju zásadně s meziplynem. Ale nikdy ne do brždění! Už jsem to vysvětloval kdysi, de facto proti sobě jdou dvě síly a potkaj se v převodovce. A zrovna pěkně si tam nepotykaj :D

 

@stanmar: u tý Karosy to jinak snad ani nešlo. A hnáty z toho bolely kvůli dementně umístěným pedálům :D Stejně jako u LIAZky v autoškole; to byl stejný "patent"

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Podvozek jsem nezapisoval ;) Vozím s sebou TÜV protokol a na STK s tím problém nebyl. Když jsem se na to ptal (TÜV NORD na Černém Mostě), tak mě vysmáli. Prý se to v týhle banánový republice nedělá. Jediná možnost je dojet na DEKRU na Chodovci, tam zaplatit 5t Kč za přezkoušení auta, dostaneš (nebo taky ne :D) papír se kterým vyrazíš na magistrát a požádáš o dopsání podvozku do TP. Jen oni ti na to napíšou jednu pevnou výšku, kterou nesmíš měnit! V tom TÜV protokolu (v němčině i angličtině) jsou napsaný rozsahy snížení, na který je to povolený/testovaný. Včetně přesnýho popisu měření výšky vozu. A je tam dovětek, že pokud jsi ve výrobcem udaném snížení, pak je to v souladu s nařízení EHK nějaký číslo.

 

A jak píšu, na STK jsem s tím problém neměl - sice na to koukal, přeměřil to a pochválil slovy, že jsem na podvozku nešetřil. Ani PČR při šťouravé kontrole nic neshledali; je fakt, že se tím trošku dýl zabývali, chtěli vidět ty papíry a pro každý případ jsem vytáhl i metr na přeměření, kdyby chtěli. Nakonec řekli, že jim ten TÜV protokol stačí, jen by příště mohl být v češtině.  :kol-28:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A toto rok staré prohlášení jsi nám poskytl z jakého důvodu? Ačkoli nevím z jakého důvodu jsi to postl, hned Ti něco povím z vlastní zkušenosti. Tyhle kecy nám ředitel každoročně při novoroční sešlosti firemních zaměstnanců blekotá taky "Jsem hrdý na blablabla, že tak poctivě odvádíte svou práci blablabla, jsme konkurence schopní po celém světě blablabla a asi hodinu a půl tam posloucháme tyhle žvásty a přitom všichni víme, že jsme ve sračkach a že jestli nepřestane firma šetřit na špatných místech, tak půjde do hajzlíku...

 

Takže tohle buď je jen motivační plkot ředitele, nebo opravdu mají takové štěstí v prodejích a možná to myslí vážně.

Každopádně, Korejce jsem měl možnost párkrát vyzkoušet (Cee´d, Rio, i30 a SantaFe) všechna auta si dokážu představit jako své auto, nebylo nic co by mě urazilo, nebylo ale nic co by mě nějak nadchlo. Jsou to určitě dobrá auta, ale kampaně také nejsou úplně pravdivé, třeba ta záruka je podmíněná kompletním pojištěním, což se v konečném součtu hodně prodraží a servisy jsou taky drahé, jako u Škodovky. Takže podle mě je tento článek spíše vlastním ukojením, než nějakým vítězným gestem.

  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Podobné žvásty často čtu v našem firemním časopise od nejvyššího managementu. Občas si tak říkám, zda to není Rudé právo neblahé paměti. :kol-44:  Ti manažeři na to musí mít nějaké společné školení, jinak to snad ani není možné, všude vytvářet takovéto bláboly. Jen by mě zajímalo, jestli tomu alespoň částečně věří, nebo to mají jen naučené a papouškují to dokola ve všech firmách, kde škodí?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kokta: tak synovče, příští tejden, středa nebo čtvrtek zajdeme mrknout na Cupru ;)   Už je na místě určení, 280 koní už řehtá hladem ve stáji  ;)

 

"Já řídit a ty sedět a koukat, jak já řídit"  :D

Editováno: , autor: Clint
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kokta už prej o šestivál nestojí, teď chce prožívat už jenom sportovní zážitky...

 

Hele, abys mi tam synovče nedělal nějakou ostudu a nezačal s haldexem a čipováním ;) ( a nebo nedej bože nezačal vyprávět o tvé bejvalce, jak jsi jí dal na prdel ) :D....mají mě tam za solidního a vážného zájemce, solventního a elegantního pána ;)

Editováno: , autor: Clint
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...