kokta7 Vloženo 1. Červenec 2016 Sdílet Vloženo 1. Červenec 2016 to se máš na co těšit i můj bratránek hned mu to pošlu hold když si kupujete sračky jinak ja mam od pondělí mbéčko v servisu na ten odpadající lak prahu, auto je víc v servisu Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 1. Červenec 2016 Sdílet Vloženo 1. Červenec 2016 Tak je to 2011 ale stejne s tema km. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stringo Vloženo 1. Červenec 2016 Sdílet Vloženo 1. Červenec 2016 To je jako u nás, vyměnili turbo a druhej den jsem byl v servisu ze to nejede... turbo je znovu KO - něco do něho vlítlo, jde to na pojišťovnu... ale zase bez auta... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 1. Červenec 2016 Sdílet Vloženo 1. Červenec 2016 Špičková německá konstrukce a technika od AUDI. Aneb jak zku.vit jinak výborný motor mnoha chybami. To je prostě neuvěřitelné. 3 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 2. Červenec 2016 Sdílet Vloženo 2. Červenec 2016 (editace) tak špatnej není, ale 2.0 TSI je lepší ale já chudej na 2.0 TSI nemám Editováno: 2. Červenec 2016, autor: kokta7 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rayx Vloženo 2. Červenec 2016 Sdílet Vloženo 2. Červenec 2016 (editace) 2.0 TSI je to samý jak 1.8, jen kratší ojnice a ploché písty, případně evoluce s AVS. Rusové maj pěkné stránky, tady třeba na kapitalnyj remont právě dvoulitru s mnoha hezkými detaily, škoda jen, že jsem nikde nenašel po kolika km... K pístům 1.8 ještě toto a toto Snad to někomu pomůže, čím více se bude vědět, tím lépe Editováno: 2. Červenec 2016, autor: rayx Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 2. Červenec 2016 Sdílet Vloženo 2. Červenec 2016 (editace) ale to jsou staré TSI, to máme chudáci jako sem já, stanmar nebo Ozi. Jedině nové s dvěma systémy vstřiků a s kodem CJXA jinak i jiná váčka u starších 2.0 TSI vs 1.8 TSI, jiné turbo, jiná spojka. těch změn tam je dost a dost výrazných. Editováno: 2. Červenec 2016, autor: kokta7 1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 2. Červenec 2016 Sdílet Vloženo 2. Červenec 2016 (editace) Ty vole Kokta chodi do vecerni skoly vysoke automobilove od SA. Asi chce byt inzenyrem a konstrukterem ve Skodovce aby zvysil tu kvalitu. [emoji23] A stane se z nej jako z jednoho cloveka + cislo propagator nizke spotreby a vyrobku SA. Ani nevim kde je mu konec. Asi ho nekde umlatili "spokojeni" zakaznici. [emoji23] Editováno: 2. Červenec 2016, autor: Petrrr 1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 2. Červenec 2016 Sdílet Vloženo 2. Červenec 2016 (editace) Ne to pisou v etce. V dieselpoweru delali prave z 1.8 tsi cdaa na 2.0tsi, tak menili i vacku, vstriky, cerpadlo, turbo atd. Editováno: 2. Červenec 2016, autor: kokta7 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 3. Červenec 2016 Autor Sdílet Vloženo 3. Červenec 2016 No a ve finále stejně zjistíte, že nejlepší je 2.0 TDI [emoji23] 3 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Barbossa Vloženo 3. Červenec 2016 Sdílet Vloženo 3. Červenec 2016 Ale to přeci všichni víme;-) jen se o tom nesmí mluvit. 1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 3. Červenec 2016 Sdílet Vloženo 3. Červenec 2016 (editace) jojo a trubka vzadu na nápravě jak na rapidovi Editováno: 3. Červenec 2016, autor: kokta7 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 3. Červenec 2016 Sdílet Vloženo 3. Červenec 2016 Nepomlouvej mi Rapida. 1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 3. Červenec 2016 Sdílet Vloženo 3. Červenec 2016 Tak o 2.0 TDI víme své - také to není žádný zázrak spolehlivosti a konstrukční geniality. To už VW dávno neumí. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Barbossa Vloženo 3. Červenec 2016 Sdílet Vloženo 3. Červenec 2016 Co má trubka společného s motorem.? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 3. Červenec 2016 Sdílet Vloženo 3. Červenec 2016 jojo a trubka vzadu na nápravě jak na rapidovi Jo, na té se alespoň nic nepodělá, na rozdíl od multilinku. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 3. Červenec 2016 Sdílet Vloženo 3. Červenec 2016 Co má trubka společného s motorem.? U koncernu má - od motorizace přece závisí její přítomnost či nepřítomnost na autě. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Barbossa Vloženo 3. Červenec 2016 Sdílet Vloženo 3. Červenec 2016 Tak motor musí mít nějakou životnost adekvátní ke zbytku auta ne jako jednička s 1,9tdi kdy motor naběhal milion km ale zbytek se třikrát rozpadl.;-) Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Barbossa Vloženo 3. Červenec 2016 Sdílet Vloženo 3. Červenec 2016 (editace) U koncernu má - od motorizace přece závisí její přítomnost či nepřítomnost na autě.Tak mi tu všichni(Clint) pochvalime motor a Kudrnáč vytáhne nějakou trubku z Rapiďátka co nemá ani pořádnej motor tak asi tak :-) Editováno: 3. Červenec 2016, autor: Barbossa 1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 3. Červenec 2016 Sdílet Vloženo 3. Červenec 2016 však tu trubku tam máš taky jako petruv rapid Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Barbossa Vloženo 3. Červenec 2016 Sdílet Vloženo 3. Červenec 2016 já vím ale asi bude trochu širší a větší. Petr tam má jen trubičku z angličáku. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 3. Červenec 2016 Sdílet Vloženo 3. Červenec 2016 Z jedničkové Octavie. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Barbossa Vloženo 3. Červenec 2016 Sdílet Vloženo 3. Červenec 2016 Takže sem se skoro trefil má tam brčko :-D Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 3. Červenec 2016 Sdílet Vloženo 3. Červenec 2016 Lesenarskou v modifikaci C2N. [emoji1] Ale kolega z predchozi prace ma Multiplu asi 12 let starou a ta naprava mu zrezla tak, az se mu zlomila. Nova stala vic nez cele auto, tsk jezdil po republice po vrakacich a shanel jinou. Vzdy kdyz nastartoval tak se mu rozsvitilo x kontrolek PP mu precetl celej roman v Nemcine a jemu to nevadilo. Vzdy s zim jezdil dokud to jelo. Az z jednoho vyletu nedojel ptotoze mu odesla spojka. Z druheho vyletu taky ne protoze mu odesel plynovej pedal - ten mu blbnul uz pul roku. Zmackl plyn a nic se nedelo nebo s velkym spozdenim a to vozil vnoucata. Mne s nim stacilo jed parkrat na obed. [emoji3] Zadnej stres, on je flegmous jako prase. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 3. Červenec 2016 Autor Sdílet Vloženo 3. Červenec 2016 Petrrr má trubku z PET láhví, aby bylo autíčko lehčí a dalo se dobře tahat na provázku [emoji6] Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky