Přejít na obsah

Clintův pirátský klub


Clint

Doporučené příspěvky

Dokáže to dát 200A po krátkou dobu. Tyhle druhy baterií použité v powerbankách a v mobilech mají v poměru s olovněnýma bateriema 20x menší velikost a váhu pro stejnou kapacitu a výkonu. Problém je v tom že se nesmí povybít a přebít, hlídat jejich teplotu, nesnesou mráz ani velké horko. Prostě do auta nevhodné. Ano věřím že baterie vážící půl kila může s prstem v nose nastartovat klasický benzínový motor. U nafty si už nejsem tak jistý startovací proud 200A podle mě nestačí. Jinak ano to co jsem postl já je skutečně na auta. Je třeba si něco zjistit o technologiíí baterií. Ona totiž ta baterie v autě rozhodně nemá vysokou kapacitu o proti třeba v té co máme v mobilu. Např. z takového asus zen fone stačí 10 kousků baterek a máme baterii co vydrží déle než většina klasických autobaterií.

Editováno: , autor: 15degren
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 8 hodinami, Radius napsal:

 


Je to dobry na to, kdyz dojizdis semafor, motor ti za plachteni chcipne (zhruba kolem 5km/h)a ty se jeste chces vyhnout kanalu :) a pak to zas chcipne a v tu ranu padne zelena.


Ja bych taky rekl ze stacilo jen skrtnout o volant a bylo to, ale nemam na cem vyzkouset. Nicmene 90° vypada hodne, ale zase tak hodne to neni.

Stane ten autobus je fakt real? 119tka?

 

 

Jo, jezdí od včerejška, ale já to řídit nebudu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 20 hodinami, Tragedie_v_JZD napsal:

 

Možná je to v O2 jinak ... nicméně v O3 stačí jen trošku víc drcnout do volantu, resp. za něj zatáhnout, a naskočí to ..  rozhnodně s ním není potřeba nějak točit víc .)

 

V O2 ne, ale v FIII ano. Skutečně musím za volant hodně vzít, ono to bez fungujícího posilovače ani jinak nejde.

 

 

Před hodinou, Petrrr napsal:

Pawouku, tak si to propásl. Škoda mlčky zdražuje stáááále dál a dáááál. 

http://www.auto.cz/skoda-fabia-plosne-zdrazila-vybava-zustala-beze-zmeny-100317

 

Brečet kvůli tomu nebudu, škodovka pomalu a jistě přestává být v mém hledáčku pro možný příští vůz. Teď do toho (FIII, Rapid) ještě nacpou 1.0 TSI a skončí u mně definitivně. OIII FL je hnus, takže už nic jiného nezbude.

  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 20 hodinami, 15degren napsal:

22t na dvouhmotu je věru opravdu málo, odchází nejdřív po 120....


Může to být i něco jiného, to nevím. Před chvílí jsem zastavil na křižovatce a S/S chcípnul motor, jelikož jsem si všimnul, že se mi mlží zadní okno, zapnul jsem výhřev, načež asi za tři vteřiny S/S motor nastartoval - či spíše se o to pokusil  - za značného hluku (klepání, bouchání) a vibrací, vzápětí motor chcípnul a po dalších dvou třech vteřinách se už normálně nastartoval. Toto se mi stalo už několikrát, jenom to doposud nedoprovázely podobné doprovodné jevy.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak drtivá většina závad, resp. problémů je prostě naprostý výsměch zákazníkovi. Brečím tady... fakt.

 

Citovat

 

Prasklé čelní sklo - Superb III

  • Reklamace / Projev závady: Po nalepení nového skla v servisní síti dochází k prasknutí skla v horním rohu.

Reverzace předních oken, nefunkční automatický chod oken - Octavia III

  • Reklamace / Projev závady: Reverzace oken, nefunkční automatický chod.

Samovolné otevírání pátých dveří - Superb III

  • Reklamace / Projev závady: Zákazník reklamuje samovolné otevření pátých dveří

Panel přístrojů – chybné zobrazení stavu paliva - Octavia III, Yeti, Superb III -modelový rok 2016

  • Reklamace/Projev závady: Zákazník může reklamovat, že po natankování paliva je ukazatel stavu paliva na nule. Ukazatel stavu paliva, neodpovídá skutečnému obsahu nádrže.

Koroze ve spoji nárazníku s postranicí - všechny

  • Reklamace / Projev závady: Koroze po stranice ve spoji se zadním nárazníkem.

Únik oleje - SUPERB III, OCT III, RAPID, YETI

  • Reklamace / Projev závady: Znečištění motoru, Stopy oleje pod vozidlem, Svítí kontrolka tlaku oleje

 

Editováno: , autor: Sabiza
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

I Clintův údajně bezporuchový motor 2.0 TDI CR je tam už poněkolikáté. Dnes je to fakt postavené tak, že po skončení záruky je nutnost auto prodat. A do té doby se dohadovat se servisem o záručních opravách všemožných chyb a poruch. Příště si raději koupím permanentku na vlak od ČD. :kol-48:

  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ono kdyz si to spocitas co te auto stoji vcetne porizeni, provoz atd. atd. Tak levneji nebo na stejno vychazi taxik a na dovolenou pujceni auta sem nekde cetl.
Tedy az za 30tis km dodela Rapid, dam ho do srotu a jezdim taxikem. Nemusim pak uz resit jestli si muzu dat pivo nebo ne.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...