Přejít na obsah

Clintův pirátský klub


Clint

Doporučené příspěvky

před 11 minutami, stanmar napsal:

Může mi někdo vysvětlit, proč jezdí tolik debilů po Praze s rozsvícenou zadní mlhovkou i když je dole u řeky jen trochu mlhavo?

Mě by spíš zajímalo, proč dnes tolik debilů jezdilo na denní svícení, když nebylo vidět ani na 50 metrů... Vesměs funglovky = že by automatické svícení? Určitě ano, ani FIII na to nijak nereaguje...

  • Pozitivní 2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No jo, jenže to ti ignoranti nechápou a chápat nikdy nebudou - je to automatická funkce? Je, tak co bych se staral. Viděl jsem dnes takto jet (mimo jiné) 4 kusy SIII... O dalších blbech, co jedou jen na parkovačky nemluvě, tam to tedy je trochu jiný případ.

  • Pozitivní 2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo a Stringo jrvten zlutej brejlatej [emoji23]
Dnes pri ceste do Plzne a mlha ze by se dala krajet jako v Rakosnickovi. To uz jsem dlouho nezazil. Videt bylo max. k dalsimu oznacniku krajnice ( nevim jak se ty bili panaci s odrazkou jmenuji). Kupodivu vetsina svitila spravne. Holt tady neni Praha. Ale nekteri to s tou opatrnou jizdou ( rychlost) prehaneli coz me sralo mnohem vic.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 16 hodinami, Pawouk napsal:

A kde hledají? U Švorců?

 

Švorc za elektrárnou ? Je to dobrý servis ?

 

před 15 hodinami, Pawouk napsal:

 

Po D1 jsem od jara do října jezdil zásadně v noci, jinak to nešlo.

 

před 14 hodinami, Pawouk napsal:

 

Musí vykazovat činnost aby nebylo vidět že jsou k ničemu a nezrušili je, i špatná činnost je činnost. Nicméně pozemky budou problém a nechápu proč radši nezkusí s trasou trochu pohnout, at si ty idioti dojdou. Všichni by chtěli vchod do metra ideálně v suterénu baráku, ale když jde o pozemky tak je to jak kdyby jim komunisti chtěli vzít majetek. Navíc je tam dost špekulantů co si na tom chtějí zajistit budoucnost, ono aby se to Déčko reálně někdy začalo stavět, tak bohužel bez stanic je jediná možná cesta. Je třeba si uvědomit že bohužel u nás v Praze je extrémní koncentrace pohlavních orgánu... domlouvej se s několika tisícem naráz... nevěřím že úředníci na něčem nefrčí.

Editováno: , autor: 15degren
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Spis mlha jako Clint. [emoji23] krava je oproti Clintovi sracka.

Petrrr si začíná koledovat vyhazovem z klubu, jak tak koukám. Jestli neuvidím nějakou ódu na moji velikost a chválu mého chrochtáka, už si pomalu bal fidlátka do kinderky ;-)
  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo tak to je to samé co je na P7 za elektrárnou, jen jiná dílná, Kvalitu nemůžu posoudit, protože je drahý stejně jako autorizák, takže proč to tam dávat. EGR chtěl udělat za 15 tisíc (jarov 16) dvouhmotu komplet za 32 (stejně jako jarov) Nakonec jsem sehnal servis co mi egr udělal za 7 tisíc a dvouhmotu za 17 EGR je určitě nový od pohledu, asi levná druhovýroba ale jezdí to a dvouhmota tam bude asi taky celá, při trhnutí s motorem je tam cítím měkký pružení takže určitě tam bude dvouhmota a zvuky jsou pryč 25 tisíc km za mnou.... takže jsem spokojen i s tím no name člověkem co mi to dělal.

 

Ale potřebuji udělat prachovky, to neošidí asi žádný servis. Asi mi hučí na zadní nápravě náboj, taky nechat udělat a zkontrolovat stav oleje v převodovce nebo rovnou vyměnit má to už 180 tisíc a seřídit dveře u řidiče. Tak nejpalčivější je ta převodovka, jestli to jen nenaúčtují a ani se na to nepodívají, tak nevim jestli toho švorce zkusit když řikáš nic moc. Věřím že vše krom toho oleje udělají....

 

Oni vůbec v Praze ty servisy jsou děsné když tam někoho neznáš, taková škodovka na proseku... to je fakt špek na to že je to autorizák. Jestli se po 6 letech zlepšili nehodlám zjišťovat. 

Editováno: , autor: 15degren
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jenže to si asi nevybereš... jsou autorizované servisy a autorizované servisy. Měl jsem možnost nějakou dobu v průběhu školy pracovat například v ostravském RT Torax (než jsem to vzdal a šel raději do Mercedesu), který je hned vedle Auto Heller největší servis na Ostravsku. Člověk, co má slabý žaludek by to asi nedal - prasárna za prasárnou, šizení zákazníka, výměny funkčních věcí, které by ještě dalších 50 tisíc kilometrů snesly. Znám taky dost mechaniků z pražských nebo brněnských servisů a je to v podstatě podobné.

 

Co si prostě neuděláš doma, jako kdybys neměl, diagnostika podobných problémů jako máš ty, se řeší pohledem a preventivní výměnou tisíce věcí... však co, zákazník to zaplatí, ne? A když to nepřestane, tak se přeci jen zapomnělo na tu „nejdůležitější“ věc. Je jedno, že to reklamuješ, je jedno, že se hádáš... v drtivé většině případů drží zákazník pusu, zaplatí další fakturu a za rok zase přijede s jiným problémem.

 

Auto, které je po záruce do autorizovaného servisu, pokud na to nemáš, prostě nepatří. V dnešní době má diagnostiku každý jouda v garáži, každý špunt Ti dokáže vyměnit na ŠA v podstatě cokoli, protože všude je dost návodů. Na učilištích se hází děcka do ŠA servisů, protože to má největší smysl. Pouze pár z nich se dostane někam jinam (protože k tomu potřebují nějaké výsledky).

 

Pokud chceš kontakt na pár garážových mechaniků, kteří opravdu vědí, co dělají, není problém. Mám na Chodově kluky, kteří mi servisovali auta, která byla v minulé firmě po záruce, případně mám i schopného mechanika v Miškovicích, což je hned vedle Čakovic. Je to servis, kde bys normálně nevkročil, protože by ses bál, ale mechanik, co tam dělá, je opravdový frajer. Teď je ovšem pouze otázka, zda chceš a vyžaduješ oficiální autorizovaný servis kvůli elektronické servisní knížce nebo to máš u paže.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak já jsem člověka už měl co mi to dělal bez papíru na dílně ve firmě a dělal to dobře. Po konci záruky samozřejmě nemá autorizák smysl řešit. Jen se mi už delší dobu neozývá a ty prachovky a ty dveře mě ted před zimou tlačí. Bez prachovek mi ta sůl zničí tlumiče a profukování kolem dveří taky není příjemné. Klidně pošli jestli máš něco, ty kluci na chodově není to náhodou jedna nejmenovaná leasingovka s vlastním servisem v turkově ulici ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nemyslím si, že jde o nějakou leasingovku. Spíše mi to tam vždy připadalo jako brutální punk. :D

 

Jde o Autoservis Haspa (Jarníkova 1903). Mají vlastní eshop, takže mají i docela dost levné díly. Oproti například dodavateli, kterého mám já (ASParts), dokázali jít ještě o 40% dolů, alespoň co se týče ceny materiálu na výfuk, co jsem teď měnil. Jsou tam dva relativně mladí mechanici, co se vyznají a nesnaží se Tě automaticky natáhnout. Nemají problém Ti zavolat, ukázat, dle je přesně problém.

 

Tel. číslo přímo na servis: +420 606 672 577

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To už raději hnůjdaye....
Ze Švorce se neozvali. Asi jim došli příručky.


Ne ze bych se chtel chlubit, ale nova i30 sice dle meho vypada hur nez soucasna verze, ale mekceny plasty na palubce a pry i na dverich, to se tesim az to auto uvidim real, jestli tam nahodou neni karton jako u o3.

[emoji3][emoji3]  Musím říct, že dálnice z barandáku na letiště je teda dobře vytuněná. člověk tam jede a celý auto se houpe [emoji3]


A proc tam jako jezdis? Po Praze se zasadne cuka, maximalne jezdi krokem!
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 31 minutami, Radius napsal:


A proc tam jako jezdis? Po Praze se zasadne cuka, maximalne jezdi krokem!

 

No a to se ted uvažuje že se všude v praze sníží rychlost na 30 km, aby si řidiči na tu cukačku zvykly a přišlo jim to jako standartní provoz, ono když jim dáš čas od času okusit plynulou jízdu, tak potom spouští rebéleji a chtěli by to tak pořád. ušetří to prý spousty miliard které by jinak bylo třeba investovat do rozvoje komunikační sítě, pražský okruh se prý stejně nikdy nedostaví takže ono vlastně není jiné východisko. Ostatně snížením rychlosti za pomocí radarových kamarádů se chystá i na D1 aby se odstranily zácpy a zlepšila se plynulost dopravy. Ono totiž když bude na dálnici cukat v kolonách 10-20 km/h a budeš projíždět kolem značek na 30 km/h tak se dá mluvit o plynulosti dopravy, když ale budeš 90 % času cukat kolem značek doporučující 120-130 tak by to mohlo kde koho rozčílit. Někteří šífící zastávájí názor že na vozovce nezáleží, vše se dá totiž vyřešit značkami ! A proto si při jízdě po českých silnicí připadám jak kdybych jel v jedné obrovské sběrně kovu.

Editováno: , autor: 15degren
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak na Jarove zrusili s modryma zonama jeden retarder a zavedli prednost z prava a 30tku. Cili kudy jezdim ja, tak zbylo retarderu asi 5, prednost z prava znamena ze kdyz nezastavís, narve to do tebe z prava, kdyz zastavis, tak te v nejlepsim vytroubej a v nejhorsim narvou zezadu. Zhruba mesic to bylo o hubu, nez tam dali explicitne obri ceduli prednost z prava. Ps fialovy zony neumej nakreslit a tak kde neni modra, lidi logicky parkujou bez zaplaceni a ejhle, vsichni boty. Ty malinky cedulky fialova zona (znacna ma hnedy pruh, ne fialovy) si nemas sanci vsimnout.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...