stanmar Vloženo 12. Září 2017 Sdílet Vloženo 12. Září 2017 před 11 hodinami, Jao napsal: Auto na baterky nechcem. Keď to tu už za pár rokov nebude obývateľné, tak na elektromobile z planéty nezdrhneš. Na spaľovacom motore áno. Na baterky leda tohle : 2 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jao Vloženo 12. Září 2017 Sdílet Vloženo 12. Září 2017 před 13 minutami, Clint napsal: Tohle je budoucnost na 50 let Ne ne. Už je tá autonómna budúcnosť tu. Už len stačí si nechať vyoperovať mozog a užívať si :-( 1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stanmar Vloženo 12. Září 2017 Sdílet Vloženo 12. Září 2017 Tak to potom jistí už jen ČD (u vás ŽSR)... 1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 12. Září 2017 Sdílet Vloženo 12. Září 2017 před 29 minutami, Clint napsal: Tohle je budoucnost na 50 let To je právě kardinální omyl. Ty si myslíš, že někdo bude investovat desítky miliard € tolik desetiletí do vývoje již odepsané technologie spalovacích motorů a elektromobilů (případně vodíku) současně? No to nebude. Pouze krátkodobě. To je snad jasné. Podle mě jsou v tom nejvíce nevyzpytatelní politici a jejich rozhodnutí. Taková Merkelové je neřízené torpédo a dokáže ještě divy. Firmy už v tom mají víceméně jasno. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 12. Září 2017 Sdílet Vloženo 12. Září 2017 Heh... http://www.autoforum.cz/predstaveni/pripravte-se-na-dalsi-filtry-pevnych-castic-v-aute-tohle-je-presne-to-co-si-myslite/?utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=sekce-z-internetu Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
beuticek Vloženo 12. Září 2017 Sdílet Vloženo 12. Září 2017 před 54 minutami, stanmar napsal: Na baterky leda tohle : Já mám doma 603ku na vysílačku 3 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 12. Září 2017 Sdílet Vloženo 12. Září 2017 Pěkný. Ještě k elektroautům - odboráři v ŠA už chtějí po vedení firmy záruky, že je příliš nepostihne přechod na elektromobilitu, což v případě ŠA znamená konec vývoje a hlavně výroby spalovacích motorů a převodovek. Existuje totiž opodstatněná varianta, že baterie a elektromotory se tam nebudou vůbec vyrábět - dodavatel může být externí , dokonce mimo koncern VW. Jen se přivezou a namontují do karoserie. To není žádná hudba roku 2050. To je aktuální realita. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 12. Září 2017 Autor Sdílet Vloženo 12. Září 2017 Já tomu nevěřím, Unie se stejně do pár let rozpadne a vývoj může jít uplně jinak. 1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
15degren Vloženo 12. Září 2017 Sdílet Vloženo 12. Září 2017 (editace) před 16 minutami, Pawouk napsal: Pěkný. Ještě k elektroautům - odboráři v ŠA už chtějí po vedení firmy záruky, že je příliš nepostihne přechod na elektromobilitu, což v případě ŠA znamená konec vývoje a hlavně výroby spalovacích motorů a převodovek. Existuje totiž opodstatněná varianta, že baterie a elektromotory se tam nebudou vůbec vyrábět - dodavatel může být externí , dokonce mimo koncern VW. Jen se přivezou a namontují do karoserie. To není žádná hudba roku 2050. To je aktuální realita. Chceš tvrdit že VW group totálně umrtvil vývoj spalovacích motorů ? Jako já se elektrické budoucnosti nebráním, ale moc jí nevěřím. Představa toho lithia které by se muselo vytěžit.... to snad není ani v ložiskách aby to uspokojilo poptávku celé evropy natož USA a pod. Samozřejmě výroba energie by se i dala a co doprava energie do aut ? Na to nejsou rozvodny konstruované. Jsem k tomu skeptický... Jako vidím reálnou možnost že se budou auta např. na dálnicích nabijet bezdrátově z vozovky a podél dálnic budou solární a větrné elektrárny, takže budou čerpat lokální energii. Solární panely na domcích budou složit k dobijení aut přes den, ale nevím jak takovou ideu snese ropný loby a státní rozpočet který je živý z daní na Phm (tak třetina státního rozpočtu počítám ? možná i víc...). Prostě já to furt beru jako výkřiky do tmy. Líbila se mi ta vychytávka elektrického motoru místo setrvačníků, který by tahal auto ve městech a dodával výkon když je třeba a dobijel se setrvačností ve spojení s fosilním motorem, nevyžaduje to nic velkého k vymýšlení, pěkný koncept... Jestli je realita taková že VW zaříznul vývoj fosilních motoru, tak podle mě uvidíme krach největšího středoevropského ekonomického motoru v přímém přenosu a upřímně se toho docela bojím... tohle sejme všechny. V době asiské státy šlapou do vývoje a ekonomiky se my úmyslně likvidujeme.... evropa mi začíná připomínat Řím v pozdní fázi. Ale ono nakonec otrnem i zeleným fanatikům až nebude na jejich premie, protože vypadl příjem ze spotřební daně na PHm..... Editováno: 12. Září 2017, autor: 15degren Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 12. Září 2017 Autor Sdílet Vloženo 12. Září 2017 Je to utopie. Zatím nevyrobili nic, co by si mohl důchodce dovolit koupit a jezdit na elektřinu kde by všichni na sídlišti ve městech jako dobíjeli? To je prostě demagogie a někteří tomu věří. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 12. Září 2017 Sdílet Vloženo 12. Září 2017 Já nikde netvrdím, že je to, či ono, správné, nebo nesprávné řešení. 1.6 TDI EA288 má skončit v roce 2020 bez dieselové náhrady, nástupcem bude mild hybrid se zážehovým motorem. 1.4 TDI EA288 už vlastně také končí - nové Polo už jej nemá, nahradil ho motor 1.6 TDI. Veřejně VW určitě ukončil rozběhnutý a drahý vývoj motoru 1.5 TDI EA288 (nástupce zmíněných 1.4 a 1.6 TDI) s odkazem na nejisté a přísné emisní normy a předpokládané zákazy vjezdu dieselům do měst. Což už je v Německu realita, kde to dokonce nařídil soud na základě nějaké žaloby. Takže k tomu za určitých podmínek nejsou nutní ani politici. Pokračuje se údajně už jen na evoluci 2.0 TDI EA288. O vyšších kubaturách mi není nic známo. PS: Se SSSR na věčné časy také někdo hlásal - a kde že ty věčné časy jsou? Magorů je v EU evidentně dost. Od nich se můžeme dočkat i nemožného. 1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
15degren Vloženo 12. Září 2017 Sdílet Vloženo 12. Září 2017 takže vyjde jen 1.5 TSI a 1.5 TDI je mrtví ? No já se toho nebojím, podle mě by nafta pod 1.8 neměla být. Věřím že ty 1.6 a 2.0 zachovají. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 12. Září 2017 Sdílet Vloženo 12. Září 2017 1.5 TDI nebude. 1.5 TSI se dá objednávat už i u některých škodovek. Ale VW má s tímto motorem údajně velké problémy (nestíhají vyrábět a hlavně nějaké technické potíže), takže nástup v OIII je posunut až někdy na příští rok. Do dalších aut už ho montují. Já bych ho koupil tak za dva tři roky. Teď je to vyloženě harakiri. 2 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PANCHO Vloženo 12. Září 2017 Sdílet Vloženo 12. Září 2017 Co Pancho vyplácá energií na mytí a leštění těch jeho modráků za měsíc, tak za to by půl města jezdila Teslou S půl roku. [emoji3] Tak to mas výjimečné pravdu. [emoji23][emoji23][emoji23] 2 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 12. Září 2017 Sdílet Vloženo 12. Září 2017 no nekupte to Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
15degren Vloženo 12. Září 2017 Sdílet Vloženo 12. Září 2017 (editace) před 31 minutami, Pawouk napsal: 1.5 TDI nebude. 1.5 TSI se dá objednávat už i u některých škodovek. Ale VW má s tímto motorem údajně velké problémy (nestíhají vyrábět a hlavně nějaké technické potíže), takže nástup v OIII je posunut až někdy na příští rok. Do dalších aut už ho montují. Já bych ho koupil tak za dva tři roky. Teď je to vyloženě harakiri. nevíš co je tam za technický problém ? Editováno: 12. Září 2017, autor: 15degren Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 12. Září 2017 Sdílet Vloženo 12. Září 2017 Něco s nadměrným zahříváním výfukového potrubí (údajně kvůli emisím) a následné problémy okolních dílů s touto teplotou. Taví se pak plastová palivová nádrž. 2 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 12. Září 2017 Sdílet Vloženo 12. Září 2017 (editace) před 3 hodinami, stanmar napsal: Co jsi si koupil to máš.... Fňukno! na víkendy mám víkendovku, takže já sem spokojen. až tohle auto dojezdím, tak zase pořídím jinou víkendovku. Editováno: 12. Září 2017, autor: kokta7 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 12. Září 2017 Sdílet Vloženo 12. Září 2017 JJ, stará dobrá VW zkušebna na zákaznících, ta funguje vždy. Jak Pawouk říká, jedine za 3 roky koupit, dřív ani hovno. Myslí si, že když tomu motoru dají přídavek v názvu "EVO", že se z toho každej posere. Jo poserou se první zákazníci. VW Group umí vyrobit výkonné a i třeba kultivované jednotky, ale s každou novinkou se perou x let, než to odladí. 1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 12. Září 2017 Sdílet Vloženo 12. Září 2017 Pancho, šéf zdejšího podsvětí jménem Petrrrr má vždycky pravdu. Jeho slova se vždy více či méně potvrdí v čase. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motosman Vloženo 12. Září 2017 Sdílet Vloženo 12. Září 2017 Raději bych koupil po 5 letech. To už bude jistota téměř i pro zbytek auta. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 12. Září 2017 Sdílet Vloženo 12. Září 2017 (editace) leasing si vemte ald-letak-148x210-skoda-karoq-volvo-xc60-uprav-online.pdf ald-nabidka-vozu-kb-148x210-2017-srpen (1).pdf Editováno: 12. Září 2017, autor: kokta7 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 12. Září 2017 Sdílet Vloženo 12. Září 2017 To určitě, kupuji jen to, na co mám cash. 2 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
15degren Vloženo 12. Září 2017 Sdílet Vloženo 12. Září 2017 (editace) Před hodinou, Petrrr napsal: JJ, stará dobrá VW zkušebna na zákaznících, ta funguje vždy. Jak Pawouk říká, jedine za 3 roky koupit, dřív ani hovno. Myslí si, že když tomu motoru dají přídavek v názvu "EVO", že se z toho každej posere. Jo poserou se první zákazníci. VW Group umí vyrobit výkonné a i třeba kultivované jednotky, ale s každou novinkou se perou x let, než to odladí. No oni tam zcela nepochybně zase museli navýšit "vůli" pístu a vstřikovací tlaky, takže jim nepochybně teď kvůli tomu dohořívá benzín ve výfuku a proto jim to tak heatuje... On už zahoříval benzín i u 1.4 TSi když odcházel vstřikovací systém... Něco mi řiká že to nemá řešení, skončí to izolací výfukového potrubí... Editováno: 12. Září 2017, autor: 15degren 1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 12. Září 2017 Sdílet Vloženo 12. Září 2017 VW a Škoda má řešení, napíše se že to je vlastnost. Stejně jako je vlastnost když ti auto žere 0,5l oleje na 1tis km. Stejně jako u 1,2 TSI, rachocení rozvodového řetězu do 5s po startu, atd. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky