Přejít na obsah

Clintův pirátský klub


Clint

Doporučené příspěvky

S tim podvozkem budes mit pravdu. Stryc co ma Kardiaq kdyz tuhle mel pujcenou Karotku rikal presne to same, ze je tuzsi nez Kardiaq ale porad v pohode. On mel pujceny dehet 2.0 110kw a pry to jelo pekne. Pry jim ho dobre zajel, kdyz prijeli z brzd se skoro coudilo a vsechno smrdelo jak se to vypalovalo. [emoji23] Pry je to mrstnejsi nez Kardiaq.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jinak já nikomu DSG neupírám, ale můj názor je takový, že pokud se chci opravdu svézt, tak si to bez řadící páky jaksi neužiju. Sic ťukání do řadící páky či pádla jsou možná pohodlnější.

Kde mě naposled vysloveně štval manuál byla Karosa B 732...:rolleyes:

  • Pozitivní 2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zrovna do pixli alias SUV bych klidně automat bral, ale HDM.

Beauticek: Jakýkoliv automat podřadí o 2-3 stupně, tak bys to měl dělat i s manuálem při akceleraci, zároveň nekurvíš motor.... 

Editováno: , autor: kokta7
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 17 hodinami, kokta7 napsal:

Beauticek: Jakýkoliv automat podřadí o 2-3 stupně, tak bys to měl dělat i s manuálem při akceleraci, zároveň nekurvíš motor.... 

No o 3 stupně už je to moc, právě to zbytečně točilo 6000. A meziplyn používám :t. Pěkně poctivej i s vyšlápnutím spojky. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já jezdím v automatech od roku 2009, nikdy jsem auto extra nešetřil ale zároveň dělám veškerý potřebný a předepsaný servis a nikdy jsem neměl problém.

S A6 jsem najezdil cca 220 tis, na passatu B7 mám nyní cca 183 tis a obě auta bez opravy automatu. Stejně tak v okolí má většina lidí s auty od VW group DSG a ještě jsem od nikoho z nich neslyšel, že by měnili během těch cca 4 let co si auto nechávají (cca 120-200 tis KM) automat. DSG je poměrně blbuvzdorné a nájezdu 200tis bych se na něm vůbec nebál.

  • Pozitivní 2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...