Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

jj totéž jsem včera říkal prodejci, když jsem viděl akrotku v 1,5TSI v kůži s DSG za pouhých 890 994,- ... že jak to nemá fofr klacek, tak to není auto

  • Pozitivní 3
  • Negativní 1
Vloženo

S tim podvozkem budes mit pravdu. Stryc co ma Kardiaq kdyz tuhle mel pujcenou Karotku rikal presne to same, ze je tuzsi nez Kardiaq ale porad v pohode. On mel pujceny dehet 2.0 110kw a pry to jelo pekne. Pry jim ho dobre zajel, kdyz prijeli z brzd se skoro coudilo a vsechno smrdelo jak se to vypalovalo. [emoji23] Pry je to mrstnejsi nez Kardiaq.

Vloženo

Jinak já nikomu DSG neupírám, ale můj názor je takový, že pokud se chci opravdu svézt, tak si to bez řadící páky jaksi neužiju. Sic ťukání do řadící páky či pádla jsou možná pohodlnější.

Kde mě naposled vysloveně štval manuál byla Karosa B 732...:rolleyes:

  • Pozitivní 2
Vloženo (editace)

Zrovna do pixli alias SUV bych klidně automat bral, ale HDM.

Beauticek: Jakýkoliv automat podřadí o 2-3 stupně, tak bys to měl dělat i s manuálem při akceleraci, zároveň nekurvíš motor.... 

Editováno: , autor: kokta7
Vloženo
před 17 hodinami, kokta7 napsal:

Beauticek: Jakýkoliv automat podřadí o 2-3 stupně, tak bys to měl dělat i s manuálem při akceleraci, zároveň nekurvíš motor.... 

No o 3 stupně už je to moc, právě to zbytečně točilo 6000. A meziplyn používám :t. Pěkně poctivej i s vyšlápnutím spojky. 

Vloženo

Na tvojom rodinnom striebre sa tiež vystrieda toľko vodičov ? Tým rodinným striebrom myslím auto, i keď poniektorí tu iste myslia na niečo iné ...:)

Vloženo

sypaly se už po 70tis. Víc ví tady Motos.

Effendi: Právě, že u automatu by mělo být spíš jedno kdy kdo s tím jak jezdí než u manuálu si myslím, neb to auto řadí vždy samo podle nějakého předepsaného vzorce logaritmu. 

Vloženo (editace)
před 39 minutami, cilda1 napsal:

Od pátku do pondělí,najeto cca 300km, 1,5 Tsi Dsg,většinou na sport.

IMG_0710.JPG

2 válcový režim :D:D:D:D tak to mě pobavilo při pondělku.

Editováno: , autor: kokta7
  • Pozitivní 1
Vloženo

Já jezdím v automatech od roku 2009, nikdy jsem auto extra nešetřil ale zároveň dělám veškerý potřebný a předepsaný servis a nikdy jsem neměl problém.

S A6 jsem najezdil cca 220 tis, na passatu B7 mám nyní cca 183 tis a obě auta bez opravy automatu. Stejně tak v okolí má většina lidí s auty od VW group DSG a ještě jsem od nikoho z nich neslyšel, že by měnili během těch cca 4 let co si auto nechávají (cca 120-200 tis KM) automat. DSG je poměrně blbuvzdorné a nájezdu 200tis bych se na něm vůbec nebál.

  • Pozitivní 2
Vloženo
před 3 hodinami, kokta7 napsal:

2 válcový režim :D:D:D:D tak to mě pobavilo při pondělku.

No my víme že máš smysl pro humor - taky se Ti tady proto pořád smějeme...:D

 

  • Pozitivní 2
Vloženo
před 4 hodinami, cilda1 napsal:

Od pátku do pondělí,najeto cca 300km, 1,5 Tsi Dsg,většinou na sport.

IMG_0710.JPG

 

Zkoušel jsi jet alespoň někde na spotřebu ?

Vloženo
před 6 hodinami, skodaforum20 napsal:

 

Kolik jsi jich mel, ze to rikas?!

Není DSG jako DSG, například 7°se suchými spojkami není zrovna etalon kvality a dlouhodobé spolehlivost. Na to ho nemusím mít. Stačí umět číst.

  • Pozitivní 4
Vloženo

a

Před hodinou, stanmar napsal:

 

Zkoušel jsi jet alespoň někde na spotřebu ?

NE, jel jsem co to dá, ten dvouválcový režim mi tam skočil jen, když jsem to zkusil na eco.Na sport 90% jízdy tak nikdy.

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...