Pawouk Vloženo 17. Listopad 2017 Sdílet Vloženo 17. Listopad 2017 Test Karoq 1.5 TSI 110 kW/250 Nm ve SM: auto mě nezajímá, ale motor docela zklamání, že byla spotřeba vyšší o 2.5 l než udává výrobce není překvapením, nicméně dynamika bídná - přidušený dojem, Aronu 1.0 TSI 85 kW tento Karoq předjede až ve 130 km/h, dokonce je ve zrychlení 0-100 km/h horší než Yeti 1.4 TSI 92 kW. A to na brzdě naměřili u té 1.5 TSI 131 kW/258 Nm. Jediné, co kvitují je, že je tiše sametový a kultivovaný, neduní ani když se podtočí k 1000 ot a je pružný. 1 1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PavkaKorčagin Vloženo 17. Listopad 2017 Sdílet Vloženo 17. Listopad 2017 Přestaneme závodit, pospíchat a začneme se kochat jízdou v krajině. To je ale děsná představa. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motosman Vloženo 17. Listopad 2017 Sdílet Vloženo 17. Listopad 2017 Až k tomu daj 200Kw elektro, tak to možná bude OK. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 17. Listopad 2017 Sdílet Vloženo 17. Listopad 2017 Ten dá na prdel i koktově čipované koktávii. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motosman Vloženo 17. Listopad 2017 Sdílet Vloženo 17. Listopad 2017 Jestli to bude stejnej šmejd jako S, 3 , nebo X, tak to nedojede ani na start.Jinak hlásím přezuto a na letní mám defekt. Ble. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 17. Listopad 2017 Sdílet Vloženo 17. Listopad 2017 a kam bude dávat náklad? V tom návěsu si poveze akorát baterky ne? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 17. Listopad 2017 Sdílet Vloženo 17. Listopad 2017 A kdo říkal, že bude vozit nějaký náklad? 1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 17. Listopad 2017 Sdílet Vloženo 17. Listopad 2017 (editace) před 1 hodinou, Pawouk napsal: Ten dá na prdel i koktově čipované koktávii. proč se navážíš do mé dayli plečky sem z toho smutný Editováno: 17. Listopad 2017, autor: kokta7 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 17. Listopad 2017 Sdílet Vloženo 17. Listopad 2017 Kup si Teslu, to je super výkonný stroj. A ne nějaké trapné TSI. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rayx Vloženo 17. Listopad 2017 Sdílet Vloženo 17. Listopad 2017 před 2 hodinami, Malta napsal: a kam bude dávat náklad? V tom návěsu si poveze akorát baterky ne? Ne, tam bude vozit vadný osobáky vlasní značky ... Trošku přibarveno , zdroj zde http://www.auto.cz/desitky-opustenych-tesel-prach-kdo-proc-je-na-parkovisti-nechal-111306 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 17. Listopad 2017 Autor Sdílet Vloženo 17. Listopad 2017 1,5... 150 kW? To je snad vtip ne? Myslel jsem 110... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 17. Listopad 2017 Sdílet Vloženo 17. Listopad 2017 Jo, chybička, 150 koní = 110 kW. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 17. Listopad 2017 Sdílet Vloženo 17. Listopad 2017 Kup si Teslu, to je super výkonný stroj. A ne nějaké trapné TSI. [emoji14] Teslu jo? Ten klump bych nechtel ani zadarmo. To Rapid je ve spolehlivosti Mercedes oproti Tesle. Motos se nam ale tak jak se housenka promenuje v motyla tak on se promenuje v nejakeho autoecoelektro maniaka. Pry konci s uhlobaronstvim. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 17. Listopad 2017 Autor Sdílet Vloženo 17. Listopad 2017 Pawouk je uplně sfetovanej, to už je za poslední dva dny druhej úlet Nesmíte ho teď brát vážně 1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motosman Vloženo 17. Listopad 2017 Sdílet Vloženo 17. Listopad 2017 Ale prd. Musel jsem poznat nepřítele benzínu. A ano, elektrodebilitu podporuji. Někdo musí ty křápy nabíjet. Čím víc, tím větší spotřeba elektriky, tím víc uhlí a o to větší prémie. 4 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 17. Listopad 2017 Sdílet Vloženo 17. Listopad 2017 jj, taky si myslím. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 17. Listopad 2017 Sdílet Vloženo 17. Listopad 2017 před 16 minutami, Clint napsal: Pawouk je uplně sfetovanej, to už je za poslední dva dny druhej úlet Nesmíte ho teď brát vážně Co? Kde? Jak? Proč? Je to možný? aSI jO... Se nediv, komu by taky za ty roky z té sebranky, co tady je, občas nehráblo. 6 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 17. Listopad 2017 Sdílet Vloženo 17. Listopad 2017 Tak, a tady je to černé na bílém: V roce 2019 se má prodávat první elektrifikovaná Škoda Superb s plug-in hybridním pohonem, kterou budou vyrábět v Kvasinách. V roce 2020 se vedle hybridu objeví první čistě elektrická Škoda. Zatím má firma jen studii studii Škoda Vision E, kterou už prezentuje na autosalonech ve světě. Koncern Volkswagen, jehož je Škoda Auto součástí, investuje do konce roku 2022 do elektromobilů, autonomního řízení a služeb nové mobility 34 miliard eur (870 miliard korun). Celkové investice skupiny v příštích pěti letech dosáhnou 72 miliard eur (1,8 biliónu korun). Vyplývá to z plánu výdajů na období 2018 až 2022, který v pátek schválila dozorčí rada. Co to kuuva je "služba nové mobility"? Autonomní řízení nechť si strčí do někam. 1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 17. Listopad 2017 Sdílet Vloženo 17. Listopad 2017 Clint a jini jim na ty sunky radi do toho balicku prispeji. Rychlokvazky made in koncern. [emoji23] Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 17. Listopad 2017 Sdílet Vloženo 17. Listopad 2017 (editace) njn proto Porsche ani Audi nejezdí Le Mans. nemám na co pak koukat. dávají peníze do píčovin. Editováno: 17. Listopad 2017, autor: kokta7 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 17. Listopad 2017 Sdílet Vloženo 17. Listopad 2017 No uz i Subaru chce v nejblizsi dobe ukoncit prodej WRX STI s nastupem EU6+ v Evrope. Sere na Evropu a jeji debilni emisni zalezitosti. Tedy kdo chce Subaru a poradne auto s dusi, ma moznost objednat tak do konce roku 2018. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wolfspitz Vloženo 17. Listopad 2017 Sdílet Vloženo 17. Listopad 2017 před 29 minutami, Petrrr napsal: No uz i Subaru chce v nejblizsi dobe ukoncit prodej WRX STI s nastupem EU6+ v Evrope. Sere na Evropu a jeji debilni emisni zalezitosti. Tedy kdo chce Subaru a poradne auto s dusi, ma moznost objednat tak do konce roku 2018. Nebo volit individuální dovoz ze států mimo Eu kde je ještě svět v pořádku. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stanmar Vloženo 17. Listopad 2017 Sdílet Vloženo 17. Listopad 2017 A co by jsi si asi tak přivezl ? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 17. Listopad 2017 Sdílet Vloženo 17. Listopad 2017 No rec byla o Subaru, tedy Subaru? [emoji23] Blbe ze individualni dovoz je drobet drazsi. A kdyz si clovek veme ze ani tak neni Subaru levne. Tak to neni to prave orechove. No zatim je rec jen o WRX STI, ale je to skoda. To je proste ikona, ktera uz v EU nebude. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stanmar Vloženo 17. Listopad 2017 Sdílet Vloženo 17. Listopad 2017 No ten drobet by se asi z Japonska , či USA poněkud prodražil, a kdoví jak by to šlo přihlásit (pokud vůbec). STI je paráda, ale poněkud v jiné cenové skupině... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky